Hop til indhold

Vold imod Piger & Transer

Featured Replies

Skrevet

Nu er det sket igen.

En eller anden afstumpet type er igen gået amok på en af vores Piger og Transer.

Tidligere på sommeren blev en transsexuel myrdet på et hotel i København og igen i weekenden gik det ud over en Ladyboy der normalt arbejder i København

og i weekenden var i 3 kants området.

Der er sikkert også mange piger der er ret udsatte !

Hvad kan man gøre for at stoppe dette vanvid ??

Skrevet
Liderbassen skrev, for 7 minutter siden:

Nu er det sket igen.

En eller anden afstumpet type er igen gået amok på en af vores Piger og Transer.

Tidligere på sommeren blev en transsexuel myrdet på et hotel i København og igen i weekenden gik det ud over en Ladyboy der normalt arbejder i København

forbyd piger og transer... problem solved... next question 

Skrevet

Ved at en pige, der arbejder i Københavns sydhavn blev overfaldet og forsøgt voldtaget af en fyr tidligere på sommeren. Hun var så medtaget, ikke fysisk, men psykisk, at hun rejste hjem til Sydamerika. 
Det har ikke været omtalt nogle steder. Så, som du skriver, er der sikkert mange tilfælde. 

Redigeret af Srixon

Skrevet
kaliffen skrev, for 32 minutter siden:

Sikkert et dårligt forsøg på humor, som egentlig bare fremstår - uintelligent.  

Skrevet
kaliffen skrev, for 41 minutter siden:

Håber det der er en dårlig Joke !

Skrevet

Så længe politikerne fastholder prostitution i et gråzone-område, kan jeg ikke se, hvordan branchen skulle blive mere sikker.

Skrevet
Srixon skrev, for 3 timer siden:

Sikkert et dårligt forsøg på humor, som egentlig bare fremstår - uintelligent.  

tak for din bedømmelse af min person, at min kommentar ikke lige falder i din smag, eller du synes den ikke er sov, har jeg ret svært ved at se skal give andledning til at du angriber min intelligens

Redigeret af kaliffen

Skrevet
Zar skrev, for 3 timer siden:

Håber det der er en dårlig Joke !

njaaa, det er jo op til dig... men forummet tillader ikke at debatterer politiske spørgsmål, som TS oplæg indirekte vil føre til. Så der er ikke ret meget andet tilbage end at få det sjove men seriøse frem, inden for de grænser EG sætter op.

Jeg kunne i bedste stil at suppleret med en kommentar fra det forgane forum på EB nationen... "luk grænserne" men det er jo politik, så det gjorde jeg ikke

Redigeret af kaliffen

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 6 timer siden:

Så længe politikerne fastholder prostitution i et gråzone-område, kan jeg ikke se, hvordan branchen skulle blive mere sikker.

Synes faktisk det her er en god pointe. Giv nu for pokker de her piger nogle ordentlige arbejdsforhold!!

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, 1 time siden:

Synes faktisk det her er en god pointe. Giv nu for pokker de her piger nogle ordentlige arbejdsforhold!!

Tror problemet er, at magthaverne vil opfatte en fuld legalisering som en blåstempling af branchen, og det vil de for alt i verden undgå. De vil hellere holde pigerne på pinebænken eller evt. arbejde på at afskaffe de seksuelle drifter i stedet.:D

Skrevet
kaliffen skrev, for 13 timer siden:

Et forsøg på at være sjov, sikkert. Men det bidrager ikke til debatten. Trådstarter stillede et spørgsmål som ønskes debatteret. Så har du noget at bidrag med, så vær konstruktiv.  @kaliffen

Skrevet

Jeg tror ikke, at det findes et enkelt svar på spørgsmålet.

Da straf desværre viser sig ikke at have den store præventive effekt, så er det nok begrænset hvor meget det ville hjælpe at give sexarbejderne bedre forhold. Dog ville det måske betyde, at flere sexarbejdere ville anmelde vold/overgreb - hvilket de i den perfekte verden altid burde gøre - som kan betyde at gerningspersoner stilles til ansvar og straffes. Dette vil have en midlertidig positiv effekt på grund af indespæringseffekten. 

