Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alla!

Så blev frestelsen alldeles för stor efter att ha sett Astrid Ebonys annons på: https://nympho.dk/n19607/6736/black-beauty-new-in-copenhagen

Besök bokades enkelt och okomplicerat via WhatsApp, bekräftade vårt möte en timme innan och därefter iväg, över bron och av vid Bella Center och ut på Amager Vest, parkerade bilen och väntade några minuter i solen, anmäker min ankomst och blir insläppt i en fräsch lägenhet. Wow så fantastiskt vacker Astrid är, helt naturlig vältränad kropp med det vackraste leendet och trevligt yttre. In på rummet och blir erbjuden en gemensam dusch vilket jag inte tackar nej till. Tillbaka på rummet och igång med akten, håller den för mig själv men sällan har jag träffat någon som ger och tar så mycket. 

Avslut, snabbdusch, lite smalltalk och ut i solen. En helt igenom perfekt träff ur min synvinkel. 

Mina starkaste rekommendationer!

Samlat omdöme 10/10

//Locosueco 

Skrevet

Tak for anmeldelsen! Tilkøbte du frenchkissing og superfrench, eller var det inkluderet? :rolleyes:

Skrevet
Crabman skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelsen! Tilkøbte du frenchkissing og superfrench, eller var det inkluderet? :rolleyes:

Super fransk koster 500 ekstra :-) 

Skrevet

Astrid er latterlig lækker. 
hun kunne gå direkte in på scenen i en miss bikini-fitness konkurrence og ville sikkert løbe med 1. Præmien.  Hendes billeder viser slet ikke hvor flot hun er og alt er naturligt, No plastic. Hun er fucking lækker:wub: og glemte jeg og sige sød og charmerende. Havde den vildeste gfe-oplevelse. 
Top 3 oplevelse Alltime<3<3<3

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hej Alla!

Så kan jag meddela att skönheten är tillbaka och hon är minst lika sprudlande som sist, det blev ett nytt besök idag med toppkaraktär!

//LS

Skrevet

Jeg har udfordringer med at komme i kontakt med skønheden. Hun svar ikke på SMS og telefonopkald. Kender i en bedre metode, eller skal man skrive noget bestemt i SMS ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.