Hop til indhold

LANDSHOLDS GANGBANG 8./.9. NORDJYLLAND

Featured Replies

Skrevet

Heyy, jeg holder et event OG viser fodbold på tv'et søndag d. 08. September ;) Læs mere her:

https://annoncelight.dk/showad/410430

<3

Skrevet

Det lyder som et fedt arrangement, og tilmed med indbygget alibi da man med ro i stemmen kan sige man har set fodbold med en flok af gutterne. Håber i bliver fuldtallige og der bliver god stemning.

Skrevet

Vildt fedt og originalt koncept! 

Kan du ikke komme til Kbh når der er landsholdskamp igen eller whatever please! 

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 7 minutter siden:

Vildt fedt og originalt koncept! 

Kan du ikke komme til Kbh når der er landsholdskamp igen eller whatever please! 

Hehe, tak :wub::P jeg glæder mig også og tænker det bliver rigtig festligt :P <3og gerne! Jeg skal bare have løst puslespillet med lokation og sådan ;) 

Skrevet
Lust4life skrev, for 3 timer siden:

Hehe, tak :wub::P jeg glæder mig også og tænker det bliver rigtig festligt :P <3og gerne! Jeg skal bare have løst puslespillet med lokation og sådan ;) 

Der er masse af muligheder i Kbh ;) 

En masse stive pikke som også hungrer efter dig <3

Skrevet

Fedt setup. Ærgerligt, at jeg ikke havde tid.

Jeg ville ellers vildt gerne deltage. Så jeg holder øje med dig frække Lust4Life. Og så må jeg finde tid. ;)<3;)

Skrevet

Super godt fundet på! Meget originalt arrangement. Desværre er jeg ikke fodboldtosset, så det er svært at forklare hvorfor jeg pludselige vil se bold med gutterne;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.