Hop til indhold
Crabman

Giver i jer til kende eller ikke? Og hvad er bedst for GP'en?

Recommended Posts

Jeg har flere gange tænkt på om den pågældende GP man skal besøge, sætter pris på man giver sig til kende? Om det så er ens rigtige navn eller f.eks. navnet man bruger på Eroguide/Nympho. 

Nu er jeg ikke så paranoid med at oplyse mit rigtige navn til en GP på besked, og gør det egentlig også hver gang næsten, samt med mit navn fra Eroguide og Nympho. Det er nu ikke fordi jeg ligefrem tror de tjekker op på en efterfølgende, men tænker at de da skal have muligheden hvis det lyster, for at give et billede af hvem de skal have besøg af. Og det er i min illusion at hvis de skulle tjekke op på en, så kunne de føle sig trygge ved mig?

Hvad tænker i andre kvinder og mænd om dette?:)

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger altid mit rigtige fornavn både i beskeder og in person hos en ny GP jeg har også et meget normalt Dansk fornavn så det rører mig ikke. 

Mht. Eroguide brugernavn så er det nok kun en brøkdel af GPerne der er på Eroguide og iblandt dem der er på EG er det en endnu mindre  promille der meget aktivt deltager og læser med  herinde udover en anmeldelse af dem selv.  

Så EG brugernavn nævner jeg kun hvis jeg fornemmer at det giver mening at nævne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden:

Mht. Eroguide brugernavn så er det nok kun en brøkdel af GPerne der er på Eroguide

Ja det har du bestemt nok ret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg opgiver altid mit rigtige fornavn, også jeg er døbt med en helt almindeligt fornavn så intet der.

Jeg opgiver mit eroguide navn i tilfælde hvor jeg skal fremstå ekstra seriøs. F.eks. hvis det er specielle ønsker fra min side eller en pige som ønsker, meget, bekræftelse på at man dukker op. En enkelt gang har det faktisk fritaget mig fra at sende et billede som ellers var et krav.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt finde på at “tjekke” jer herinde og hvem i har anmeldt førhen.. Bare for at se om jeg falder langt ud fra præferencer.. Har man anmeldt og elsket 20 årige piger med spændstige maveskind, babser op under hagen og absolut ingen livserfaring så vil man måske ikke synes jeg er det fedeste selskab:P.. Jeg ved godt - logisk set - at mænds smag er mere avanceret end som så eller måske egentlig så simpel at “håndgribelige” babser er gode babser:lol:.. Netop derfor så tager jeg da også “chancen” selvom jeg måske har opdaget at man altid har været til BBW eller den førnævnte 20 årige.. Det dog stadig spændende læsning.. 

Jeg sætter pris på et “heads-up” mest fordi jeg deler meget af mig selv herinde så hvis man “kender mig” så det dejligt at vide^_^.. Men det er absolut ikke noget krav.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger altid mit rigtige fornavn i kontakten med gp, og nogle gange også mit efternavn og min adresse, hvis hun skal besøge mig eller sende mig noget.

Jeg snyder heller ikke med min alder eller skjuler mine handikaps.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger også altid mit rigtige navn overfor en GP, på trods af at det ikke er det mest almindelige her i DK, og oplyser aldrig mit kunstnernavn her fra EG.

Faktisk en lidt sjov tanke - pigerne har det jo lige omvendt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Mit rigtige fornavn må de gerne få. Mit telefonnummer kan ikke slås op nogetsteds, så i nogle tilfælde, hvor der er gået nogle timer uden svar, har jeg yderligere fremsendt et EG profil link for, at få hende til at svare. Det plejer at virke så jeg i det mindste får svar indenfor en times tid.

Dog har jeg en enkelt erfaring med først at være heldig med en booking, hvor jeg havde identificeret mig med min EG profil, for i sidste øjeblik at blive aflyst. Tænker hun måske har læst nogle af mine neanderthaler indlæg :)

Iøvrigt, når man bruger revolut fremgår begge parters navne jo på transaktionen.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden:

Jeg kan godt finde på at “tjekke” jer herinde og hvem i har anmeldt førhen.. Bare for at se om jeg falder langt ud fra præferencer..

Det er jo netop derfor jeg oplyser disse ting selv :)Tænker at hvis du gør det engang imellem, så gør nogen af de andre piger det jo også. Om det så her på siden eller Nympho som jeg udelukkende næsten kun bruger.

JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden:

Jeg sætter pris på et “heads-up” mest fordi jeg deler meget af mig selv herinde så hvis man “kender mig” så det dejligt at vide^_^.. Men det er absolut ikke noget krav..

Giver jo god mening når du bruger Eroguide aktivt dagligt.

Er med på det ikke er et krav, men ville du personligt fortrække at få oplyst navn osv. eller hvordan? :) Nu tænker jeg mere hvis en potentiel kunde ikke er på Eroguide, og ikke kender til dig og omvendt?

