Hop til indhold

Fuck my mouth cum in my pussy fuck pussy cum in my mouth

Featured Replies

Skrevet

Hun har været her flere gange, kan ikke huske om hun nogensinde har brugt et navn? Mener der var en enkelt omtale en af de første gange hun var her, men kan ikke huske nogen senere.

Skrevet

Hun kalder sig Milin. Det står også i annoncen.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=66414&search_and_or=or

Jeg kan ikke finde anmeldelser af hende under nogen navne. Jeg har luret en del på hendes annonce, specielt tilbage da hun tilbød "I shit on your face". Hun har mange gange skrevet at hun var i landet for sidste gang, men er altid vendt tilbage.

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Det står også i annoncen

Ah, sorry, jeg sprang vist første og sidste linje over. Åbenbart også tidligere kendt som "Linda" iflg din søgning. Synes bare der var en ældre omtale af et besøg, men jeg kan tage fejl. Det er lidt sært, men hendes annonce er lidt en liebhaver-invitation. Hun må have kunder, for hendes priser er steget væsentligt siden starten. Fx 500 for at ryge en cigaret.

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 33 minutter siden:

Ah, sorry, jeg sprang vist første og sidste linje over. Åbenbart også tidligere kendt som "Linda" iflg din søgning. Synes bare der var en ældre omtale af et besøg, men jeg kan tage fejl. Det er lidt sært, men hendes annonce er lidt en liebhaver-invitation. Hun må have kunder, for hendes priser er steget væsentligt siden starten. Fx 500 for at ryge en cigaret.

Jeg tror hendes priser er sådan nogle “går den, så går den” 

jeg valgte helt at se bort fra hendes annoncerede priser, og bad om et skræddersyet tilbud, til de ydelser jeg ønsker fra hende. 

Det bliver egentlig spændende, at se hvordan hun ser ud. Er det egentlig dårlig stil, at gå hvis udseendet sleeet ikke duer for mig? 

Skrevet

Er det ikke rimelig underligt at hun tilbyder cum in my pussy i overskriften og på første linje skriver no fuck without condom?

Lyder som om hun oversælger...

Skrevet
  • Author
Sweex2 skrev, for 22 minutter siden:

Er det ikke rimelig underligt at hun tilbyder cum in my pussy i overskriften og på første linje skriver no fuck without condom?

Lyder som om hun oversælger...

En af de ting jeg skrev til hende, var at jeg blev helt forvirret/rundtosset af hendes ydelser. 

Skrevet
Kortogkontant skrev, Lige nu:

En af de ting jeg skrev til hende, var at jeg blev helt forvirret/rundtosset af hendes ydelser. 

Kan jeg sku godt forstå:huh:

Skrevet
Sweex2 skrev, for 10 timer siden:

Lyder som om hun oversælger

Hendes annoncer har haft den stil fra starten, hvor man ikke er helt sikker på, hvad hun egentlig tilbyder, bortset fra at der helt sikkert er meget uden for standardprogrammerne. Nu har hun tilføjet de mange kombinationspriser i stedet for bare ekstrapriser. Det er endnu mere uoverskueligt faktisk, men det sender samtidig et signal om hvad der IKKE er på programmet, måske? Jeg tror hun mener overskriften "med kondom", for det hendes ekstrapriser for udløsning uden (i munden eller på ansigtet) er generelt i den høje ende for markedet, så jeg får i hvert fald indtrykket, at hun ikke er super åben for sæd. Selvom hun rækker tunge med noget der ligner - det er en annonce med mange modsætninger.

Kortogkontant skrev, for 10 timer siden:

Er det egentlig dårlig stil, at gå hvis udseendet sleeet ikke duer for mig? 

Hvis du har booket en lang aftale er det jo et stort tab for hende. Måske er det en god ide at varsle hende dine overvejelser, fx hvis du kan sige noget om, hvad du lægger vægt på ved udseende, så kan hun svare om hun selv mener hun matcher?

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok tænke "ikke så fit thai, der nok ihvert fald er midt i 30'erne og har fået fyldt sine læber maksimalt". Hun havde engang ekstremt mange billeder på nogle af annoncerne. Du kan faktisk se dem på hendes annoncelightprofil, som jeg fandt via en af omtalerne i @Lauersens søgning:

https://annoncelight.dk/profile/LindaHot123

Redigeret af Bebop

Skrevet
  • Author

Mange tak, hun ser sød nok ud :-) men vil forsøge at få et videoopkald med hende, bare for at være helt sikker.
Det er netop ærgerligt for hende, hvis jeg takker nej ved døren. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.