Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft sex med hende for et par år siden i Valby :) Tænker stadig hun tilbyder det. Ikke nogen dårlig eller god oplevelse, sådan ok :D Det var med gummi og mener også blow var som jeg husker det :)

Skrevet

@Jesp Jeg råder til at være meget  T Y D E L I G, når du booker tid. Jeg bestilte en halv time hos Sala - med angivelse af hendes navn på SMS - og da jeg ankom efter at have kørt tværs igennem Kbh, var hun optaget og jeg blev tilbudt en anden pige, der vejede det dobbelte og kunne have været hendes mor. Jeg sagde nej tak og kørte tværs igennem Kbh een gang til :mad:

Skrevet

Vi hører gang efter gang efter gang med dobbeltbooking med thai’er lige nu …..

Hvorfor er det så svært med at holde deres aftaler ? Mangel på kunder ??

Skrevet
Valbyguy skrev, for 16 minutter siden:

Vi hører gang efter gang efter gang med dobbeltbooking med thai’er lige nu …..

Hvorfor er det så svært med at holde deres aftaler ? Mangel på kunder ??

I nogle tilfælde ja, og mange kunder der booker og ikke dukker op, så tænker de nogle gange vælger fuglen i hånden frem for den på taget.

Andre gange måske forglemmelse hvis man har booket i forvejen, men stadig irriterende når det sker 

Skrevet
Lars40 skrev, for 4 minutter siden:

I nogle tilfælde ja, og mange kunder der booker og ikke dukker op, så tænker de nogle gange vælger fuglen i hånden frem for den på taget.

Andre gange måske forglemmelse hvis man har booket i forvejen, men stadig irriterende når det sker 

Det er måske bedst at holde med dem som kun tilbyder bookings, ikke dem som accepterer ‘walk-ins’ fra gaden … 

Skrevet

Jeg kender et par thaipiger privat, der arbejder med massage .

Det er dagligt at der er booking fra nye kundef , der så alligevel ikke kommer  .

Når de så har sagt nej til kunder de kender og ved kommer  , forstår man måske godt at de tager dem der kommer .

Begge steder blokerer telefonnumre der udebliver men oplever det alligevel næsten dagligt. 

Redigeret af maximus
Manglede tekst

Skrevet
maximus skrev, for 2 timer siden:

telefonnumre der

Godt at de blokerer dem som ikke kommer til bestillinger …. Så kan begge sider lærer respekt ….

Skrevet

Jeg har besøgt hende 2 gange. Sød ung kvinde. Det ér hende på billederne.

1. gang til noget massage, noget b2b, og med hj afslutning.

2. gang, 60 min. super hygge. Masser af energi og sødme.

Hendes foretrukne parfume hedder Shiseido Zen, hvis nogen skulle få lyst, at forkæle hende :)

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Jesp skrev, for 15 timer siden:

Nogen der har besøgt sala i Valby/hvidovre .......

Det er ikke en anmeldelse. Så jeg har flyttet den.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Har besøgt hende et par gange og altid gået derfra glad og tømt 

Jeg har ikke haft sex med hende, men ellers har vi været der

Alt er med gummi 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.