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriver altid mit rigtige navn, det ændrer jo ikke på noget. Men jeg kunne ikke drømme om at oplyse mit EG navn, det kan jeg slet ikke se hvad skulle gøre godt for?? Tvært imod..

Der er vel også en grund til at vi er anonyme herinde? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 1 minut siden:

Skriver altid mit rigtige navn, det ændrer jo ikke på noget. Men jeg kunne ikke drømme om at oplyse mit EG navn, det kan jeg slet ikke se hvad skulle gøre godt for?? Tvært imod..

Der er vel også en grund til at vi er anonyme herinde? ;)

Tja nogen kunne jo være meget paranoide og være bange for at ens navn kunne bruges til afpresning eller lignende, så svært er det jo heller ikke for folk at finde frem til mere personlige oplysninger om en. Var mere derfor jeg spurgte dette spørgsmål.:P

EG navn - Nej det har vel ikke den store betydning som så, med mindre man opfører sig som en båtnakke. Og derfor ville have mindre mulighed for at besøge en GP, f.eks. Jennifer, som jo udtaler sig om at hun godt kunne finde på at tjekke op på en for at se om man var et godt match.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man oplyser sit fornavn og intet andet, tænker jeg ikke det kan bruges til det store? Mit tlf nr kan som Nice and easy's heller ikke slås op nogen steder.

Hvis man derimod oplyser sit EG navn, så kan man jo afpresses på den måde, at gp'en potentielt kan true med/ eller faktisk afsløre ens identitet og tlf nr., hvis der opstod uoverensstemmelser, eller man skrev en dårlig anmeldelse herinde? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 41 minutter siden:

Er med på det ikke er et krav, men ville du personligt fortrække at få oplyst navn osv. eller hvordan? :) Nu tænker jeg mere hvis en potentiel kunde ikke er på Eroguide, og kender til dig og omvendt?

Det har ikke nok betydning for mig til at det har været noget jeg har tænkt over som sådan.. Men hvis man få det vide så kan det nogen gange føles som om at man begge kender hinanden inden.. Det bliver mere familiært måske.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bruger kun mit brugernavn hvis jeg skriver til en af pigerne herinde, så er det jo svært at undgå, det er sket ganske få gange, ellers kan jeg ikke se hvad mit brugernavn på eroguide vedkommer nogen?  
Bruger bare mit rigtige navn det er nemmest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lovingthai

Hvis man laver en anmeldelse, så kan pigen måske sætte navn og ansigt på brugernavnet.  
jeg ved at en pige jeg besøgte, ved næste besøg var klar over hvad keg havde skrevet, det var positiv, og hun var glad for det. Kan hun så bruge det til noget, nok ikke mere end tlf nummer og navn.

jeg opgiver mit eget for navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 43 minutter siden:

Hvis man derimod oplyser sit EG navn, så kan man jo afpresses på den måde, at gp'en potentielt kan true med/ eller faktisk afsløre ens identitet og tlf nr., hvis der opstod uoverensstemmelser, eller man skrev en dårlig anmeldelse herinde? :P

Hvis begge parter opfører sig ordentligt så er der vel ikke grund til bekymring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 1 minut siden:

Hvis begge parter opfører sig ordentligt så er der vel ikke grund til bekymring. 

Du har så ganske ret, jeg gør også altid mit til, at det skal blive en god oplevelse for begge parter. Men er godt nok løbet ind i flere dårlige oplevelser trods alt. Har vi ikke alle oplevet det...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, Lige nu:

Du har så ganske ret, jeg gør også altid mit til, at det skal blive en god oplevelse for begge parter. Men er godt nok løbet ind i flere dårlige oplevelser trods alt. Har vi ikke alle oplevet det...?

Dårlige oplevelser følger, desværre, med i denne leg ind imellem.

Og her er det at jeg tænker at det er godt at have lidt troværdighed i baghånden.

F.eks hvis jeg opfører mig dumt (udebliver/tager mere end aftalt/indsæt selv) og har opgivet mit eroguide navn, ja så gætter jeg på at nogle af pigerne hurtigt får det delt og jeg er udelukket mange steder fra. Så mit eroguide navn giver pigerne garanti for jeg opfører mig ordentligt og holder min aftale.