Dernæst skal man også have for øje, at mange af overgrebene/vold/drabene udføres af psykisk syge og/eller stofmisbrugere. Her må man bare erkende, at en del af disse personer af flere årsager ofte besøger sexarbejdere. Sexarbejderen er oftemi en sårbar situation med en sexkunde.

Hvis flere eller alle piger kunne foretage en bedre forudgående "screening" af sexkunderne, så vil det efter min overbevisning kunne hjælpe lidt. Men dette tror jeg desværre i mange tilfælde er umuligt, da der både er diskretion at tage hensyn, men også at en del "kommer direkte ind fra gaden" eller at aftalen laves af en ruffer i stedet for sexarbejderen.

Så hvis der blev trykket på flere knapper i samfundet, så tror jeg det kunne hjælpe en smule på den stigende tendens om vold, voldtægt og drab vi desværre ser. Dette vil selvfølgelig koste en del.

Skrevet
Liderbassen skrev, den 10.9.2024 at 15:28:

Nu er det sket igen.

Det er selvfølgelig altid relevant at bringe den slags op, hvis der er foregået noget ubehageligt mod f.eks. en pige der arbejder med salg af sex eller en transseksuel. Jeg vil nok ikke kalde dem vores dog – de tilhører vel dem selv.

Er der dog et link eller lignende til historien, som du her bringer op, da det kan gøre det lidt nemmere at skulle forholde sig til det?

Jeg kunne dog forestille mig, at GP’er er en mere udsat gruppe ligesom transeksuelle for f.eks. vold og overgreb.

Du spørger hvad man kan gøre – det bliver nok svært at svare på. Der er desværre risiko for både vold fra klienter og pimps/bagmænd hvis pigerne har sådan en etc.

Men spørgsmålet er altid aktuelt – hvad kan man gøre ved det? Det er dog selfølgelig altid noget at man kan tage afstand fra.

kaliffen skrev, den 10.9.2024 at 15:37:

Haha, meget morsomt. Det går nok ikke helt og ville da være lidt æv… I hvert fald med piger men jeg synes da også der skal være plads til folk med andre seksuelle præferencer.

ErnstOle skrev, den 11.9.2024 at 10:34:

(…)

Da straf desværre viser sig ikke at have den store præventive effekt, så er det nok begrænset hvor meget det ville hjælpe at give sexarbejderne bedre forhold. Dog ville det måske betyde, at flere sexarbejdere ville anmelde vold/overgreb - hvilket de i den perfekte verden altid burde gøre - som kan betyde at gerningspersoner stilles til ansvar og straffes. Dette vil have en midlertidig positiv effekt på grund af indespæringseffekten. 

Dernæst skal man også have for øje, at mange af overgrebene/vold/drabene udføres af psykisk syge og/eller stofmisbrugere. Her må man bare erkende, at en del af disse personer af flere årsager ofte besøger sexarbejdere. Sexarbejderen er oftemi en sårbar situation med en sexkunde.

Hvis flere eller alle piger kunne foretage en bedre forudgående "screening" af sexkunderne, så vil det efter min overbevisning kunne hjælpe lidt. Men dette tror jeg desværre i mange tilfælde er umuligt, da der både er diskretion at tage hensyn, men også at en del "kommer direkte ind fra gaden" eller at aftalen laves af en ruffer i stedet for sexarbejderen.

(…)

Jeg tror desværre netop også, at du her skal huske på, at nogle piger måske har en pimp eller bagmand. Det kan komplicere spørgsmålet, da der så også er risiko for vold herfra. Det er nok mest hos udenlandske piger at de har sådan en.

