Hop til indhold

Domina med indlevelse?

Featured Replies

Skrevet

Hvilken domina (Danmark, Tyskland, Norge, UK eller Sverige) synes i er bedst til indlevelse? For mig betyder det ikke så meget hvordan hun ser ud eller hvor gammel hun er. Dog vægter jeg meget højt at jeg kan se i hendes øjne at hun nyder sit arbejde og indlever sig i det. Og at der selvfølgelig er en god kemi så der er fundament for en længerevarende relation som 'kunde/slave'.

Selvfølgelig ved jeg godt hun gør det for penge, men jeg nyder da i hvert fald mit arbejde i finanssektoren, selvom jeg gør det for penge, så håber også jeg kan finde en i den her branche hvor jeg også kan se i hendes øjne at hun nyder det og tænder på det selvom det er hendes arbejde. :biggrin: 

Ved ikke om det giver mening? Håber lidt at nogen har en oplevelse hvor i bare kunne mærke at hendes lyst var der og at det ikke virkede som en sur pligt for hende.

Skrevet

Mit bud på en fantastisk Domina er Lady Hera. Jeg har aldrig mødt en der har så intense øjne. 

Skrevet

Det er jo meget person afhængigt, kemi mellem mennesker, tillid mellem mennesker.

Så svært at svare på.

Skrevet
Dolken22cm skrev, for 3 timer siden:

Mit bud på en fantastisk Domina er Lady Hera. Jeg har aldrig mødt en der har så intense øjne. 

Kunne ikke være mere enig .. Hun læser folk er indlevende og åben for skæve fetich .. Helt klart et besøg værd 

Skrevet

Selvom jeg kun har mødt Heras blidere alter-ego Anja, kan jeg levende forestille mig at et møde kan blive intenst og vende et par forestillinger om sex på hovedet. Jeg oplevede ægte nysgerrighed på min krop og reaktioner og følte at jeg blev tændt på af hende.

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Lady Cherie. Se Hendes hjemmeside: https://www.cherie.dk/dominans/Beskrivelse.htm

Jeg valgte for nylig Lady Cherie som min faste prof. Domina, blandt andet ud fra Hendes store erfaring og indlevelsesevne.

Gennem nogle år havde jeg "fulgt" Lady Cherie, bl.a. på SM Porten, som ikke er mere. På dette board under anmeldelser kan du læse over 35

anmeldelser om Lady Cherie, så her får du en rigtig god fornemmelse for hendes indlevelsesevne.

Efter min mening er Hun et naturtalent når det gælder indfølingsevne,  intuitiv forståelse og situationsfornemmelse.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

@Stantin Du beskriver ikke i din tråd HVAD du søger … Hvis du kan finde frem til en der kan realiserer det du ønsker og lyster ja så er du godt på vej Søger du en der gør det af lyst & Ikke nød En med erfaring Så er du godt på vej

Du vil først se “ilden” lysten indlevelsen I en Domina’s øjne & hendes måden at være på ved du selv tager kontakten Oplev hende på din egen krop. Kig og søg efter en kvinde der fanger dit øje

Redigeret af Madame Illona

• 2 weeks later...
Skrevet

Der er ingen ved siden af eller over, Mistress Manouk - desværre Danmark :) 

Skrevet
SlaveNN75 skrev, for 20 minutter siden:

@SlaveNN75 : Ingen tvivl om, at MM har en høj stjernestatus hos dig, men skal din erklæring have den mindste sandhedsværdi, vil det forudsætte, at du har besøgt og indgående kender alle dominaer i Danmark... Er du ikke enig i det? :rolleyes:

Har omhandlede MM ikke egen hjemmeside?

Venlig hilsen

Heliot

Redigeret af Heliot

Skrevet
SlaveNN75 skrev, den 15.9.2024 at 16:17:

Hvem er det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.