Hvis nu jeg får dårlig service, og skriver om det, ja så ved I, og pigen, at jeg tidligere har opført mig ordentligt og så vil jeg lade det være op til jer enkeltvis hvad I tror mest på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bruger aldrig mit rigtige navn, en sjælden gang bruger jeg mit eg navn ( det brugte jeg ellers altid førhen) men jeg er nu på et 3 navn - hvem sagde personlighedsspaltning :D

Dog de piger jeg har kontakt med enten her på eg, eller som jeg ved er herinde får som oftest mit eg navn at vide. Og de gange jeg har været stamgæst hos en pige, er det da også endt med at hun har fået kendskab til både mit rigtige navn, telefon nr osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplyser aldrig mit rigtige navn over telefonen. Når jeg er hos kvinden, og hun vælger at dele sit rigtige navn, sker det at jeg gør det samme (mit navn er ikke dansk) , jeg bruger også et taletidskort ved kontakt, det gør jeg efter at ha oplevet, at nogle kvinder kontakter en i tide og utide med et hej eller hello. Det gider jeg ikke. 
Jeg er hverken gift eller i et forhold. Jeg ønsker blot så meget adskillelse fra de to meget forskellige liv jeg lever som overhovedet muligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 13 minutter siden:

F.eks hvis jeg opfører mig dumt (udebliver/tager mere end aftalt/indsæt selv) og har opgivet mit eroguide navn, ja så gætter jeg på at nogle af pigerne hurtigt får det delt og jeg er udelukket mange steder fra. Så mit eroguide navn giver pigerne garanti for jeg opfører mig ordentligt og holder min aftale.

De kan jo blot dele ens telefonnummer, så er EG navnet ligegyldigt? Men så kan man jo skifte nummer, men man kan jo også skifte profilnavn herinde, men så kan man jo blive ved :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sætter stor pris på at medlemer af Eroguide - men i særdeleshed aktive skribenter på Eroguide - fortæller deres brugernavn B A G E F T E R !!! 
På forhånd, tak :wub:

Dem der skriver deres Eroguide brugernavn allerede under booking og forventningsafstemningen, har jeg flere dårlige end gode erfaringer med.
Det kan være direkte diskvalificerende hvis man ønsker at besøge mig hist eller pist eller omvendt, idet det lige så ofte sker at nogen prøver enten at presse prisen mellem linjerne eller bytte sig til fordele på forskud hvis de skriver en anmeldelse som det sker fordi folk synes det er hyggeligt. Er det i en telefonsamtale hvor lidt flere sanser og mavefornemmelsen, tolkning af det der bliver sagt/skrevet mellem linjerne er nemmere, så går det an.  
Så hos mig trækker det bare lidt ned, medmindre det er nogen jeg ville kunne navngive og har "mødt i debatterne" på en eller anden måde. 
"Jeg er medlem af Eroguide" beskeder på sms, er tæt på slet ikke at få svar, hvis det er sådan beskeden starter. Står der ikke andet end dét er mit standardsvar: 
"Det er jeg også" :P

Når vi næsten-kender hinanden synes jeg det kan være hyggeligt. Det er dog at foretrække at de først siger det efter vi har knaldet og hvis de har booket tid nok til at der også er tid tilbage til "pillowtalk". Da er det lidt en vurderings sag fra hans side. De kan godt være en god idé så vi ligesom starter nogenlunde samme sted. Hvis han snaver mig i gulvet i indgangen og siger "HEEEEEEEJ EVA! ENDELIG FIK VI MØDT HINANDEN" og jeg har "Peter, Ny 60m. sprøjteorgasme og spansk afslutning" efter forventningsafstemningen stående i min telefon bliver det en sådan lidt øh... overvældende start for mig og undervældende start for ham :lol:

Jeg går ikke ind og læser hvad folk har skrevet som forberedelse. Sandsynligheden for at jeg har lagt mærke til deres skriv herinde medmindre de skriver ofte og meget eller har en helt særlig stil, er bare heller ikke så stor. Så det kan være lidt akavet hvis kendskabet til hinandens indspark herinde er relativt skæv. Jeg lader ikke som om jeg kan huske hvem folk er, hvis jeg ikke kan ;) 

I forvejen er det svært for mig at huske den ene fra den anden herinde fordi så få bruger personligt profilbillede. Der er ufatteligt mange der hedder noget med Mr. Mister. Hr. Den osv osv. Og har man blot et bogstav som er default-bruger ikon, så ligner I hinanden allesammen alligevel. Og der er så mange tåbelige indspark at jeg bare sådan ser for mig et gennemsnit af en EG-bruger alligevel. Så derfor trækker det sjældent op i min ende i hvert fald. 
Der er få undtagelser, naturligvis.

Der er også EG-skribenter jeg rigtigt gerne ville møde uden det behøver handle om en transaktion og/eller dyt-byt. Det sker også i ny og næ at nogen inviterer sig selv på kaffeslabberas efter dagens sidste aftale, fordi de tænker jeg måske har lyst til dét selvom de foretrækker purunge str. A-skåls piger der ikke taler eller forstår dansk... for eksempel :P 
I de tilfælde er det naturligvis en nødvendighed at de giver sig til kende. Ellers sidder jeg ikke og hyggesludrer for selv en STOR æske chokolade med folk... heller ikke dem fra Eroguide :D 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

Jeg sætter stor pris på at medlemer af eroguide - men i særdeleshed aktive skribenter på Eroguide fortæller deres navn B A G E F T E R !!! 

Her tænker jeg du mener deres rigtige navn ikke? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...