Hop til indhold
swede

Söker pige i Helsingør

Recommended Posts

Hej på er här inne.

Jag jag bor på "fel" sida av sundet. Den sida där polisen kommer och tar en örat om man betalar för njutning.

Därför tänkte jag slänga ut en tråd här, om det är någon som kan rekommendera en pige/ kvinna som man besöka privat (ej klinik), i Helsingør eller dess närhet. Jag tar färjan över med cykel, men kan gärna cykla en bit om hon är värd besväret ;)

Mvh Swede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tack för ditt svar. Line ser fantastisk ut och det jag läste lät riktigt trevligt. Men jag är inte så mycket för klinik. Jag försöker att hitta någon private. Problemet är när jag tittar igenom de vanligaste annons platser så kan jag inte finna någon i närheten av Helsingör. Jag tänkte då att jag skulle pröva detta forum och höra efter.

Men återigen tack för ditt svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tack för ditt förslag, jag har faktiskt kikat redan på en del av dessa. Jag studera dem lite mera noggrant. Och återkommer självklart med besked om jag hittar något och hur det var :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...