Hop til indhold
Rolias

Alderforskel

Recommended Posts

Da Aarhuselsker starter tråden: "Hvad betyder pigens udseende" den 14 februar 2013 - 14:07 skriver han blandt andet:

Man kan jo ikke komme med en 60+ år krop, og forvente at en 20 årig fotomodel babe synes man er verdens flotteste - vel?

Og så kom jeg til at tænke på en anden tråd om: "Alder og status på os brugere"

Hvordan er det med kontakt til de yngre glædespiger ?

Hvis man er 50år og hun er 21år, spørger i så om aldersforskellen er ok?
- fortæller i jeres alder på forhånd ?
 -  eller er i ligeglade og bare nupper hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg holder mig fra de helt unge piger, og især hvis de er fra århus området, jeg vil meget hellere have de modne piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror generelt at man får en lidt bedre oplevelse af at oplyse nogle ting om sig selv når man booker tid.

Det kan være alt fra alder til at man har et græskarhoved :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giver knallert ret ... har ikke kontaktet nogen, som er mere end 10 år yngre end mig. Jeg er mere til de modne piger ... og de må gerne være 10 år ældre end mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Også mig. De ved ikke rigtig hvad det handler om . Jo pengene. Nej en med noget livs erfaring tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holder mig også fra helt unge piger. Kommer til at føle mig som en gammel gris og det er jo ikke sjovt. Tænder også meget mere på de "voksne" piger så det fungerer jo meget fint for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg angiver min alder, så er det op til pigen at sige fra. Gør hun det, bliver jeg kun lidt ked af det ;)

Det er dog aldrig sket. Jeg har heller aldrig bemærket at en piges kropssprog har indikeret at hun har et problem med aldersforskellen.

Selv har jeg da tænkt på at jeg en sjælden gang er sammen med en pige der er yngre end min datter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grundlæggende er jeg nok til milfere.

Jeg kommer dog hos en pige, hvor aldersforskelen er mange årtier, men det mærkes overhovedet ikke som et

problem.

Før jeg begyndte at frekventere hende, havde vi en korrespondance på e-mail, og her spurgte jeg bl.a., om der var noget, hun ville vide om mig.

Joh, nysgerrig var man vel altid, så hun ville da gerne vide, hvor gammel jeg var.

Jeg svarede ærligt og tilbød, at hun frit kunne trække følehornene til sig. Næh, hvorfor dog det? Min alder passede hende fint, for hun satte pris på ældre mænd.

Heller ikke hos andre i min "karriere" har jeg mødt antydninger af et problem med min alder. Pigerne giver udtryk for, at de langt højere end en aldersforskel vægter, at den besøgende behandler hende godt og med respekt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke svare entydigt på det. Har i nyere tid ikke været sammen med nogen, der var ældre end mig, men har været sammen med nogen med endda meget stor aldersforskel. Nogle gange har det været pga. rollelege, hvor det har. Været passende. Andre gange. Har det været mere tilfældigt. Jeg hæfter mig ved, hvad der står i annoncen. Hvis det handler om rollelege, sikrer jeg selvfølgelig, at de er med på det, så jeg ikke overskrider pigens grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Har ikke nogen fordomme, men da jeg selv er (forholdsvis) ung, foretrækker jeg også at pigerne er det.

Ikke som sådan et krav, men det er bare de piger der er mest tiltalende for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker dem rimelig unge. Men ung er jo relativt i forhold til ens alder :P Jeg fortæller som regel min alder ja.
Forøvrigt noget bavl at sige unge piger ikke ved hvad de laver. Og ligeledes at modne kvinder bare kan det lort. Begge kategorier er ligeligt represanteret der ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plejer i lighed med andre i denne streng at spørge om min alder er et problem for de ret unge kvinder jeg foretrækker. Har aldrig været ude for at nogen siger fra, men kan ikke udelukke at der kan indsnige sig en vis distance som en yngre kunde ikke ville opleve. Har også været ude for at unge kvinder siger at de foretrækker modne kunder som ofte er mere hensynsfulde og "taknemmelige".

Der er jo også piger der direkte skriver en aldersramme som man jo så let kan forholde sig til 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg selv i starten af tyverne så jeg ser også kun piger på min alder da de falder mig mest attraktive. Faktisk har jeg et par gange fået at vide at jeg ser meget ung ud, dog uden at det gjorde noget for pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giver knallert ret ... har ikke kontaktet nogen, som er mere end 10 år yngre end mig. Jeg er mere til de modne piger ... og de må gerne være 10 år ældre end mig.

Det med de ti år kan blive lidt problematisk når man nærmer sig 60 år.

Foretrækker modne piger; men efter at jeg er begyndt at gå på klubber i Tyskland har jeg haft gode oplevelser med unge piger.

Respekt er vigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er 45 år, men nyder og søger efter kvinder ml. 40-60 år. Så jeg vælger faktisk de helt unge fra da jeg ikke bliver tændt på samme måde. Men det er tilgengæld meget mere svært at finde de mode kvinder syntes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er 45 år, men nyder og søger efter kvinder ml. 40-60 år. Så jeg vælger faktisk de helt unge fra da jeg ikke bliver tændt på samme måde. Men det er tilgengæld meget mere svært at finde de mode kvinder syntes jeg.

jeg syntes nu ikke det er noget problem at finde 40+ piger, der er en del i trekantområdet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med de ti år kan blive lidt problematisk når man nærmer sig 60 år.

Den tid, den udfordring.

Min tilbøjelighed til kvinder på minimum min egen alder (47) og gerne ældre er, at jeg føler, at de gør det af lyst. Ikke af nød. Derfor er den sex, man dyrker med dem, ikke fake. Men selvfølgelig, der har været enkelte af de kvinder, jeg har besøgt, hvor det ikke fungerede. Men det var så den gensidige kemi.

Redigeret af Stoevlemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den tid, den udfordring.

Ming tilbøjelighed til kvinder på minimum min egen alder (47) og gerne ældre er, at jeg føler, at de gør det af lyst. Ikke af nød. Derfor er den sex, man dyrker med dem, ikke fake. Men selvfølgelig, der har været enkelte af de kvinder, jeg har besøgt, hvor det ikke fungerede. Men det var så den gensidige kemi.

ja mange af de unge kunne lære noget af de gamle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Interessant spørgsmål, som jeg selv har funderet over.

Ren privat har jeg altid haft det bedst med piger på min egen alder og ca 10 år yngre.

Men som ungkarl (jeg orker ikke fast forhold for tiden),  bruger jeg glædes piger og har fundet en fast favorit . Hun er 23 år yngre, høj og flot i modsætning til mig , og jeg er overrasket over  hvor god sex jeg får.

Personlig kunne jeg aldrig drømme om, at  prøve at komme i lag med en så meget yngre pige rent privat, det ville være for pinligt.

Kald mig bare dobbelt moralsk: Jeg har fået 'smag' for søde glædes piger, der er gamle nok til at være voksne men stadigvæk unge, altså 30-40 år (plus minus 5 år hvis der er kemi).

Desværre er det måske ikke helt sundt,  for sidst jeg kunne 'score' i byen, var jeg slet ikke interesseret i kvinden, hun var sådan set sød nok, en alm. 'pæn' kvinde omkring min alder, men hun tændte mig ikke.

Omvendt forstår jeg sandelig godt de piger, der sætter skarpe aldersgrænser.

Jeg har f.eks. set en 22 årig, der ikke ønskede gæster over 45 år. Det er helt ok i min verden, fort vi vælger alle sammen selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...

Ren privat har jeg altid haft det bedst med piger på min egen alder og ca 10 år yngre.

Men som ungkarl (jeg orker ikke fast forhold for tiden), bruger jeg glædes piger og har fundet en fast favorit . Hun er 23 år yngre, høj og flot i modsætning til mig , og jeg er overrasket over hvor god sex jeg får.

Personlig kunne jeg aldrig drømme om, at prøve at komme i lag med en så meget yngre pige rent privat, det ville være for pinligt.

Kald mig bare dobbelt moralsk: Jeg har fået 'smag' for søde glædes piger, der er gamle nok til at være voksne men stadigvæk unge, altså 30-40 år (plus minus 5 år hvis der er kemi).

Desværre er det måske ikke helt sundt, for sidst jeg kunne 'score' i byen, var jeg slet ikke interesseret i kvinden, hun var sådan set sød nok, en alm. 'pæn' kvinde omkring min alder, men hun tændte mig ikke.

Det er måske en af "bivirkningerne" af besøgene hos de søde piger. De piger jeg besøger er ihvertfald både urealistisk unge og urealistisk attraktive i forhold til dem jeg har en chance for at få kontakt med på datingmarkedet.

Det er nok noget vi bliver nød til at gøre os klart når vi gør det her. Der er en risiko for en slags "afhængighed" af de muligheder købesex giver, som kan få konsekvenser for hvordan vi ellers handler.

Lige nu hænger dating mig langt ud af halsen, og jeg holder pause. Men skal jeg seriøst igang igen engang i fremtiden, vil det nok være klogt at holde en pause fra pigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg altid besøgt thaiklinikker og der har jeg aldrig mærket på pigerne at de syntes jeg er gammel (66), tværtimod så

er der flere (omkring de 30) der fortæller at de gerne vil have jeg spørger efter dem og fortæller mig hvilke dage de er på arbejde og hvilke tider på dagen.

Jeg har altid følt mig meget velkommen

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer rigtig meget an på, hvad jeg kommer efter ved netop dét besøg. Jeg har en del forskellige fantasier, som jeg udlever ad denne vej, så der kan ikke sættes entydig alder på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Det er måske en af "bivirkningerne" af besøgene hos de søde piger. De piger jeg besøger er ihvertfald både urealistisk unge og urealistisk attraktive i forhold til dem jeg har en chance for at få kontakt med på datingmarkedet.

Det er nok noget vi bliver nød til at gøre os klart når vi gør det her. Der er en risiko for en slags "afhængighed" af de muligheder købesex giver, som kan få konsekvenser for hvordan vi ellers handler.

Lige nu hænger dating mig langt ud af halsen, og jeg holder pause. Men skal jeg seriøst igang igen engang i fremtiden, vil det nok være klogt at holde en pause fra pigerne.

Ja det er nok lidt for let bare at bestille en tid hos en super attraktiv pige som Lulu Love.

Men hvis alternativet er, at man skal spille uærligt spil for at score uforpligtende sex, så foretrækker jeg altså en sød glædespige.

Hverken pigerne eller os 'brugere' bliver ringere mennesker, sålænge der spilles med åbne kort og med gensidig respekt.

Men risikoen for afhængighed er klart tilstede, but what the heck : vi er vel voksne mennesker?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøger altså også meget gerne de piger der befinder sig i den yngre ende af skalaen, og har så vidt jeg ved kun besøgt en enkelt der er over 30. Og jeg nærmer mig stærkt de 50.

Jeg har aldrig følt mig som en gammel gris af den grund, pigerne har altid ret til at sige nejtak, men har endnu ikke gjort det.

Jeg har lagt mærke til at mange af de danske unge piger faktisk har en aldersgrænse der hedder 30+, nok fordi de ikke vil have deres jævnaldrende danske venner skulle finde ud af hvad de laver.

Når jeg direkte spørger til om pigerne har et problem med 25 års forskel har jeg altid fået svaret at ældre mænd oftest er sødere kunder, viser mere respekt og ikke stiller så store krav som en ung tyr på 25 der gerne vil komme 3 gange på en time.

Måske kompenserer jeg for min spildte ungdom hvor jeg var vanvittig bange for piger i det hele taget, og prøver bare at indhente det jeg synes jeg snød mig selv for dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...