sneræven 2226 Skrevet 19. December, 2024 Jeg er ikke s-å meget til hård rock / Heavy Metal, men det er min søn og mit ældste barnebarn, så jeg får da lidt at vide om hvad der foregår på den front .. Så jeg har hørt om gendannelsen af Linkin Park ... DonDD skrev, den 17.12.2024 at 16:22: Jeg synes personligt at det er voldsomt fedt at de har haft modet til at tage en badass-kvinde ind som forsanger Ja, men det fik de da godt nok også en vældig ballade over, både fra gamle fans og fra familien til den afdøde forsanger ... Til gengæld præsterede de, hvad der er ekstremt usædvanligt i dag med rocknumre, et stor hit med netop singlen "Emptiness Machine" Så band'et kan jo være godt tilfredse ... Et andet Heavyband med en kvindelig forsanger er Halestorm .. det her nummer ka' jeg godt li' - især video'en... Og ja, hun har da osse "bad-ass" attitude ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 19. December, 2024 Hold da kæft - hun kan sgu da synge!! Fedt nummer - jeg kendte ikke Halestorm, tak for det! Ja - kvindelige Leadsangere kan noget! Så skal vi da også have et nummer med "Godmother of Punk". Joan Jett & the Blackhearts - A.C.D.C. 2006: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 20. December, 2024 Her er et af de numre vi hørte ved mit seneste besøg. Hører det på repeat i øjeblikket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 439 Skrevet 20. December, 2024 Da er jo nogen drenge her ind som har en liste over piger som de gerne vil ,,kysse,, i 2025 Da passer den sang perfekt til. Det har Rocce Cicero nemlige også i den sang. Desværre kun på tysk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 20. December, 2024 cowgirl.90 skrev, for 2 timer siden: Da er jo nogen drenge her ind som har en liste over piger som de gerne vil ,,kysse,, i 2025 Det er der nemlig Så derfor skal vi også høre den her. Sixpence None The Richer - Kiss Me (1997): 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 21. December, 2024 (edited) cowgirl.90 skrev, den 20.12.2024 at 13:03: Da er jo nogen drenge her ind som har en liste over piger som de gerne vil ,,kysse, Det får mig til at tænke på det norske queer-ikon inden for rockverdenen, Girl in Red. Dels er hun noget af det absolut sødeste og mest charmerende. Dels har hun givet en fantastisk beskrivelse af piger, sådan som vi mænd også ser dem ... Redigeret 21. December, 2024 af sneræven 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 22. December, 2024 Cover version af Pianistinden’s top 3 favoritsang, selv om hun nok foretrækker en udgave med piano. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 22. December, 2024 Dejlig musik! Kom dog til at grine af underteksterne - hvis man læser det i en fræk kontekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 22. December, 2024 Needy skrev, for 2 timer siden: hvis man læser det i en fræk kontekst Ja, det lyder lidt anderledes med ”for a BJ”. Teksten ruller fint på tungen. Men lige præcis ”por una cabeza” betyder jo egentlig bare ”for et hoved”. Jeg tænkte det var mig der ikke forstod teksten. Men jeg slog det op og teksten handler åbenbart om kærlighed til hestevæddeløb. Bogstaveligt talt skal det altså forstås som at det kun er en hestehoved længde der afgør forskellen på at vinde og tabe og alt det fører med sig af lykke og ulykke (lidt som i kærlighed). På den måde minder teksten meget om ”vivo por ella” af Bocelli (som Karol G jo senest sang med på). Bocelli synger jo i virkeligheden at han lever for musik. Gad vide hvor mange gange han har skullet høre for det af hans kone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 23. December, 2024 Er der nogen der er mere julet end Maricarmen? Hun har udgivet hele tre julealbums. Hendes helt store julenummer kommer dog først i morgen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 23. December, 2024 Det er nok den smukkeste udgave jeg har set af "Santa Claus is Coming to Town" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 23. December, 2024 latinas4ever skrev, for 3 timer siden: Hendes helt store julenummer kommer dog først i morgen. Mens vi venter på det episke julenummer med Maricarmen som @latinas4ever nu har truet med adskillige gange, skal vi da lige ryste nerverne af os med en god gammel kending. Her er en ny fortolkning af af Chuck Berry's gamle juleklassiker "Run Rudolf Run". Run Rudolph Run (Rock Version); by The Iron Cross: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 23. December, 2024 Faldt lige over det her nummer - Flaming Lips, nok en gang. Typisk Flaming Lips, et underfundigt budskab på en sød og lidt løjerlig måde ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 439 Skrevet 24. December, 2024 Han synger igen og igen... Jeg kender intet som er så skøn som dig og hver dag med dig er værdifuld og det celebre jeg lige som det bedste som jeg har. Min lille kærlighed sang til København og alle de smukke mennesker som jeg altid møder på mine besøge i København. Hver besøge er en fornøjelse. Jeg ønsker alle godt Jul. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 24. December, 2024 Jeg vil ønske glædelig jul til alle med norske Sigrid i en helt anden rolle end i nummeret længere oppe ... Selve sangen er godt nok ikke en julesang, men den er sat op i en julestemning der er så sød at selv den mest forhærdede julehader ikke kan lade være med at blive lidt blød om hjertet ... Sangen er en del af sountrack'et til filmen 'The Aeronauts' som jeg kraftigt vil anbefale, hvis man er til Victoriatiden og til spektakulært flot filmede scener .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 24. December, 2024 Glædelig jul og god jul og feliz navidad fra Maricarmen. Stapler kan jo ikke være overalt så der skal i stedet advares om stærke julescener og juleoptøjer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 25. December, 2024 latinas4ever skrev, for 21 timer siden: Glædelig jul og god jul og feliz navidad fra Maricarmen. Hun er sgu dejlig! Tak for "gaven" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 26. December, 2024 Nu er julen jo ved at være forbi. Så her er et lille remix med Jessie Reyez: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 26. December, 2024 latinas4ever skrev, for 49 minutter siden: Nu er julen jo ved at være forbi. Jep - og heldigvis for det! Nu nærmer vi os nytår og derfor skal vi høre den her. Videoen er noget crap - men musikken er god - teksten er endnu bedre Watch Out, ABBA - 1973: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 26. December, 2024 (edited) Fra samme periode som ABBA ... Sailor havde flere hits, men kun eet der sad lige i skabet ... Et budskab man roligt kan give videre til de søder piger vi møder mellem år og dag ... Hver og een af dem, ville det være skønt at mødes med over et glas boblevand ... (Err lidt usikker på om jeg måske har lagt den ud før ... men det betyder heller ikke så meget .. ) Redigeret 26. December, 2024 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 27. December, 2024 @Needy Vidste ikke at ABBA også spillede rock, troede kun de havde lavet ”ABBA musik”. Jeg er ikke så kendt med 70er musik men her er en anden lidt ældre instrumental slager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 27. December, 2024 (edited) @latinas4ever for helvede! ABBA har en lavet håndfuld gode rocknumre. Den her er den jeg lytter mest til - jeg kan simpelthen ikke lade være med at lave luftguitar til den Hvis du vil høre den skal du rydde stuegulvet og skrue HEEEELT op! Hvis der er andre i hytten så sæt dig ud i bilen og skru HELT op på anlægget Desværre findes der kun en lyrics video med en fornuftig lydkvalitet. Læg især til Agnethas høje vokal ca. 2:23 - hun kan simpelthen synge stratosfærisk højt! Hole In Your Soul - ABBA (1977): Redigeret 27. December, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 29. December, 2024 Nice @Needy. Nu du siger det kan jeg godt se at Björn ligner Kevin Wilson. Jeg er nok den sidste i Danmark det er gået op for at ABBA jo er forbogstaverne i deres fornavne. Agnetha, Björn, etc. Vidste godt der var en der hed Björn. Det lyder bedre end hvis de hed BABA. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9799 Skrevet 29. December, 2024 Vil lige fejre jeg er tilbage efter skrivepause. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1721 Skrevet 29. December, 2024 Lauersen skrev, 1 time siden: Vil lige fejre jeg er tilbage efter skrivepause. HELL YEAH!! Velkommen tilbage Lau! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg