Hop til indhold
Sidespringeren

En alvorlig beslutning.......

Recommended Posts

Hmmmm???? Dagen i dag blev pludselig en dag med tid til eftertanke!

Denne EG tråd '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> og ikke mindst mit eget svar i samme, samt et indlæg fra Jasmin i en anden tråd, omhandlende mænd i forhold, deres besøg hos glædesgudinder og moralen/manglen på samme i den sammenhæng, fik mig i den grad til at reflektere:

Hvorfor gør jeg det egentlig?

Hvad får jeg ud af det?

Og står udbyttet egentlig mål med indsatsen?

:eek:

Konklusionen bliver for mit vedkommende et forsøg på afholdenhed fra købesex branchen fremover!

Når man som jeg har passeret et halvt århundrede og over et helt hundrede dejlige erobringer (betalte som ubetalte), levet sammen med en lille håndfuld på hver sin måde dejlige, smukke og sexede kvindfolk, færdedes på talrige spændende eventyr i swingerverdenen, med meget mere.... Ja, så er det nok egentlig tid til at sige stop?

Ikke mindst af hensyn til min nuværende og forhåbentlig også vedvarende livspartner... En smuk, klog, hengiven og empatisk kvinde, og samtidig også en fyrig, indlevende og oplevelseslysten elskerinde, der faktisk nok egentlig bare fortjener min fulde opmærksomhed for at folde sit store potentiale endegyldigt ud????

Havde jeg nu som andre herinde kunnet henholde mig til, at hende derhjemme var en sur, livstræt madamme, der havde rettet sit fokus væk fra mig og imod sit afkom, sine nipsgenstande og sine mislykkede slankekure, så havde jeg nok kunnet forsvare egne, småskumle handlinger, men sådan er det slet ikke!

Jeg er faktisk overbevist om, at jeg kan få det, næsten som jeg vil have det, både horisontalt og vertikalt, og alene sammen med hende såvel som med andre, når bare jeg evner/orker/gider åbne munden, være ærlig og erkende egne behov, vel at mærke efter ordentlig, redelig og gennemtænkt vurdering, og under skyldig hensyntagen til hendes samme!

Kære gudinder og medsammensvorne: Jeg meddeler jer derfor hermed mit aktive FARVEL som købelysten kunde i denne verden, og ønsker jer alle alt godt fremover! :)

(At jeg ikke længere vil færdes på klinikkerne, er dog ikke ensbetydende med et fuldstændigt farvel her til EG.. Nysgerrig er man jo, og en god debat deltager man altid gerne i!)

Og start I så bare allerede nu væddemålene om, hvor længe min beslutning holder, ja... Jeg er ikke engang selv sikker på, hvor jeg ville lægge egne penge i det væddemål???

Hvis det går lige så godt som alle mine planlagte rygestop igennem årene - ja, så går det i længden nok ikke så godt... :)

Hyg jer, og nyd nu alle købeknaldene derude! Jeg er allerede lidt misundelig.... ;)

Kh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sidespringeren,

Jamen god vind fremover, jeg sætter mine penge så du kommer tilbage inden længe :D Der er mange fornøjelser i livet og denne hobby er en af dem :) Kan man kombineret alle sine hobbyer og fornøjelser er det bare et sødt liv (dolce vita) :D

Hils hende derhjemme, pas godt på hende :D

Vi ses på EG

Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Held og lykke med projektet.

Jeg er nok i virkeligheden i samme situation, men bliver en sjælden gang imellem overvældet af trangen til "noget fremmed". Jeg går og bilder mig ind at det i virkeligheden er noget der stammer tilbage fra stenaldermanden og den basale evolutionsteori, hvor det gælder for enhver han at sprede sin sæd i så mange hunner som muligt, og at det er den "naturkraft" der overvælder mig ind i imellem. Og så har jeg den holdning at det er meget mindre risikabelt for mit ægteskab hvis jeg får afløb for trangen hos en "købepige" hvor der ikke er følelser involveret end hvis jeg skulle ende med at have en affære med en eller anden kvinde som jeg havde mødt et eller andet sted. Og det kan jeg så tilgengæld sige at det har jeg aldrig gjort i de 25 år jeg har kendt min kone, min eneste utroskab er med prostituerede.

Det er nok bare dårlige undskyldninger, men de virker for mig  :cool:

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg

En så velovervejet beslutning der bygger på reflektioner og saglige argumenter kan jeg kun sige en ting til:  RESPEKT!!! :)   også selv om det betyder at og ærger mig at jeg ikke fik mødt manden bag alle de fede indlæg

*stor knus*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha Jasmin, nu skal du ikke lokke manden i fordærv, han vil jo gerne stoppe.

Ja, Nille.....  Hvis nogen kunne lokke mig meget hurtigt tilbage i lastens hule, så var det sgu' nok skønne Jasmin? :P

Godt, hun residerer på Djævleøen pænt uden for min rækkevidde... *Pyyyyhh* :mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Nille.....  Hvis nogen kunne lokke mig meget hurtigt tilbage i lastens hule, så var det sgu' nok skønne Jasmin? :P

Godt, hun residerer på Djævleøen pænt uden for min rækkevidde... *Pyyyyhh* :mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Hvis det går galt en dag skal du bare fornægte alt og lave en Bill Clinton : "I did not have sexual relations with that woman !:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg behøver heldigvis slet ikke tage stilling til det. Jeg er fri som fuglen. Dvs jeg har en mere eller mindre fast elskerinde. Men hun kender til hvad jeg laver fra tid til anden :)

Held og lykke med det Sidespringer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er det af helt andre årsager?

Måske er jeg, som Mogens her, i virkeligheden kun til skævøjede kongelige, og lider af kronisk røvkløe som følge af teenage-orm?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er det af helt andre årsager?

Måske er jeg, som Mogens her, i virkeligheden kun til skævøjede kongelige, og lider af kronisk røvkløe som følge af teenage-orm?

'>
  :D

Eller måske fortsætter jeg det udsvævende liv i det skjulte, men gider bare ikke skrive flere anmeldelser efterfølgende??? ;)

Kh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

Jeg har min dybeste respekt til dig og husk der er hjælp at hente hvis det er, for en del er det jo en afhænighed ligesom med alkohol,spil,mad you name it....Bedste tanker og hilsner herfra :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Held og lykke med projektet.

Jeg er nok i virkeligheden i samme situation, men bliver en sjælden gang imellem overvældet af trangen til "noget fremmed". Jeg går og bilder mig ind at det i virkeligheden er noget der stammer tilbage fra stenaldermanden og den basale evolutionsteori, hvor det gælder for enhver han at sprede sin sæd i så mange hunner som muligt, og at det er den "naturkraft" der overvælder mig ind i imellem. Og så har jeg den holdning at det er meget mindre risikabelt for mit ægteskab hvis jeg får afløb for trangen hos en "købepige" hvor der ikke er følelser involveret end hvis jeg skulle ende med at have en affære med en eller anden kvinde som jeg havde mødt et eller andet sted.

then again, jeg syntes der alt for meget interessant derude i øjeblikket, så jeg har givet mig selv 1 år eller 2 mere og så er det slut........................ tror jeg :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det her? Er det starten på en afholdsforening? Måske Landsforeningen mod utugtigt levned? Eller er Jasmin ved at ødelægge kundegrundlaget for sine medsøstre? Med massearbejdsløshed som konsekvens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...