Hop til indhold

Fortryllende 19-årige Anna i Ørestad

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, den 28.8.2024 at 06:28:

Ja korrekt.

Var ment som i at folk har blandede oplevelser med de piger der, men at jeg selv kun har haft positive oplevelser. Dog ikke prangende, men godkendte besøg bestemt.

Super, tak – jeg skulle bare lige være sikker på hvad du mente.

Med pigerne fra den gruppe så har jeg selv haft forskellige oplevelser. En del har været forholdsvis positive men der har også været mindre heldige. Anna har heldigvis overordnet været en fin oplevelse. Så heldige dig hvis du kun har haft positive oplevelser med de piger. Der er netop forskellige beretninger fra forskellige medlemmer.

Nice and easy skrev, for 18 timer siden:

Arctic.. har i hvertfald samme skrive stil. Og skrivepres, tilsyneladende også. :)

Mvh. Nice and easy.

Om jeg med min profil ArcticWolf har samme skrivestil som et andet medlem ved jeg ikke.

Jeg vil gætte på, at du mener “talepres” for øvrigt. Det er noget som folk med en bipolar affektiv sindslidelse typisk har – hvad du mener med det i denne sammenhæng må du endelig uddybe for jeg er ikke lige helt med men det er nok bedst at vi holder os til Anna så der ikke opstår nogen problemer?

Uanset hvad fin og dejlig pige. Naturlige bryster og alt det der men der et par småting f.eks. med GFE’en :)

Redigeret af ArcticWolf

Skrevet
ArcticWolf skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil gætte på, at du mener “talepres” for øvrigt. Det er noget som folk med en bipolar affektiv sindslidelse typisk har – hvad du mener med det i denne sammenhæng må du endelig uddybe for jeg er ikke lige helt med men det er nok bedst at vi holder os til Anna så der ikke opstår nogen problemer?

Jow. Jeg mente talepres, men på skrift. Altså at du skriver laaaaange artikler, så jeg neanderthaleren, har svært ved at følge med. Mener ikke at du er sindsyg på nogen måde. Det skal du ikke tro.

Men ang. Anna fra østland, er det kærlighed som hun deler ud af, eller er det bare sex for en skilling?

Mvh. Nice and easy.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.