Hop til indhold

Daddys lille pige - GLORYHOLE KUN BLOWJOBS

Featured Replies

Skrevet

Du kan jo evt skrive og spørger om der ved et møde er mulighed for at mærke at hun er en kvinde før i går i gang ? Det har jeg før fået tilbudt ved en lign annonce.   

Hold os endeligt opdateret med hvad du finder ud af og held og lykke 

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 1 time siden:

Hej, 

Er der nogen som har besøgt denne person https://annoncelight.dk/showad/384139

Jeg er lidt i tvivl om det er en kvinde fordi vil nødig stikke den ind til en mand. 

Hej

jeg tænker det er en fyr - da  det åbenbart skal foregå helt uden snak, hvorfor skulle der ikke kunne foregå lidt fræk snak.

for nogle år siden, var der en der havde et lignede koncept, men der måtte man stikke hånden ind og mærke på brysterne, man kunne se munden var en kvinde, selvom man ikke kunne se hele ansigtet.

held og lykke

Skrevet

Det er 99,9% en fyr, og der svares ikke når man kontakter etc. for at få afklaret om det ER en pige. 

Og som en anden skiver, så skal det ikke siges noget, hvilket kan være et kink, men nok mere er rødt flag tænker jeg

Skrevet

Tænker det er Daddy selv der betjener hullet................

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.