Hop til indhold
AnonymPerson

Sugardating Pris

Recommended Posts

2500 for en på 18 uden tidsbegrænsning er det højeste, jeg har betalt.

Ved en anden betalte jeg 2000 + middag + Hotel.

Men normalt holder jeg mig omkring 1000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 16 minutter siden:

2500 for en på 18 uden tidsbegrænsning er det højeste, jeg har betalt.

Ved en anden betalte jeg 2000 + middag + Hotel.

Men normalt holder jeg mig omkring 1000

det er ikke muligt at få noget sex for 1000 tænker jeg, hvor længe var det siden du var der sidst , og hvem var det så

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, for 17 minutter siden:

det er ikke muligt at få noget sex for 1000 tænker jeg, hvor længe var det siden du var der sidst , og hvem var det så

Min sidste tror jeg nok, gav jeg 800 for! Det var dog kun aftalt som blow, men udviklede sig.
Men der er faneme godt nok ikke mange seriøse tilbage derinde! Jeg oprettede en profil igen for en uges tid siden og synes bare ikke der e r noget i mit område og dem der er vil sælge billeder eller lignende. Overraskende nok er det dog lykkes mig at falde over en på snapchat der er seriøs

SD har også droppet alt hvad der hedder styring af siden. Jeg har anmeldt piger der bruger falske billeder, linker til obskure hjemmesider osv og de bliver ikke slettet.

Men 1500 er meget almindeligt hvis man endelig finder en. 

Redigeret af Danni van Dannison

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danni van Dannison skrev, for 16 minutter siden:

Min sidste tror jeg nok, gav jeg 800 for! Det var dog kun aftalt som blow, men udviklede sig.
Men der er faneme godt nok ikke mange seriøse tilbage derinde! Jeg oprettede en profil igen for en uges tid siden og synes bare ikke der e r noget i mit område og dem der er vil sælge billeder eller lignende. Overraskende nok er det dog lykkes mig at falde over en på snapchat der er seriøs

SD har også droppet alt hvad der hedder styring af siden. Jeg har anmeldt piger der bruger falske billeder, linker til obskure hjemmesider osv og de bliver ikke slettet.

Men 1500 er meget almindeligt hvis man endelig finder en. 

hvorhenne, det må være langt ude i jylland ) får mest tilbud imellem 3000 og 5000 og med gummi, Og hvad der er aftalt er det som sker. Fik blow til 1500 sidst gensidigt oral til 2000: men iøvrigt så har du ret, siden er fuldstændig ligeglad, anmeldte en der havde stjålet foto fra en profil og tekst, som ikke blev slettet 
f eks a12345 , skriver 

29.08
Jeg plejer at tage ud på hotel fx 10k for en nat 5k for en aften og så det op til dig hvad vi laver om vi tager ud eller bliver der eller hvad vi laver men tager ikk for kun sex og søger noget fast
Hvis du til hurtige møder så det 3k med kondom 4k uden
Redigeret af pænemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver da med en fra Nordfjends som vil have 1500, men har fået fortalt at hun er ret død i sengen. Har kontakt med en ung brun pige fra Midtjylland og hun siger også 1500

Tror dog begge lige nu fortrækker en der ikke har en 120 heste influenza!

Men går vi et par år tilbage ville jeg have kunnet finde en aftale på en time med en til 1000. Det laveste jeg har betalt var 400 kr med en lækker Milf øst for Viborg
Jeg har også masser af videoer fra dengang. Det er også umuligt at få lov at filme dem i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Jeg håber denne side vil udvikle sig til et alternativ - og med mere rimelige priser: https://sukkerpigerne.com/

ren fake side
Men god reklame du laver der , får du løn ?

Redigeret af pænemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige aftalt en date i aften mellem Holstebro og Herning til 1000.

Hvad det indebærer, ved jeg ikke ud over massage til hende.

Jeg har kontakt med 4 babes nu en til 500, en til 750 og en til 1000 og så en, som jeg nærmest er blevet ven med fordele med.

Aftalen i aften er med en ny.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, for 4 timer siden:

hvorhenne, det må være langt ude i jylland ) får mest tilbud imellem 3000 og 5000 og med gummi, Og hvad der er aftalt er det som sker.

