Hop til indhold

2 dominaer i Nordsjælland

Featured Replies

Skrevet

hejsa

2 Dominaer som søger slave(r), som ville underkaste sig til os og være en go' slave.
Vores mål er
Kvinde a 160, 60 kg . 75E Kvinde b 166 cm , 70 kg 80h.

Vi har sted ellers kan vi mødes i naturen

er der nogen har har prøvet disse https://annoncelight.dk/showad/408544

ser spændende ud

Skrevet

Ja, de ser absolut spændende ud. 

Håber blot, at det ikke er et par "lykkeriddere", der tror, at de kan tjene nogle hurtige penge.

-IFØ

Skrevet
IFØ skrev, 1 time siden:

Ja, de ser absolut spændende ud. 

Håber blot, at det ikke er et par "lykkeriddere", der tror, at de kan tjene nogle hurtige penge.

-IFØ

Eller to 1.G’ere som skal have et billigt grin når den liderlige mand står og banker på Fru Jensens dør. 

Skrevet
  • Author

:-) ja det kunne være "lykkeridere" 

lad mig vide om der er nogen der har mødt dem

• 2 months later...
Skrevet

Jeg skrevet til dem på sms for 5 dage siden men ikke fået svar så særlig seriøse mener jeg ikke de er 

Skrevet

Jeg har fået en aftale med dem i morgen.

De svarede hurtigt i lørdags. 

Melder gerne tilbage.

Skrevet
  • Author
Sub skrev, for 22 timer siden:

Jeg har fået en aftale med dem i morgen.

De svarede hurtigt i lørdags. 

Melder gerne tilbage.

Lyder spændende 

Skrevet

Så kan jeg bekræftige at de 2 dominaer i Nord Sjælland findes. Det er min varme røv og ryg et bevis på.

Jeg havde skrevet en ønskeseddel, som de havde styr på. De var opmærksomme undervejs på mine ønsker, hvilket var godt, da det var mit første besøg. Jeg tror at næste gang, vil det blive endnu bedre, da vi kender hinanden lidt mere.

Man skal ikke forvente en masse lak/læder og en kælder med en masse udstyr. Mere to dominaer der kan lide hvad de laver. 

Jeg fik en classic behandling med bondage, CBT, stearin, pisk og andet godt. Jeg husker især da jeg lå på maven, med fødder og hænder bundet sammen. Og fik hældt stearin ud over mig. Intet kunne jeg gøre udover at tage imod.

Jeg vil gerne besøge dem igen. Mine behov blev opfyldt. Hvis I har noget særligt udstyr I vi afprøve, så spørg dem om I kan tage det med. Jeg vil helt sikkert have mere reb med, da det er mit bonus kick..

Jeg tror jeg kunne være sammen med dem i mange timer, da jeg kunne mærke dem som dominaer og deres forskellige personlighed. God kemi herfra.

Skrevet

@Sub Tak for en god anmeldelse. Afbalanceret og oprigtig. God pointe med at selv medbringe udstyr.

Havde du en fornemmelse for, at der var et internt hieraki i mellem dem?

Hvor henne I Nordsjælland, cirka? Kan man komme dertil med off. transport.

Venligst. 

Skrevet

Jeg vil helst ikke fortælle hvor det et. Men det taget 22 min fra Helsingør st. Og 1 timer fra københavn H. Ifølge rejseplanen.dk.

Jeg tror den ene er mere erfarne men den anden var mere fandenivoldsk. De virkede ligeværdige i legen og skiftes til at være styrende. 

Men det er min oplevelse. 

Skrevet

Så fint. Havde absolut ingen forventning om konkret adresse. 

Tak for svar.

-HCK

Skrevet

Har de (kun) det legetøj de har på billedet?

Kan du fortælle om deres påklædning? Er de ‘casual’ som på det ene billeder eller…?

Skrevet

Da jeg besøgte dem, der var de casual klædt. Jeg ved ikke om de har noget mere stemningsfuldt tøj.

Der var det legetøj som er på billede og lidt mere. Måske afspejler prisen og udstyr hinanden meget godt. Hvis man ønsker mere forskelligt udstyr, ophængning, fastspændning ect, så er det nok ikke stedet.  

Skrevet
  • Author

Så fik jeg også besøgt de 2 Dominaer, Rigtig god oplevelse de mangler lidt erfaring som duo, men kan deres kram, fik den helt store tur med ydmygelse, Cigaretter på kuglerne, ball ballbusting ( til stor morskab for dem), meget varm stearin og andet. Fik også lidt godt at drikke, havde bestil champagne på forhånd og de hældte det i min åbne mund

smukke domnaer, som gerne vil og har godt potentiale, udstyr mangler der lidt af endnu ( de talte en del om hvad de ville købe)

om jeg kommer igen, absolut :-) 

kan varmt anbefales

• 3 weeks later...
Skrevet

Er det i en almindelig lejlighed/hus, og har de en bænk/kors m.m.

Må man røre under vejs, og hvordan med afslutning?

• 1 month later...
Skrevet
Lasselas skrev, den 18.12.2024 at 18:07:

Er det i en almindelig lejlighed/hus, og har de en bænk/kors m.m.

Må man røre under vejs, og hvordan med afslutning?

Almindelig lejlighed med en sofa. De har ikke kors eller lign. 

Du må røre fødder og ankler. Afslutning klarer du selv. 

Skrevet

Jeg har også besøgt dem en enkelt gang, og jeg kan kun anbefale dem. De nyder virkelig at være dominante, og de er meget reelle omkring, hvad de kan tilbyde og ikke tilbyde :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.