Hvis man virkelig skulle være åben over for ideen, så kunne man sige, at en pimps rolle også er at give en pige sikkerhed. Desværre hører man ofte om vold derfra også i stedet. Senest er en mand netop herhjemme blevet dømt for at presse en pige til sex gennem flere år som der også har været tråde om. Nu skriver du, at en pimp kunne føre til at en pige fik flere ubehagelige klienter – det ved jeg ikke. Igen ville deres rolle på papiret være at beskytte en pige, men man kunne netop sagtens forestille sig, at de pressede en pige til at tage imod flere klienter som de ellers ville fravælge på grund af et ønske om f.eks. højere omsætning. Igen også nu hvor du bringer op hvis en pige f.eks. har en “screenings-proces”. For god ordens skyld synes jeg selvfølgelig ikke, at det er en god ting hvis en pige har en pimp eller bagmand.

Jeg ved dog ikke, om jeg er enig i, om mange klienter er psykisk syge eller stofmisbrugere. Her skal man huske på at f.eks. stofmisbrugere kunne bruge mange penge på deres misbrug, og så er der måske ikke så meget plads til køb af sex. Jeg ved heller ikke, hvor mange psykisk syge der køber sex. Her skulle man nok vurdere, om der sådan rent statistisk ville være flere der gjorde det end der eller er psykisk syge generelt i samfundet.

Det ved jeg egentlig ikke?

Folk besøger jo sikkert GP’er af mange årsager. Nogle er gift eller med kæreste og trænger til noget ved siden af, andre har måske netop svært ved at skaffe sig adgang til sex ved at gå i byen etc. – det kunne være folk der har det svært med det modsatte køn, handicappede eller måske psykisk syge – eller det kunne bare være singler der trænger til noget andet som ellers har det fint.

Klienter er jo alle mulige forskellige slags folk.

Udfordringen ligger måske mere i miljøet. Der kan måske være folk med kriminelle baggrunde eller lignende, der også besøger GP’er, og så er der netop også en risiko fra vold fra en pimp eller bagmand. Og så har vi ligesom problemet. Eller måske en ubehagelig type fra gaden eller måske netop en psykisk syg.

Jeg tror desværre af samme årsag at en stor del ikke bliver anmeldt til politiet :)

/ArcticWolf

Redigeret af ArcticWolf

Skrevet
  • Author
ArcticWolf skrev, for 15 timer siden:

Det er selvfølgelig altid relevant at bringe den slags op, hvis der er foregået noget ubehageligt mod f.eks. en pige der arbejder med salg af sex eller en transseksuel. Jeg vil nok ikke kalde dem vores dog – de tilhører vel dem selv.

Er der dog et link eller lignende til historien, som du her bringer op, da det kan gøre det lidt nemmere at skulle forholde sig til det?

Jeg kunne dog forestille mig, at GP’er er en mere udsat gruppe ligesom transeksuelle for f.eks. vold og overgreb.

Du spørger hvad man kan gøre – det bliver nok svært at svare på. Der er desværre risiko for både vold fra klienter og pimps/bagmænd hvis pigerne har sådan en etc.

Men spørgsmålet er altid aktuelt – hvad kan man gøre ved det? Det er dog selfølgelig altid noget at man kan tage afstand fra.

Jeg tror desværre af samme årsag at en stor del ikke bliver anmeldt til politiet :)

/ArcticWolf

Der findes desværre ikke noget link.

Jeg har fået oplysningerne via hendes Facebook da jeg også kender hende privat. Hun har ingen pimp da hun arbejder for sig selv.

Det er faktisk anmeldt til politiet i det område i Danmark hvor det er sket.

Bare en sørgelig udvikling vi ser i samfundet.

Skrevet
Liderbassen skrev, den 10.9.2024 at 15:28:

Jeg synes ikke jeg har hørt noget? Har du et link?

Skrevet
  • Author
AnonymForSjov skrev, for 23 minutter siden:

Jeg synes ikke jeg har hørt noget? Har du et link?

Nej for hun har fortalt mig det og sendt mig video på Facebook. Kender hende nemlig privat. Hun fik et blåt øje og en flækket læbe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.