Hop til indhold

Erotisk maske til anonyme billeder

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes det er frækt at filme den kvinde jeg er sammen med - og ofte kan det lade sig gøre hvis man ikke kan se hendes ansigt. 

Jeg er derfor på udkik efter en maske hun let kan tage på som dækker hele ansigtet. Gerne i den der geisher stil eller med et uskyldig kinesisk udtryk. Må gerne være i plast eller latex men skal være behagelig at have på. 
Hvor finder man det? Jeg kan finde nogle ret dyre håndmalede masker, men det skal ikke være helt så fint eller, og ej heller til udstilling på væggen. 

nogle gode råd?

Skrevet

Man kan købe masker til ‘masquerade ball’ på EBay, Amazon og Temu … de koster ikke så meget ….

Skrevet

En del piger vil godt vise ansigt , for lidt flere kontanter , var hos en flere gange hun ville første gang kun med maske , men så kom jeg der flere gange og så blev det uden maske , hun skal lige se folk an 

Skrevet
  • Author

Ja men jeg har faktisk ikke brug for af få deres ansigt med - eller for den sags skyld at betale mere. Synes det er helt fair at de er maskeret. 

Skrevet

Sinful har også nogle masker, dog ikke lige det du efterspørger, men dog nogle frække nogle.

Skrevet

Prøv at finde Disa SM på Facebook, hende har jeg før fået custom masker lavet ved. Hun kan måske hjælpe dig? <3

Skrevet

Fandt det her på Shein.. Er det sådan noget du mener? :)

Screenshot_20240825_224637_SHEIN.jpg

Skrevet
  • Author

Ja der er bestemt noget i den stil. Dog tror jeg den skal dække hele ansigtet så hun kan være helt tryg i ikke at blive genkendt. Tak

Skrevet
  • Author

Leder efter noget i stil med dette. 

IMG_4839.png

Skrevet

Den koster kun 500kr <3 Det er da ikke så galt? *smiler*.. Den er virkelig flot! 

Det er liiige før jeg får lyst til at prøve at lave en <3

Redigeret af Frøken_Kinky

Skrevet
  • Author

Ja den er flot - og hvis den også er lækker i kvalitet og man kan holde ud at have den på vil alt være godt. 

hvis du selv skulle lave een- hvad vil fu bruge som materiale ?

Skrevet
Jogge skrev, for 4 timer siden:

Ja den er flot - og hvis den også er lækker i kvalitet og man kan holde ud at have den på vil alt være godt. 

hvis du selv skulle lave een- hvad vil fu bruge som materiale ?

Jeg ville bygge den op i papmeche og evt hønsetråd inderst for at stive den af, give den sandpapir og rette faconen til efter første hærdning- og så ville jeg nok give den naturgummi/latex eller tilskåret læder på indersiden, og maling samt højglanspoleret lak på ydersiden :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.