Hop til indhold

Bannet fra tråd - og ingen svar

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg er blevet bannet fra en tråd og forstår ganske enkelt ikke hvorfor. 
Jeg har skrevet 3 gange til moderator fra siden hvor der står “du er bannet fra denne tråd”. Men får intet svar. 

Jeg er med på at administratorer herinde er frivillige og ikke bruger 100 timer om ugen på det.
Men man bør altså lige kunne reagere på sådan en henvendelse.

Det er en tråd som jeg har bidraget i og som jeg følger af interesse … 

Skrevet
NilleAlle skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har skrevet 3 gange til moderator fra siden hvor der står “du er bannet fra denne tråd”. Men får intet svar. 

Jeg er med på at administratorer herinde er frivillige og ikke bruger 100 timer om ugen på det.
Men man bør altså lige kunne reagere på sådan en henvendelse.

Det er en tråd som jeg har bidraget i og som jeg følger af interesse … 

Log ud af din profil og du kan se indholdet af tråden. (Du kan dog ikke kommenterer)

Mht til admin, så glem alt om retfærdighed, de går i for små sko

Skrevet
kaliffen skrev, for 2 timer siden:

Mht til admin, så glem alt om retfærdighed, de går i for små sko

Argh det passer så ikke helt vel.

Hvis man ikke kan opfører sig ordentligt, og indrette sig efter reglerne på et Privat ejet forum, så skal man selvfølgelig korrigeres, og hvis man ikke lærer af det, jamen så er dette ikke stedet for den pågældende. Det er set utallige gange, at folk ikke forstår et vink med en vognstang, og så må de jo tage konsekvensen.

Jeg er da os blevet korrigeret, men jeg ser det mere som en guideline til at tænke mig om . Lidt ligesom hvis man får en skriftlig advarsel på jobbet, så gør man jo nok heller ikke den samme ting igen, da det kan have konsekvenser for ansættelsesforholdet.

Do better peeps, og lad så de stakkels moderatorer være :rolleyes:

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man ikke kan opfører sig ordentligt, og indrette sig efter reglerne på et Privat ejet forum, så skal man selvfølgelig korrigeres, og hvis man ikke lærer af det, jamen så er dette ikke stedet for den pågældende. Det er set utallige gange, at folk ikke forstår et vink med en vognstang, og så må de jo tage konsekvensen.

Jeg er da os blevet korrigeret, men jeg ser det mere som en guideline til at tænke mig om . Lidt ligesom hvis man får en skriftlig advarsel på jobbet, så gør man jo nok heller ikke den samme ting igen, da det kan have konsekvenser for ansættelsesforholdet.

Det der er så korrekt at det er direkte kvalmende!!! Sorry! 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er ikke blevet korrigeret. Kan se at en moderator har kommenteret et indlæg i tråden via min profil. Men kan ikke se indlægget, fordi jeg er bannet. Så jeg kan ikke rigtigt korrigere noget ved min opførsel.

Det giver ikke en kæmpe lyst til at fortsætte herinde eller til at bidrage …  

Skrevet
NilleAlle skrev, den 27.8.2024 at 16:49:

Jeg er ikke blevet korrigeret. Kan se at en moderator har kommenteret et indlæg i tråden via min profil. Men kan ikke se indlægget, fordi jeg er bannet. Så jeg kan ikke rigtigt korrigere noget ved min opførsel.

Mit skriv er generelt ment, og ikke møntet direkte på dig, jeg kan af gode grunde ikke sige om du trænger til en korrigering eller ej, da jeg ikke har været involveret i den tråd du omtaler. :) 

Giv moderatorerne en chance for at svarer. Normalt er der altid en begrundelse.

@Bryan Mills @Stapler

Skrevet
NilleAlle skrev, den 27.8.2024 at 16:49:

jo mere aktiv du er, jo mere vil du opleve at blive irettesat... kan 100% følge din manglende lyst....
jeg runder igen op med en ret kritisk bemærkning.... for små sko

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 14 timer siden:

Mit skriv er generelt ment, og ikke møntet direkte på dig, jeg kan af gode grunde ikke sige om du trænger til en korrigering eller ej, da jeg ikke har været involveret i den tråd du omtaler. :) 

Giv moderatorerne en chance for at svarer. Normalt er der altid en begrundelse.