Jeg har skrevet med nogle sb'er, som ville have 2500-3000 for sex uden. De får bare nej tak. Det får dem til 2000 med kondom som regel også 

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, 1 time siden:

Jeg har skrevet med nogle sb'er, som ville have 2500-3000 for sex uden. De får bare nej tak. Det får dem til 2000 med kondom som regel også 

Jeg må give mig lidt. Har fået tilbudt 1500 misdmule og 2000 lookingforme i dag. De svenske siger ofte 2500 svenske.  Det er 1700. Men man skal ikke være særlig kræsen

Men måske er jeg en dårlig forhandler og vil gerne have aftaler. Men får tit nej til 2500

Redigeret af pænemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

SB i Kbh og Sjælland tager ofte omkring 1.500 for 30 min men uden at kigge på tiden. Så en time kan være normalt. 

Nogle af de finere tager 2.000 uden. 

Højeste jeg gav, i dumhed, var 5.000 i 500 kr. Sket i år.

Laveste 1.000. 

Der er piger der får tilbud dit og dat, op til 20.000 og tror ee kan gå på vægren. men de får kun 1-2 aftaler sådan og så stopper det. Prisen er mellem 1,5 til 3k. 

Trekanter sker ofte til 3k. Unge omkring start 20erne og flotte tager 4k.

Priserne svinger meget også for den enkelte pige, hvis hun er i humør og vil have en aftale lige nu, så kan du få en god pris, ofte tættere på 1.000 end 1.500.

Den seneste tid har der været nogle særdeles flotte SB i Roskilde og Køge, de er lidt dyrere og koster mindst 3k for at lokke. Har fået aftaler, men ikke realiseret det fordi jeg fik en SB jeg sås lidt med og hun var virkelig dejlig og sød, og ville ingen andre have. 

Når man får en fast SB, så falder prisen ofte, priser på 1.000 pr gang er ofte almindeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

Jeg håber denne side vil udvikle sig til et alternativ - og med mere rimelige priser: https://sukkerpigerne.com/

Min søde ven. 

Alternative til hvad? 

Almenlige besøger til en professionel GP? 

Jeg mener hvis i vil få det samme som en GP men har pigen for mere end 1 time så blev prisen bare højere og det er fair. 

Under SugarBabe kan du også fine den service fra en GP..... hvis du ønsker det med samme priser. Men når man opsøge en Sugar Babe ønsker man sig for det meste lidt mere.... I det meste mere Tid.... for snakke, nusse, spise og hygge. Og nogen mænder har simpelthen bruge for den slags ,,omsorg,, og ,,mentale intimitet,, føre de kan lade sig ,,falde og føler sig trykke,,. 

Synes du ikke det være unfair at forvente samme prise fra en Sugar Babe som bruger måske en helt Aften/Nat eller Morgen eller dag sammen med dig som du skal af med ved en GP? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danni van Dannison skrev, for 19 timer siden:

Jeg skriver da med en fra Nordfjends som vil have 1500, men har fået fortalt at hun er ret død i sengen. Har kontakt med en ung brun pige fra Midtjylland og hun siger også 1500

Tror dog begge lige nu fortrækker en der ikke har en 120 heste influenza!

Men går vi et par år tilbage ville jeg have kunnet finde en aftale på en time med en til 1000. Det laveste jeg har betalt var 400 kr med en lækker Milf øst for Viborg
Jeg har også masser af videoer fra dengang. Det er også umuligt at få lov at filme dem i dag

Hold da op. 

Men det er serfølige også spørgsmålet om hvad man vil finde.... og det hvad du vil finde der inde er bare sex som billige som muligt og ikke en rigtig Sugar Date.. som ligner det. 

Men så må man da ikke være kræsne som mand.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 15 timer siden:

Prisen er jo afhængig af hvad i vil få og hvad pigen tilbyder.... 

Hvis i vil kun har Sex så og pigen tilbyder korte møder så er prisen jo også til det... helst som svar med en GP.. 

Men når i vil mere så stiger prisen naturligvis... er det ikke logisk og fair? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, for 52 minutter siden:

Prisen er jo afhængig af hvad i vil få og hvad pigen tilbyder.... 

Hvis i vil kun har Sex så og pigen tilbyder korte møder så er prisen jo også til det... helst som svar med en GP.. 

Men når i vil mere så stiger prisen naturligvis... er det ikke logisk og fair? 

Nej.

Det logiske ville være, at prisen bliver mindre jo mere sexuel og anden tilfredsstillelse pigen får.

Det lyder ikke logisk, at hun skal have ekstra for at få en middag eller to timers forspil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, for 5 timer siden:

Hold da op. 

Men det er serfølige også spørgsmålet om hvad man vil finde.... og det hvad du vil finde der inde er bare sex som billige som muligt og ikke en rigtig Sugar Date.. som ligner det. 

