Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/392383

1 time FP uden massage.

Hendes billeder er faktisk 100%. Hendes ansigt hælder til den søde side hun virker som en thai/inder. Kroppen er normal med naturlig B skål.

Som hun reklamer med, så bliver GFE yderst spillet ud af hende.

Der er kys og kram, komplimenter som man ved er løgne, men stadig rart at få. Hun er 100% ind i indlevelsen i forspillet og selve akten og efter akten også.

Hun lever sig virkelig ind i rollen med masser af lyde, bevægelse, øjekontakt ved blow, samt når man slikker hende. 

Hun er meget åbent for berøringer og man kan mærke, at hun ønsker yde en god service. Der bliver ikke kigget på tiden og man tror hun nyder ens selskab. Dog er der en lille alarm, som bipper lidt før tid. 

Jeg synes dog efter genbesøg, at selve GFE var for rutinepræget. Det var samme rækkefølge og samme lyde og samme kommentar og samme bevægelse mm. Men stadig flot udført af hende, som kan snyde de meste til at tro hun faktisk er din kæreste i den ene time.

Begge besøg inden for 2 måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Milin er absolut en af de bedste FP jeg har oplevet. Fræk påklædt i lingeri som ønsket, og i mine øjne smukkere end billeder på Annoncelight.  Smuk, naturlig, fræk, nærværende og dejlig smil.

10 ud af 10 på alle niveauer.

Ærgerligt hun er så langt væk..

Del dette indlæg

Link til indlæg
dengamlejyde skrev, den 20.9.2024 at 15:22:

Er hun til megafransk

Som alt med thai, hvad der ikke står i annonce kan du måske få men ikke mig. 

Jeg har ikke prøvet, men der er anmeldelser hvor hun har givet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...