@Bryan Mills @Stapler

og jo du kan sagten se indlægget, eller rettere alle andre end dig i hele verdenen kan se indlægget..... log ud af EG, og du kan læse indlægget. 

Skrevet
kaliffen skrev, for 14 timer siden:

og jo du kan sagten se indlægget, eller rettere alle andre end dig i hele verdenen kan se indlægget..... log ud af EG, og du kan læse indlægget. 

Tænker det er bedst at citere den rigtige bruger.

Skrevet
kaliffen skrev, for 15 timer siden:

jo mere aktiv du er, jo mere vil du opleve at blive irettesat... kan 100% følge din manglende lyst....
jeg runder igen op med en ret kritisk bemærkning.... for små sko

Det passer jo så ikke, selv folk der ikke er så aktive bliver os irettesat. 

Men vi er tilbage til det med, at så snart man er meget aktiv, så er der andre spilleregler for Én, hvilket er en mærkelig tankegang.

Små sko siger du?! Uden moderatorer og orden, så ville dette forum været overfyldt med spam og unødvendige personfnidderfnadder, der ville gå offtopic i Alle tråde, fordi der ville være frit lejde. 

Man accepterer regler og vilkår når man opretter sin bruger, og samtidig accepterer man os at blive irettesat hvis man bryder reglerne, det er jo logik for burhøns.

Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, så find den nærmeste bag-udgang. 

Skrevet
NilleAlle skrev, den 27.8.2024 at 14:05:

Du er blevet banned ved en fejl, @NilleAlle. I forbindelse med at dit indlæg blev slettet er du åbenbart blevet bannet ( de to knapper sidder ved siden af hinanden). Du er ikke bannet længere. Jeg beklager fejlen.

Forklaringen står i den tråd du blev bannet fra.

Jeg har ikke set at du har skrevet til mig for at få en forklaring. Tak til @Den Anonyme for at kalde på mig ind i denne tråd.

Redigeret af Stapler

Skrevet
kaliffen skrev, den 29.8.2024 at 10:32:

jo mere aktiv du er, jo mere vil du opleve at blive irettesat..

Interessant betragtning, @kaliffen Det kan du passende lave et debatoplæg omkring.

Men jeg kan da sige at, jeg ikke kan spotte en sammenhæng imellem antallet af indlæg og antallet af advarsler. For lang tid siden hørte jeg rygter om at der var den modsattet regel - nemlig at man var fredet, hvis man havde mange indlæg. Men det rygte kan jeg heller ikke finde belæg for.

Umiddelbart, når jeg bladrer igennem systemet over advarsler der er givet, er der noget der tyder på at de fleste advarsler gives til nye brugere. En gang imellem er der en bruger, der ikke forstår de advarsler der tidligere er givet - men dem er der altså ikke mange af.

Disclaimer: Det var ikke den store videnskabelige analyse. Jeg har altså ikke trukket tusindvis af advarsler ud for at køre en statistisk analyse for at se afgivelser og middelværdier op imod antallet af advarsler overfor antallet af indlæg eller brugers alder. Det var blot et par timers arbejde med at slå de sidste måneders advarsler op, for at se om jeg kunne spotte en sammenhæng. 

Jeg kan altså ikke modbevise påstanden. Det kræver en alt for stor analyse, som jeg ikke har mulighed for at afsætte tid til. Jeg kan bare ikke finde grundlaget for påstanden efter et par timers arbejde med at lede efter et grundlag.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Stapler skrev, for 27 minutter siden:

Interessant betragtning, @kaliffen Det kan du passende lave et debatoplæg omkring.

Værsgo, det er lavet, og du har allerede kommenteret på det

Skrevet

Jeg glemte lige at sige:

Tak fordi at du opretter et indlæg og gør opmærksom på noget du synes er underligt ( hvad det jo også var ), @NilleAlle, når det ikke lykkedes dig at få forbindelse til mods. :-)

God weekend.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.