Hop til indhold

Naturenkalderigen - Advarsel! Drengestreger?

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

https://annoncelight.dk/showad/401473

Jeg lavede en aftale med Lene og vi blev enige om hvor det skulle foregå, som virkede fint.... Indtil man kom derud og minutter inden det aftalte tidspunkt. Så var hun ingen steder at se og ingen svar.

Jeg vil bare advare andre fordi har også læst herinde at det ikke er første gang. 

Så vær varsom med at skrive til denne mail [email protected] fordi tror at det er drengestreger. 

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 1 time siden:

Hej, 

https://annoncelight.dk/showad/401473

Jeg lavede en aftale med Lene og vi blev enige om hvor det skulle foregå, som virkede fint.... Indtil man kom derud og minutter inden det aftalte tidspunkt. Så var hun ingen steder at se og ingen svar.

Jeg vil bare advare andre fordi har også læst herinde at det ikke er første gang. 

Så vær varsom med at skrive til denne mail [email protected] fordi tror at det er drengestreger. 

Husk at anmelde "hendes" annonce 

Skrevet
  • Author
massage er fedt skrev, den 24.8.2024 at 20:35:

Husk at anmelde "hendes" annonce 

Jeg har ikke bruger på annoncelight. Kan du gøre det? 

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har ikke bruger på annoncelight. Kan du gøre det? 

Det kræver ikke en brugerprofil at anmelde/rapporterer en annonce.

Nederst på annoncen, i højre hjørne har du mulighed for at "rapporterer", tryk på det, og så kan du skrive/angive årsagen til din rapport/anmeldelse

Jeg har gjort det nu, men du kan stadig gøre det også

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.