Vixenida 737 Skrevet 20. August (edited) Først væsentligt : Min kæreste og jeg, er i forhold til ikke skal ændres. Altså vi for bliver sammen, og vores setup med cuckold/hotwife agtig setup fungerer fantastisk dejligt.. Men en fast kunde er begyndt at snakke om at være min stag.. Altså at han pludselig får rolle, hvor han bestemmer hvem der tager mig. Selvfølgelig i setup adskilt fra dem med kæresten min og intet romantisk, da den slags kæreste aspekter udelukkende er for min kæreste og jeg.. men, noget kun fysisk! Lyder det dumt at have disse to parallel? Vil ej give ham grønt lys, for jeg rigtig er overbevist.. men både min kæreste og jeg er tændte på det, i perioder hvor han måske ikke er tilgængelig til at lave setups med mig. Så, egentlig jeg søger råd fra mennekser som har været i denne kategori med cuckold / hotwife / stag.. altså, kan man godt være i flere scenarier på en gang? Hver "rolle" kræver jo egentlig dedikation, da det også en livsstil er. Ville gerne spørge på scor, men min profil blev lukket derinde for længe siden, så tænker eroguide forum også godt kan hjælpe med svar og inputs. Redigeret 20. August af Vixenida note ekstra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 455 Skrevet 20. August Kære Vixenida, Du får problemer ved et tidspunkt. Men det ved du nok. Måske er det hvad du vil. Det vil du nok ikke høre. Og måske er det ikke vigtigt om der kommer problemer eller ikke. Uanset hvem du spørger, og hvilke råd du får så er alle situationer forskellige uanset om nogle situationer ligner. Vi mennesker er alle forskellige. Så de råd du får er måske ok og måske helt i hegnet. Du må bare mærke efter hvad som er rigtigt for dig og hvad du har lyst til, og derefter lave en bevidst prioritering af hvad der er vigtigt for dig. Og så gå efter det. Uanset hvad andre mener. Håber det lykkes for dig uanset hvad du vælger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2945 Skrevet 20. August Det er desværre ikke noget jeg har den store praktiske erfaring og visdom at byde ind med. Men i det her set up som i polyamorøse forhold og swingerklub besøg og meget andet er er kommunikationen op til at man springer ud i det altid en rigtig god idé, måske startende med en forventningsafstemning omkring hvad i alle tre gerne vil have ud af et sådan set up og så derefter nogen klare rammer og regler alle nikker til om hvordan det så skal foregå i praksis så i alle er på samme bølgelængde. Håber det giver mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 94 Skrevet 21. August Er der en venlig sjæl som vil uddybe hvad en stag er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 213 Skrevet 21. August Spectrum skrev, 1 time siden: Er der en venlig sjæl som vil uddybe hvad en stag er? https://www.google.com/amp/s/metro.co.uk/2018/06/04/stag-vixen-sex-super-popular-different-cuckolding-7603612/amp/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg