Hop til indhold

Anne - Viby. Verdens smukkeste pige

Featured Replies

Skrevet

Modvilligt skriver jeg den anmeldelse, for denne her juvel har jeg allermest lyst til at gemme for mig selv ;) 

Jeg har besøgt Anne i Viby, et kendt sted med fine forhold, bad med videre.

Anne, et typisk dansk navn, er bestemt ikke navnet på den pige jeg mødte. For sjov skyld leger med på den og kalder hende Anne :) 

Alle billeder på hendes annonce er ægte og retvisende, det eneste misvisende, som mangler er hendes glimtende sorte øjne og helt igennem fantastisk søde smil.
Hvis jeg lyder halv forelsket,  er det nok ikke helt ved siden af. 

Jeg ville ønske at mit portugisiske var bedre, så samtalen kunne have fået endnu mere dybde og jeg bedre kunne have spurgt ind til hende, men nye sprogkundskaber er der ikke tid til i mit travle karriereliv.

Jeg trådte ind ad døren, med sus for ørerne og stress overalt i kroppen, men tager derfra helt afslappet og dejlig mættet på sex. 

Uden at gå i uartige detaljer, indeholdte mit besøg 45 min med to orgasmer til mig og en enkel til hende. Der var også tid til en omgang massage til Anne, en masse nusserie, kys og lækker Sex - blødt og hårdt skiftevis. 

Jeg er en BJ mand og alle forhåbninger blev mødt, både hvad angik væske, engagement, hastighed, hårdhed, dybde og lyde - fuldstændig perfekt. 

Jeg har besøgt hundredvis af piger i årenesløb, men Anne løber uden tvivl med førstepladsen. Jeg håber I allesammen bliver væk så jeg har tid til endnu et besøg i en travl arbejdsuge, det ville dog være at snyde jer selv. 

For første gang i meget lang tid, blev jeg ren faktisk genert i samvær med en kvinde, for hun er simpelthen så smuk at det halve ville være rigeligt. 

Alt det her med at udstille priser, karakterskala med videre, er fuldstændig ligegyldig. Priser står dejlig nemt på hjemmesiden, og det holder stik når du møder Anne, som sprænger alle kendte skalaer vi kender til. 

Bh Skivemd. 

https://annoncelight.dk/showad/409363

Skrevet

Rigtig fin anmeldelse, mange tak for det. :)

Hun ser virkelig lækker ud, så kan sgu godt forstå hvorfor du gerne vil have hende for dig selv. Jeg håber det er okay jeg stiller nogle spørgsmål, da jeg overvejer at besøge Anne. 

Har hun tatoveringer/tanlines? Er hendes hår glat/krøller? Er brysterne naturlige og hvordan er hendes kys? 

Skrevet
Mike56 skrev, for 8 timer siden:

Hun ser virkelig lækker ud, så kan sgu godt forstå hvorfor du gerne vil have hende for dig selv. Jeg håber det er okay jeg stiller nogle spørgsmål, da jeg overvejer at besøge Anne. 

Har hun tatoveringer/tanlines? Er hendes hår glat/krøller? Er brysterne naturlige og hvordan er hendes kys? 

Tanlines ser ret tydelige ud på billederne. Og de fleste billeder er taget i lejligheden i Viby.

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
  • Author
Mike56 skrev, for 8 timer siden:

Så lidt :)
Jeg mener ikke at der er tusser og tanlines har hun, de er dog meget tynde på ryggen. Af en eller anden virkede det lidt frækt? :D

Hendes bryster er store og faste, helt perfekte. Jeg var også overbevist om at det var implantater, men i løbet af dialogen kom vi ind på det emne og det kunne hun afvise. Helt naturlige. 

Efterfølgende blev de undersøgt nærmere og hun har ret :D

Håret var glat og kysene var lækre. Ikke så meget tunge, men rart :) 

Redigeret af skivemd

Skrevet
skivemd skrev, for 2 timer siden:

Så lidt :)
Jeg mener ikke at der er tusser og tanlines har hun, de er dog meget tynde på ryggen. Af en eller anden virkede det lidt frækt? :D

Hendes bryster er store og faste, helt perfekte. Jeg var også overbevist om at det var implantater, men i løbet af dialogen kom vi ind på det emne og det kunne hun afvise. Helt naturlige. 

Efterfølgende blev de undersøgt nærmere og hun har ret :D

Håret var glat og kysene var lækre. Ikke så meget tunge, men rart :) 

Meget spændende, hun lyder til at være lige min type. Jeg har nemlig en svaghed for unge naturlige latina piger uden tatoveringer, generelt bare piger der matcher det. 

Eneste lille minus må være de tanlines, som jeg ikke er så vild med, men jeg kan godt se det frække i det. ;)

Forhåbentligt jeg kan få lavet en aftale med Anne i løbet af denne uge, så håber ikke at hun smutter inden da. Ved du måske hvor lang tid hun er i Aarhus? Jeg tror Anne er en ny pige, var det noget som kom på tale? 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 4 timer siden:

Tanlines ser ret tydelige ud på billederne. Og de fleste billeder er taget i lejligheden i Viby.

Jep, jeg lagde ikke mærke til de tanlines på billederne til at starte med, så ville bare høre yderligere om det. Hun opholder sig vist samme sted som Eva, hende havde jeg jo en uforglemmelig oplevelse med. Tror jeg kun har haft en enkelt dårlig oplevelse det sted. 

Skrevet
Mike56 skrev, for 2 timer siden:

Jep, jeg lagde ikke mærke til de tanlines på billederne til at starte med, så ville bare høre yderligere om det. Hun opholder sig vist samme sted som Eva, hende havde jeg jo en uforglemmelig oplevelse med. Tror jeg kun har haft en enkelt dårlig oplevelse det sted. 

Øh hva dælen er tanlines??

Skrevet
Håbet skrev, for 22 minutter siden:

Øh hva dælen er tanlines??

Tynde linier hvor bikinien har siddet og det lidt som den nu dækker af kroppen

Skrevet
Mike56 skrev, for 5 timer siden:

Det sted er rigtig populært :D

Århus har bare den rigtige mellemmand, som kan skaffe de dejligste piger fra sydamerika :wub:

Skrevet

Hun ser godt nok sprød ud, tak for anmeldelse :)

Sjovt nok med tanlines, nogle er åbenbart ikke til dem, smag og behag og alt det der. Personligt så går de på sådan en skøn latina lige i pi... her :lol:

Er også nysgerrig efter, hvis nogen ved hvor længe hun bliver hængende.

Skrevet
  • Author
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, 1 time siden:

Hun ser godt nok sprød ud, tak for anmeldelse :)

Sjovt nok med tanlines, nogle er åbenbart ikke til dem, smag og behag og alt det der. Personligt så går de på sådan en skøn latina lige i pi... her :lol:

Er også nysgerrig efter, hvis nogen ved hvor længe hun bliver hængende.

Hun er her i en uge. Så lørdag eller søndag. 
Jeg tror mønsteret er 1 uge viby, 1 uge Aalborg og så 1 uge Herning. Men det skifter ind i mellem. 

Jeg var forbi i morges tll 30 min med mega vådt blowjob og sex. Super super lækkert også anden gang :) 

Skrevet
Mike56 skrev, den 26.8.2024 at 11:11:

Bare af ren interesse: Hvilken Eva var det? Var det hende som var i Viby samtidig med Valeria?

Skrevet
FrankBlack skrev, for 51 minutter siden:

Bare af ren interesse: Hvilken Eva var det? Var det hende som var i Viby samtidig med Valeria?

Det er nemlig lige præcis hende Eva. Hold nu op, hvor var hun lækker og mega sød, helt klart i min top 3 oplevelser i Viby. Jeg håber virkelig at Anne er noget i den stil, men det fornemmer jeg hun er. :D

Skrevet
Mike56 skrev, for 24 minutter siden:

Det er nemlig lige præcis hende Eva. Hold nu op, hvor var hun lækker og mega sød, helt klart i min top 3 oplevelser i Viby. Jeg håber virkelig at Anne er noget i den stil, men det fornemmer jeg hun er. :D

Enig!

• 6 months later...
Skrevet
  • Author

Endnu et lækkert og frækt besøg med Anne i Viby. Sød og fræk, stort engagement og jeg skal forbi igen inden hun tager mod Horsens 

Skrevet

Oprindeligt link virker ikke - kan du lægge det aktive link op?

Skrevet

Jeg har besøgt Anne i dag og kan kun give de andre ret, hun er en rigtig dejlig pige.

Jeg besøger hende meget gerne igen.

Skrevet

Ser da meget dejlig ud, men at kalde hende verdens smukkeste pige er noget af en overdrivelse, men afhænger selvfølgelig af øjnene der ser ;-)

Redigeret af DirtBag
Stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.