Men så må man da ikke være kræsne som mand.. 

Kære lille ven. Verden er mere nuanceret end sort og hvid.

Hende til 400 f eks skrev jeg et stykke tid med og hun var egentlig mest interesseret i at finde en at dyrke sex med, sugar eller ej.... og så tror jeg hun tændte på mine gode færdigheder indenfor stavning!
Den dårligste jeg har mødt gav jeg 1500 for!
Ser du, nogle gange sejrer ens personlighed overfor pigerne og måske derfor nogle af os kun slipper med 1000 og 1500 og andre giver 3000!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja da. Det er  afhængig af situationen..da har du ret. Og ja når da er opbygget en relation og en ande slags vinde i den relation for den pige blev aftalen altid en ande efter lidt tiden... 

Men i starten skal man bare være parat at give.... og det langt fra at det er kun fra piger siden som vil har de lange aftaler. Da findes mænder som gider ikke ind, ud og væk....men helt ærligt hvor meget kan tjener en GP I 5 timer, helt dagen eller helt nat? Med nogen gang op til 3 gang sex eller mere.

Sikker mere end 2000, 3000 eller 5000

Og så er at give den pris faktisk ok når man samlinger det. 

Du må da gerne har en ande holdning til det... da findes ingen overenskomst i den branche.

Men de som ikke har rådighed, har ikke bruge for lange Dates som involvere mere end bare Sex. Behøver ikke Sommerfugle I maven eller er for nærrig at investere må da gerne fortrække de korte møde og blev glade og tilfredse stillet med det. 

Jeg synes det unfair at brokke sig over priser ved en sted hvor er det helt normal at man skal har økonomie til den lege. 

Hvis man enlige søger kun sex og skal man finde måske billere alternativer til Sugar Dating findes da jo godt alternative.

Men mange er ret godt i at gøre SugarDating ned, brokke sig over piger som kender deres værdier men hvis en Sugar Daddy har funden en godt pige for sig så er det kun sjældent at han skrev en posetive anbefaling for han vil jo ikke at hun mødes med andre som tag hendes tid  og derfor findes da kun få posetive opslaget om rigtige SugarPiger med naven og Linke.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, for 23 timer siden:

Hvis man enlige søger kun sex og skal man finde måske billere alternativer til Sugar Dating findes da jo godt alternative.

Det behøves tydeligvis ikke når man kan knalde en pige for 800 kr (uden tidsbegrænsning) så findes der vist ikke noget billigere alternativ:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, den 7.9.2024 at 03:49:

Synes du ikke det være unfair at forvente samme prise fra en Sugar Babe som bruger måske en helt Aften/Nat eller Morgen eller dag sammen med dig som du skal af med ved en GP? 

Nu var det ikke pigernes priser, jeg tænkte på - mere at Sugardating.dk kører med nogle excorbiante priser for medlemsskab - og uden at holde siden vedlige eller føre kontrol med fake profiler og anden snyd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8.9.2024 at 10:45:

Nu var det ikke pigernes priser, jeg tænkte på - mere at Sugardating.dk kører med nogle excorbiante priser for medlemsskab - og uden at holde siden vedlige eller føre kontrol med fake profiler og anden snyd.

De er ret ligeglade, f eks er der en profil der reklamerer med at sælge ulovligt stof. det lader de være. har prøvet at sende profilen til politiet, men tvivler nok på at de tager sig af det , de har dealere som nok sælger mere. Det er chacami der sælger og påstår men bliver helbredt for psykiske problemer af at tage det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, den 26.9.2024 at 09:16:

De er ret ligeglade, f eks er der en profil der reklamerer med at sælge ulovligt stof. det lader de være. har prøvet at sende profilen til politiet, men tvivler nok på at de tager sig af det , de har dealere som nok sælger mere. Det er chacami der sælger og påstår men bliver helbredt for psykiske problemer af at tage det. 

Men den forretning går åbenbart ikke så godt, man kan købe et månedkort til hende for 20000 , og besøge så tit man vil, dog ikke sex uden og oral er hun undvigende overfor, tja

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, den 26.9.2024 at 09:16:

Ud af nysgerrighed, hvad er det så hun sælger? Jeg tænker bare der er forskel på at sælge kaktus-væske man tror er healende, og så den dealer der sælger kokain eller heroin.

Chacami har desuden været derinde under et andet navn - kan ikke huske hvad, men dengang var anmeldelserne om hende, at hun ikke var seriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...