Hop til indhold
Karoline

Milf Karoline takker af

Recommended Posts

Kære dejlige mænd og kollegaere

Jeg har besluttet at takke af og slutte som GP.

Det har været en fantastisk tur, med mange dejlige stunder;) Jeg har virkelig haft det fantastisk. Som menneske, har det givet mig meget,- at være i miljøet og møde så mange, skønne mennesker. Det har udviklet sig til nære relationer og venskaber, som jeg værdsætter virkelig højt. Jeg har været taknemmelig over, de søde mennesker, der har krydset min vej. Det vil jeg 100% komme til at savne. Tak, for god sex og nærvær<3 Det har været næring til min sjæl. Min sidste vagt, vil være fredag, d. 25 oktober. 
Tusind tak til alle, mænd og kollegaere, som har været så søde ved mig.

Kh Milf Karoline

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej skønne Karoline <3

Selv tak for de stunder vi haft, du er en fantastisk kvinde og har været nogle skønne timer vi har delt sammen. Vil ønske dig alt vel frem over og mon ikke vi når og får hilst på hinanden igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Neeeej! Karolinøøøøøh! Hvem skal jeg så sende folk hen til der synes mine bryster er for små og/eller er ærgerlige over at jeg ikke gider bestemmer-sex?! 
Halvt i alvor halvt i sjov :) 

Tusind tak for godt kollegialt kammeraterinderi din skamsmækre skøjte-tøjte :wub:
Lad høre fra dig hvis du får lyst til en dag i ny og næ at lave noget á la comeback-tour-de-fis' engang i fremtiden, Honey ;)

Masser af gramsekram og smukke tanker herfra. 
Jeg sørger for at dele den dårlige nyhed med dem jeg tænker der gerne lige vil forbi til en farveller-eller-eller-eller :P

Pustekys, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...