Hop til indhold

Noget om størrelser...

Featured Replies

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Man kommer langt med smiger og komplimenter og det synes jeg aldre der skal spares på, men der er naturligvis en grænse også for det.

Jeg tror jeg er for "autistisk" til at sige, "Mm en lækker stor pik du har!", hvis han har en pik der er til den lille side.. Det synes jeg er at tage pis på folk, og det ville jeg selv være lidt uforstående overfor :rolleyes:

Men når det så er sagt, så elsker jeg da flirt og smiger ! :wub:og jeg kan komme på 100måder at få en mand til at føle sig dejligt tilpas på, uden at skulle fortælle ham at hans pik er "stoooor" ^_^(hvis den ikke er det)

Hvis en mand til gengæld decideret beder mig "rose ham helt vildt", så forstår jeg at det er en del af legen, og så har jeg ingen problemer med at smøre tykt på <3

Det skal i den rigtige kasse, for mig, ellers giver det ikke mening ^_^

Redigeret af Frøken_Kinky

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror jeg er for "autistisk" til at sige, "Mm en lækker stor pik du har!", hvis han har en pik der er til den lille side.. Det synes jeg er at tage pis på folk, og det ville jeg selv være lidt uforstående overfor :rolleyes:

Men når det så er sagt, så elsker jeg da flirt og smiger ! :wub:og jeg kan komme på 100måder at få en mand til at føle sig dejligt tilpas på, uden at skulle fortælle ham at hans pik er "stoooor" ^_^(hvis den ikke er det)

Hvis en mand til gengæld decideret beder mig "rose ham helt vildt", så forstår jeg at det er en del af legen, og så har jeg ingen problemer med at smøre tykt på <3

Det skal i den rigtige kasse, for mig, ellers giver det ikke mening ^_^

Jeg har også hørt den med "stoor pik", men der var engang hvor jeg blev lidt overrasket. Det var hos en thai. Da vi var færdige kiggede hun på min pik og sagde... Du har smuk pik og så kyssede hun den :). Blev sgu lidt glad :D

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, den 28.8.2024 at 14:23:

Det skal man passe på med:P.. Havde en gang en gæst der blev ved med at spørge om hans pik ikke var meget lille og det var den altså ikke så jeg sagde “nej jeg synes den er gennemsnitlig størrelse, bestemt ikke lille”.. Efter en uges tid var jeg igen på vagt og samme mand besøgte min kollega der fortalte at han var lidt særlig fordi han tændte helt vildt på at man svinede hans pik til og sagde den var mega lille osv.. Det havde jeg ikke fået fortalt så jeg var jo bare ærlig da han besøgte mig:lol:.. Spurgte kun fordi hun tog en lineal med ind så skulle da lige hører hvad hun skulle med den:ph34r::lol:.. 

Skrevet

Et godt eksempel på at kunden altid skal sørge for tydelig og nøjagtig information om hvad han tænder på :D

Redigeret af Dristige

Skrevet
Dr.Stiv skrev, den 28.8.2024 at 17:32:

Jeg har også hørt den med "stoor pik", men der var engang hvor jeg blev lidt overrasket. Det var hos en thai. Da vi var færdige kiggede hun på min pik og sagde... Du har smuk pik og så kyssede hun den :). Blev sgu lidt glad :D

Det er sku også dejligt at få afvide.. Det var jeg også blevet glad for at høre:wub:

(Hvis jeg havde en pik, ik *fnis!*)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.