latinas4ever 956 Skrevet 21. Januar Make Xico: great again !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 22. Januar Nu skal vi heeelt ned i gear - yes there is a ABBA song for that too! ABBA - Andante, Andante (1981): 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 22. Januar Anede ikke at ABBA var så store i spansktalende lande @Needy. Vi afbryder udsendelsen med breaking news. Ikke siden 1994 har en sang ligget nummer 1 i hele 26 uger på Latin Airplay! Det er Karol G’s sprøde sommer hit ”If I had known you before”. Når hun slår igennem på engelsk så husk at i hørte hende først på Eroguide! Vi vender tilbage til Karol, men i mellemtiden holder Mexico ikke sig selv great again. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 23. Januar (edited) LarsTysker skrev, den 10.1.2025 at 23:17: Patter. Therion - Initials BB (Serge Gainsbough cover) Dén video måtte jeg ikke se for YouTube i Incognito-mode. Jeg skulle logge ind på Google. - Så tror YouTube jeg er gammel nok ... Der var osse en gang den slags problemer med den her video af Queen ... Men jeg tænker de har nærstuderet den og fundet ud af, at man ikke ka' se nogen nipples ... Redigeret 23. Januar af sneræven 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 23. Januar (edited) DEN kendte jeg ikke! Den kom sgu lige på playlisten til vores næste tur i MAMIL-klubben Og nej - jeg så heller ikke nogen nipples! Redigeret 23. Januar af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 23. Januar Hold da op, @sneræven. Den virker ellers mere afslørende end den anden video. Har ikke set noget lignende på YT siden de der skøre videoer hvor en pige tester hvordan lingeri ser ud når det er vådt, fordi det jo er meget vigtigt at vide før man køber. Det må have været stort den gang? Hvordan havde du ikke hørt om det, Needy? Mon Laferte sparker da røv. Hun synger om et sindsoprivende forhold og hvor frygtelig galt det gik. Er der nogen der ved om hun minder lidt om Jennifer? Jeg skulle spørge fra en ven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 23. Januar latinas4ever skrev, for 24 minutter siden: Er der nogen der ved om hun minder lidt om Jennifer? Jeg skulle spørge fra en ven. Det kan jeg så afsløre - det gør hun ikke! Jennifer er møj mindre og møj kønnere IMHO latinas4ever skrev, for 27 minutter siden: Har ikke set noget lignende på YT siden de der skøre videoer hvor en pige tester hvordan lingeri ser ud når det er vådt, fordi det jo er meget vigtigt at vide før man køber. Det må have været stort den gang? Hvordan havde du ikke hørt om det, Needy? Nope - det har jeg intet hørt om - men nu er jeg jo også fra dengang hvor "Miss wet T-shirt" var kæmpestort! Nogenlunde på samme tid var dette nummer et kæmpehit - soundtracket fra "An officer and gentleman". Up, Where we Belong - Joe Cocker & Jennifer Warner (1982): Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 23. Januar (edited) Needy skrev, 1 time siden: Den kom sgu lige på playlisten til vores næste tur i MAMIL-klubben Og nej - jeg så heller ikke nogen nipples! I kunne jo overveje at slutte jer til Words Naked Bicycle Race. Så slipper I for Lycro'en ... Tror Queen's sang var inspireret af een af de første WNBR-events ... https://www.youtube.com/watch?v=RtqtPUkHPzE (Hehe .. nå, den video synes YouTube osse ska' voksen-censureres ... Passer meget godt - hér kan man nemlig se flere nipples - og det, mændene har, der er værre ... ) Og det må gamle mænd som os skam kun se på YouTube .. det går ikke an at indlejre .. Så klik på link'et eller copy-paste .. og enjoy ... Redigeret 23. Januar af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 23. Januar sneræven skrev, for 3 minutter siden: (Hehe .. nå, den video synes YouTube osse ska' voksen-censureres ... Passer meget godt - hér kan man nemlig se flere nipples - og det, mændene har, der er værre ... ) Men tænker I ka' se den uden videre .. I browser nok ikke inkognito ... Oh no - ingen tissemænd tak! Inkognito? Det er kun for wimps! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 23. Januar (edited) Needy skrev, for 24 minutter siden: Det kan jeg så afsløre - det gør hun ikke! Jennifer er møj mindre og møj kønnere IMHO Enig! Jennifer har en helt speciel erotisk karisma - men mere til den blide side ... Redigeret 23. Januar af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 23. Januar Jeg synes sgu i sælger hende godt. Til Mon Laferte's forsvar så ser hun ud til at have temperament. Det kan jo så være både godt og skidt, som hun selv synger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 23. Januar sneræven skrev, for 35 minutter siden: Og det må gamle mænd som os skam kun se på YouTube .. det går ikke an at indlejre .. Så klik på link'et eller copy-paste .. og enjoy ... @sneræven for helvede!!! Nå men ovenpå alt det tingeltangel får i så her et lille indblik i den julefrokost jeg aldrig kom med til! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 23. Januar latinas4ever skrev, for 19 minutter siden: Jeg synes sgu i sælger hende godt. Jeg vil sige det sådan at det handler om en kombination af feminin erotisk udstråling og en fandenivoldsk rå selvsikkerhed .. Den pigetype ka' jeg generelt godt li' ... Der er efterhånden masser af kvindelige rockmusikere og all-girl bands af dén støbning. Sigrid, Girl In Red, Haim ... Her er en anden lille flok af typen - og oven i købet på cykel ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 24. Januar Jeg synes nu altså Mon Laferte er sej og har en fed sound. Hun har åbenbart ikke altid rødt hår. Her synger hun at hun gerne vil bindes. Jeg er usikker på om det skal forstås bogstaveligt eller om det er måden hun gerne vil elskes på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 25. Januar latinas4ever skrev, den 19.1.2025 at 16:47: Wow, The Aiyapura Koh Chang ser da nice ud, @Mook det må have været dejligt at være der. Ved ikke om jeg bliver så god men tricket er vel at se det som en proces og øve lidt men regelmæssigt og finde en god rutine hvor det ikke tager for meget tid. Nu er jeg i hvert fald i gang og har indrettet et værelse til dans/fitness. Så skal jeg bare holde fast i det. Ja, de smukke omgivelser ved Island, hvor det er smuk udsigt i det omgivende miljø Wauw, synes det kunne blive en fantastisk og spændende dag at gå til din dansetrin/time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 25. Januar Hvorfor har vi ikke haft noget med Enya? Enyas musik er ofte blevet beskrevet som meditativ og drømmende. Hendes brug af naturlyde og keltiske instrumenter skaber en atmosfære af ro og harmoni. Kan i huske den her? Enya - Orinoco Flow (1988): 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 25. Januar Mook skrev, for 6 timer siden: Wauw, synes det kunne blive en fantastisk og spændende dag at gå til din dansetrin/time Jeg er nu kun lige startet og går bare på en danseskole. Jeg kan ikke danse så godt endnu. Men jeg synes det er rigtig sjovt. Dans minder en lille smule om sex på en måde, i hvert fald er det inspirerende. Kan du danse? Hvis du kan danse så danser du nok bedre end jeg gør. Håber jeg kan danse ok om et par år, så jeg kan danse med nogen. Synes de danser RET godt til den her! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 25. Januar @Mook og @latinas4ever Når I nu absolut skal ud og bevæge jer, så kunne I jo gå linen ud - og få fat i et par sjippetove og et par assistenter .. Malcolm McLaren er een af musikindustriens store excentrikere ... Først chokerede han hele verden ved at skabe Sex Pistols og starte hele punk-bølgen ... Da det ikke var sjovt længere (eller ikke længere gav pote) allierede han sig i stredet med en flok særdeles veltrimmede og veltrænede High School piger fra New York og legede lidt med nogle sjippetove ... Og så var der edder ma'me ellers knald på .... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1717 Skrevet 26. Januar Når nu vi snakker dansetrin, tænker jeg på filmen “Dirty Dancing” og når jeg tænker på “Dirty Dancing” tænker jeg på Patrick Swayze og når jeg tænker på ham tænker jeg på dejlige Demi Moore som han spillede sammen med i filmen “Ghost” og når jeg tænker på Demi Moore tænker jeg på filmen “Striptease” og når jeg tænker på filmen “Striptease” tænker jeg på soundtracket til filmen “Gimme Some Lovin“. Den blev først udgivet i 1966 af Spencer Davis Group med Steve Winwood. “Gimme Some Lovin“ findes i et hav af fortolkninger, men den som jeg synes er den bedste skal vi nu høre fra det fremragende britiske hard rock band Thunder. Thunder – Gimme Some Lovin’ (1989): 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 26. Januar Nu skal jeg nok holde, i slipper for mere Mon Laferte i lang tid men den her synes jeg altså er sjov. Hun udtalte bagefter at hvis kvinders nydelse er vulgært så har verden brug for mere vulgaritet. Måske kan i fornemme hvad hun laver men ellers bliver det eksplicit ved 1:46. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 216 Skrevet 27. Januar Surt, men det er igen blevet mandag... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 27. Januar latinas4ever skrev, den 25.1.2025 at 18:22: Kan du danse? Hvis du kan danse så danser du nok bedre end jeg gør. Ja, det kan jeg. Men ikke til alle sange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 27. Januar (edited) Needy skrev, den 26.1.2025 at 12:21: Når nu vi snakker dansetrin, tænker jeg på filmen “Dirty Dancing” Ja, det er pudsigt ... Dengang Disco lagde verden ned omkring '76 oplevede jeg - og, tror jeg, mange andre - det som et vældigt antiklimaks efter tressernes afslappede tøjstil og "Make Love, Not War" budskab ... Men i virkeligheden, har jeg hørt, var Disco en del af en indædt krig mellem det konservative og det liberale USA ... en krig, der jo efterhånden ser ud til at være endeløs og ende helt ude i tovene - men det er så en helt anden historie ... En anden film over nøjagtig det samme tema som Disco-epoken og Dirty Dancing var Footloose - som også handler om de festglade unges oprør mod de religiøse autoriteter i en amerikansk lilleby ... (... og jaah, ... joooh ... måske var hippierne osse gået hen og blevet lidt for sammenbidte .. dengang i 1970'erne ... ) Redigeret 27. Januar af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg