Hop til indhold

Hvornår kan/vil/skal/bør/må en sexarbejder aflyse en aftale?

Featured Replies

Skrevet
SoveReign skrev, den 27.8.2024 at 13:33:

Jeg er en sucker for sandheden, og ville også have det stramt med et manglende argument som du siger, man bare kan lade vær at give.

Jeg forstår dig 100% ! 

Jeg er selv en af dem, som har det virkelig svært med at lyve.. :wacko: Det føles forkert..! Og det undergraver netop tilliden imellem mennesker, som du siger.. Det bryder jeg mig ikke om.. Hverken på mine egne eller andres vegne :(

Samtidig så forstår jeg også godt Evas ressonement.. Jeg ville nok i hendes tilfælde skrive noget i den her stil til kunden "Søde, jeg kommer ikke til at kunne levere det du ønsker i dag, desværre! Skal vi ombooke tiden eller er der noget andet du har lyst til?"

På den måde spilder man ikke nogens tid- og han har mulighed for at forholde sig til fakta..

• Svar 77
  • Visninger 5.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg synes klart man skal aflyse, hvis lysten ikke er der, kan jeg også bemærke at du tænker. Personligt, prøver jeg oftest at holde min aftaler, men det sker uventet (man mennesker er), at lysten

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg indrømmer gerne at jeg, for ikke så lang tid siden, ankom rimelig træt til mit sted i Holbæk, TOTAL færdig for den dag og bare skulle slappe af og så sove inden min vagt næste dag, indtil en utrol

• Jeg synes ikke gp'en skal bide tænderne sammen og tvinge sig selv eller lade sig overtale til noget, hun ikke har det godt med. Så holder hun ikke længe i den branche. Dyrt tjente penge er ikke bedre

Skrevet
  • Author
Frøken_Kinky skrev, for 51 minutter siden:

Jeg ville nok i hendes tilfælde skrive noget i den her stil til kunden "Søde, jeg kommer ikke til at kunne levere det du ønsker i dag, desværre! Skal vi ombooke tiden eller er der noget andet du har lyst til?"

På den måde spilder man ikke nogens tid- og han har mulighed for at forholde sig til fakta..

Svaret på en sådan besked vil typisk være en variant af "Hvorfor?" og sommetider akkompagneret af noget med "Hvis jeg nu..." eller "Kan du ikke..."
Derfor gør jeg det ikke. Hverken med eller uden "Søde" :P
Men din tanke er god, og jeg forstår hvorfra den kommer. Jeg var også ny en gang og fuld af begejstring og troen på det bedste i alt og alle :) 
Sådan er det stadig i de fleste af mit livs andre komponenter, men i denne branche er illusionerne om dét bristet for længst. Jeg tager udgangspunkt i virkeligheden som den er og ikke som jeg godt kunne tænke mig den var. Ellers ville jeg ikke kunne bevare lysten og arbejdsglæden. 
Så... virkeligheden (i hvert fald min) er bare ikke sådan, ved jeg erfaringsmæssigt. Er der den mindste mulighed for åbning til videre dialog, så kommer den også i størstedelen af tilfældene, uden det ændrer på noget og blot er mere tid at bruge på samme resultat, eller med tilføjelse af usandheder. Og så er det at man skal vælge mellem hvide løgne eller ej, og evt. andet der egentlig bare forlænger processen med samme resultat uanset. Så derfor gør jeg til stadighed som jeg gør og aflyser kortest muligt og uden forklaring, for at undgå spildtid på begge sider og potentielle hvide løgne. 
Er det en mand der har det sådan at så er man useriøs eller at jeg skylder ham en forklaring, så er det fjong med mig at han vælger en anden næste gang. Det oplever jeg så bare alt for sjældent til at det betyder noget. Det sker vel ind imellem uden jeg opdager det, vil jeg tro. 

Tak for tanken og god arbejdslyst! 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 34 minutter siden:

Tak for tanken og god arbejdslyst! 

Elsker dit svar! :lol: Du er SKØN! Eva ..! Tak for dig :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.