Hop til indhold
Speedy72

Pianistinden

Recommended Posts

Har læst flere gode anmeldelser af pianistinden, og jeg overvejer derfor at prøve at sende hende et billede og se, om jeg ryger gennem nåleøjet…

Er der nogen, der har besøgt hende, som kan fortælle om hun tager i mod i lækkert lingeri (er hun til at tale med om det?) Og er der god lyd på hende og ‘Dirty talk’?

Er hun at finde øst eller vest for Odense. 

På forhånd tak, brødre!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Pianistinden læser med på EG, så jeg synes da at du skal prøve at kontakte hende selv med dine opklarende spørgsmål, når du alligevel fyrer dit billede efter hende.
Bare fordi du kommer igennem nåleøjet, er jo ikke ensbetydende med, at du tvinges til at besøge hende, hvis du ikke synes hendes svar er tilfredsstillende.
Hun er ikke umiddelbart en der fanger min interesse, men hun skulle både være rigtig sød og meget begavet.
Take a chance ^_^

(Jeg læste først dit spørgsmål som “holder hun til øst eller vest for Storebælt” men så læste jeg det lige igen. Jeg håber ikke at det vil være dét, der afgør om du besøger hende)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden
Speedy72 skrev, den 18.8.2024 at 21:24:

Har læst flere gode anmeldelser af pianistinden, og jeg overvejer derfor at prøve at sende hende et billede og se, om jeg ryger gennem nåleøjet…

Er der nogen, der har besøgt hende, som kan fortælle om hun tager i mod i lækkert lingeri (er hun til at tale med om det?) Og er der god lyd på hende og ‘Dirty talk’?

Er hun at finde øst eller vest for Odense. 

På forhånd tak, brødre!

Hej med dig :)

Jeg er 100% GFE pige og mit approach er derfor at afstemme kemi og tiltrækning med mine gæster, om vi har samme mindset, ønsker og tilgang til hvad der skal foregå.

Ud fra dine spørgsmål her i din tråd (god lyd på, dirty talk), så søger du en helt anden type oplevelse end hvad jeg tilbyder :)

God aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...