Eromidt 1 Skrevet 8. September, 2024 Hej brødre Jeg skal mødes med en shemale i morgen. Jeg har virkelig lyst til at få hendes sæd i munden. Men hvad er jeres erfaringer ?? Jeg har tit giver og fået OWO. Men aldrig sæd i munden. Det er nervøsiteten for at blive smittet der afholder mig fra dette. Hvor paranoid skal man være. Hvad er jeres oplevelser ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 84 Skrevet 8. September, 2024 Det er sådan at den der sutter på pikken har størst risiko for at få overført en sygdom, specielt med sperm og pre-sperm inde i billedet. Så lader du vedkomne tømme sig i munden på dig har du en minimal risiko, hvor stor den er er umuligt at sætte tal på, det kommer helt an på sundheden i din mund og om du har nogle sår der. Den er meget mindre end hvis du knepper uden kondom - men den er tilstede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1977 Skrevet 8. September, 2024 lurikken skrev, for 25 minutter siden: Det er sådan at den der sutter på pikken har størst risiko for at få overført en sygdom, specielt med sperm og pre-sperm inde i billedet. Så lader du vedkomne tømme sig i munden på dig har du en minimal risiko, Øh, er det ikke lidt selvmodsigende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromidt 1 Skrevet 8. September, 2024 lurikken skrev, for 28 minutter siden: Det er sådan at den der sutter på pikken har størst risiko for at få overført en sygdom, specielt med sperm og pre-sperm inde i billedet. Så lader du vedkomne tømme sig i munden på dig har du en minimal risiko, hvor stor den er er umuligt at sætte tal på, det kommer helt an på sundheden i din mund og om du har nogle sår der. Den er meget mindre end hvis du knepper uden kondom - men den er tilstede. Mener du risikoen er mindre hvis hun bare spiller den af i munden på mig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr.klam 122 Skrevet 8. September, 2024 Lurikken,du misforstår fuldstændig spørgsmålet.Eromidt ønsker at transen skal tømme sig i munden på ham,hvilket har en ualmindelig høj smitte risiko. DET KAN UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER ANBEFALES 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr.klam 122 Skrevet 8. September, 2024 (edited) Han har måske 10 kunder om dagen,han skyder den af i munden på kunden 3-4 gange,læg dertil de gange han måske knepper uden gummi(ved aldrig),så er du i højrisiko gruppen for at pådrage dig en kønssygdom. Redigeret 8. September, 2024 af Dr.klam sætning kunne misforstås. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr.klam 122 Skrevet 8. September, 2024 Hvis jeg var dig eromidt,ville jeg nøjes med at skyde den af i munden på ham,risikoen er væsentligt lavere for at du smitter ham med noget,da du ikke har 5-10 kunder om dagen. Og du kan jo blive tjekket på Bispebjerg, hvis du vil have helt rent mel i posen,inden du lader ham/hende ordne dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg