Hop til indhold

Kender i nogle dominaer der tilbyder tatoveringer?

Featured Replies

Skrevet

Hej. Er der nogen af jer herinde der kender eller har hørt om en domina i enten Danmark eller et af de nærliggende lande, der tilbyder tatoveringer? Det skal selvfølgelig være en der ved hvordan det kan udføres nogenlunde sikkert :) Håber meget at nogen har hørt om det?

Skrevet

“… nogenlunde sikkert”. Det er dælme en farlig leg du eftersøger. Du ved godt hvilke risici der er ved at blice tatoveret af en amatør, ikke?

Jeg vil råde dig til at kun blive tatoveret af en ser ved hvad hun/han har med at gøre og hvor hygiejnen er i absolut top.

Skrevet
Grabbing skrev, for 20 minutter siden:

“… nogenlunde sikkert”. Det er dælme en farlig leg du eftersøger. Du ved godt hvilke risici der er ved at blice tatoveret af en amatør, ikke?

Jeg vil råde dig til at kun blive tatoveret af en ser ved hvad hun/han har med at gøre og hvor hygiejnen er i absolut top.

Med nogenlunde sikkert mener jeg en der ved hvad hun laver, men jeg forstår hvad du mener og du har ret. :D

Skrevet

Jeg vil anbefale, at sker ved et tatoveringssted, der er registreret i registeret over tatoveringssteder, da det må antages at være mest sikkert.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.