Hop til indhold

Nogen der har mødt Youngdream

Featured Replies

Skrevet

"JEG ER 100% DANSK PIGE!!"

vs

" jeg bor i et pænt kvater under rolige omstændigheder "

Jeg er ikke i tvivl..det er scam.

Skrevet

Alene prismæssigt burde klokkerne ringe.

Hvis hun viser sig at være ægte, så får hun travlt med de priser :D 

Skrevet
Red25 skrev, for 8 timer siden:

hun beder om forudbetaling

Hvis det er rigtigt, burde det vel være nok til at afholde sig fra et besøg

Skrevet
  • Author

Tror også bare jeg blev forblændet af hun er at finde på en anden side med andre slags ydelser (webcam) så derfor blev jeg ekstra nysgerrig om det var hende 

Men det nok helt rigtig at det fake og den rigtige piges foto er stjålet 

Skrevet

Det er en iøjnefaldende prisstruktur med ekstrem rabat ved køb af over 1 time, ud over at første time allerede er i den billige ende. Der er utallige annoncer med de priser på annoncelight, varierende på dansk og engelsk i mange landsdele. Jeg har skrevet til en enkelt og ret hurtigt, efter jeg spurgte om hvordan jeg skulle betale, blev der talt uden om, og jeg fik bekræftet mistanken om scam.

Det undrer mig lidt, for det er så åbenlyst ude af trit med markedet: 2 timer, sex uden kondom med en dansk, "ung" pige for 2.000? 200 mere for at hun også sluger? Come on.

Redigeret af Bebop

Skrevet
Bebop skrev, den 17.8.2024 at 11:03:

Det er en iøjnefaldende prisstruktur med ekstrem rabat ved køb af over 1 time, ud over at første time allerede er i den billige ende. Der er utallige annoncer med de priser på annoncelight, varierende på dansk og engelsk i mange landsdele. Jeg har skrevet til en enkelt og ret hurtigt, efter jeg spurgte om hvordan jeg skulle betale, blev der talt uden om, og jeg fik bekræftet mistanken om scam.

Det undrer mig lidt, for det er så åbenlyst ude af trit med markedet: 2 timer, sex uden kondom med en dansk, "ung" pige for 2.000? 200 mere for at hun også sluger? Come on.

Alt er inkl. undtagen sex uden og kom hvor du vil + slug.

Men du har ret, det er for godt til at være sandt, medmindre hun er blevet hjernevasket og udnyttet - For at tjene så mange penge på hende som muligt. 

Skrevet
Gløden skrev, den 17.8.2024 at 08:34:

Hvis det er rigtigt, burde det vel være nok til at afholde sig fra et besøg

Det er kun, hvis du vil "låse tiden"

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 14 timer siden:

Alt er inkl. undtagen sex uden og kom hvor du vil + slug.

Men 

Jeg forstår ikke, hvad du mener med at skrive det til mig? Jeg skrev at 2 timer med sex uden koster 2.000

Annoncen siger 2 timer=1.800 og:

"hvis man vil havde lidt eksra krydderi som at kneppe mig uden kondom eller sprøjte op i mine stramme huller eller måske lade mig sluge det hele så koster det 200 "

Dvs. i alt 2.000 for to timer med sex uden.

Så jeg har ikke brug for rettelse, det har din rettelse derimod.

Skrevet
Bebop skrev, for 12 timer siden:

Jeg forstår ikke, hvad du mener med at skrive det til mig? Jeg skrev at 2 timer med sex uden koster 2.000

Annoncen siger 2 timer=1.800 og:

"hvis man vil havde lidt eksra krydderi som at kneppe mig uden kondom eller sprøjte op i mine stramme huller eller måske lade mig sluge det hele så koster det 200 "

Dvs. i alt 2.000 for to timer med sex uden.

Så jeg har ikke brug for rettelse, det har din rettelse derimod.

Jeg læste dit indlæg forkert. My bad. :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.