Needy 1719 Skrevet 12. November, 2024 Hvorfor har vi ikke noget med Rolling Stones? Det har vi nu! Og damen i videoen må da gerne trille hjem til mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 12. November, 2024 @Ana_nass89 Nice sange og godt mantra. Er det bare mig eller giver Shania Twain videoen stærke vibes til Addicted To Love af Robert Palmer? Might as well face it… @Needy, Det Stones nummer lyder da friskt. Jeg kunne desværre aldrig høre Stones, ellers gjorde jeg ikke oprør mod min far, du ved nok. Er nok gået glip af noget god musik der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 12. November, 2024 latinas4ever skrev, 1 time siden: Jeg kunne desværre aldrig høre Stones, ellers gjorde jeg ikke oprør mod min far, du ved nok. Det behøvede du da heller ikke - jeg er da sikker på at din far var Stones fan Her der endnu en - med en rigtig god video story 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 12. November, 2024 ... g-o-d-t nok vildt ... De gutter er omkring firs! Skulle lige tjekke, de to numre ovenfor ER fra Hackney Diamonds .. Her er deres Corona-bidrag fra 2020 Og så lige et andet af de bands, der efterhånden er godt oppe i årene ... Det er næsten blasfemi oven på Rolling Stones, men jeg har altid været Status Quo fan ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 13. November, 2024 sneræven skrev, for 16 timer siden: Det er næsten blasfemi oven på Rolling Stones, men jeg har altid været Status Quo fan ... Som i SLET IKKE! Jeg var KÆMPE fan af dem - sad faktisk og kiggede på en video da du skrev Jeg var så heldig at se dem live på Ringsted festivallen i år! Min datter gloede noget da jeg stod med en bajer i hver hånd og head-bangede til "Whatever you want" - hold kæft det var fedt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 13. November, 2024 Min svigersøn har også "Whatever you Want " på den playliste, han bruger, når han kører bil ... Han er født i start halvfemserne, og er mest til firser-musik ... Det med generationerne er meget mere blandet nu, i forhold til musik. Det eneste no-go er den type musik, ens egen forældre hørte ... Da Status Quo havde deres første hit i '68 med "Picktures of Matchstick Men", var de nærmest indbegrebet af psykedelisk pop ... een af mine helt store favoritgenrer ... De havde en pudsig start, med flere genrer, døde perioder og come-back's .. Musikbladene dømte dem ude allerede efter deres anden single, som mindede alt for meget om den første ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 13. November, 2024 sneræven skrev, for 7 minutter siden: Musikbladene dømte dem ude allerede efter deres anden single, som mindede alt for meget om den første ... De er blevet dømt ude mange gange Hvilket er lidt underligt når de haft flere udødelige hits som In the army now, the Wanderer, Down Down, Rocking all over the world, Caroline og jeg kunne blive ved. Jeg havde alle deres skiver - dog ikke de første singler. Utroligt de stadig kan holde den gående - de er jo heller ikke helt unge længere - men de kan sgu godt ruske op i en halvsløj festival Inden vi slipper dem helt skal vi lige have et nummer mere - den her kan jeg specielt godt lide: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 13. November, 2024 Ja, "Paper Plane" var det nummer hvor de 'gik rock' og for alvor fandt deres stil ... Lidt nørderi: Næst efter The Shadows, så er Status Quo så vidt jeg ved det band, der har haft flest singler på den britiske top 40 ... De har haft 40 singlehits i alt ... Jeg tager også lige en enkelt mere, deres andet come-back i 1970 ... Det er fra en kort periode hvor de legede med Country-Folk ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 13. November, 2024 (edited) Sidder bare med kæmpe smørret grin lige nu Minderne vælter frem Så synes jeg lige vi skal have den her - det er så vidt jeg ved deres mest "stille" nummer: Redigeret 13. November, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 13. November, 2024 Jeg så også Status Quo live men det var før de farvede håret hvidt Jeg vidste faktisk ikke at de havde spillet så længe og kan ikke huske at have hørt Living on an Island før.. Jeg så lige at der var Fortnite koncert med Karol G for et par måneder siden. Kunne godt tænke mig at se hende live næste gang hun er i Europa. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 14. November, 2024 Hvorfor har vi ikke noget med The Beatles?... Det har vi nu! Og det er den sidste Beatles sang fra 2023: Now And Then: Om tilblivelsen af ’Now And Then’ - (Kortfilm): 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 14. November, 2024 Man bliver sgu helt nostalgisk De videoer er sindsygt godt lavet! Synes jeg så Jeff Lynne var det ikke ham der var forsanger i ELO (Electric Light Orchestra)? Der er sindsygt mange Beatles numre at vælge imellem - men mit favoritalbum er ubetinget "Let it Be". Hvis jeg skulle vælge et nummer må det være den her - fedt at se McCartney på slap line I've Got a Feeling: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 15. November, 2024 (edited) Jo, Jeff Lynne så vi i et glimt. Ham kender vi fra bl.a. ELO og Traveling Wilburys (s. m. George Harrison, Roy Orbison, Tom Petty & Bob Dylan). Han er også kendt som musikproducer og producerede bl.a. for The Beatles. Helt enig – ’Let It Be’ er et fantastisk album, og dem lavede The Beatles mange af. Jeg har yndlingsnumre fra alle deres albums. Fra førnævnte album: Let It Be, The Long And Winding Road og Get Back. Mine yndlingsnumre fra albummet ’Rubber Soul’ (1965): In My Life: https://www.youtube.com/watch?v=YBcdt6DsLQA Norwegian Wood: https://www.youtube.com/watch?v=B_RQv7OMJFI Nowhere Man: https://www.youtube.com/watch?v=8scSwaKbE64 Redigeret 15. November, 2024 af Heliot edit 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 15. November, 2024 - jeg hygger mig med at lave min egen musik. altså på Suno.com September for eksempel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 15. November, 2024 - ellers i øjeblikket denne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 200 Skrevet 15. November, 2024 Jankanda skrev, for 15 minutter siden: - jeg hygger mig med at lave min egen musik. Stor tak til dig. Jeg nyder virkelig din musik og sang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 15. November, 2024 jeg sidder ikke stille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 16. November, 2024 Fik lige genopfrisket nogle gamle playlister Vi har da helt glemt ZZ Top! Dem skal vi da ikke snydes for Gimme All Your Lovin' - 1983: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 16. November, 2024 Og så er der jo den her - et rigtigt dejligt nummer som jeg holder utroligt meget af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 16. November, 2024 En ting jeg synes er sjovt ved at lære spansk er at jeg kan høre en masse nye sange jeg ikke kendte. Den her er ret 80er agtig. Jeg er sikker på jeg godt kunne have været Yuri fan. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1719 Skrevet 16. November, 2024 (edited) Que te pasa - det er bare et af de ørehængere der bliver hængende Rigtig godt nummer - tjekkede lige hendes YouTube kanal ud - hun har sgu lavet mange dejlige numre! Beatet i bagrunden mindede mig om den her perle fra Roxy Music: Redigeret 16. November, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 956 Skrevet 17. November, 2024 Så fik Karol endnu en velfortjent Grammy i fredags. Det er fristende at poste mere Karol men her er i stedet en anden sangerinde der vandt Bedste Musikvideo, som vi jo godt kan lide her. Teksten er lidt filosofisk og handler om livets cyklus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 19. November, 2024 Hopper lige tilbage til Dire Straits ... Her er Mark Knopfler & co fra midt firserne med både en go' video og en herlig satirisk tekst ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg