Hop til indhold

Rikke diskret i SØBORG; FAKE

Featured Replies

Skrevet

Rikke / Palmtree

Hej brødre

Hej brødre

Pigen i annoncen udgiver sig for at være en dansk pige og bruger billeder jeg synes jeg har set før. Det er man i virkeligheden kommer op til på anden sal i buddinge, er en lille, lidt for tyk pige, med det jeg vil gætte er latinamerikanske rødder. Hun taler ikke et ord dansk!
Hun lavede nummeret med at lukke mig ind i et super mørkt lokale, som man ikke kunne se om der var hul i billetterne. Da det gik op for mig at det var en helt anden pige med en helt anden kropform end det, der fremgår billederne, vendte jeg om og gik. Hun kalder sig Rikke i overskriften, men profilnavnet er Palmtree. 

spørger jeres penge og styr uden om hende!

Skrevet
Funky skrev, for 2 timer siden:

Pigen i annoncen

Det er desværre beskrevet allerede. Af den grund er det smart, hvis du skriver hele URL'en og ikke laver den som et link indlejret i tekst, dvs. i stedet sådan som lille_peter nu har gjort. Så kan man nemlig fremover søge på annonce-id, som på AL i det her tilfælde er 378742 <--- prøv at klikke og læs mange indlæg om, hvor fake de annoncer er.

Jeg håber det er en hjælp mod fremtidige skuffelser.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Ja - i stemmer koret. 
Hun er ikke hvad hun udgiver sig for. ADVARSEL

Hun beder om at man skriver fantasi og lyst. 
men hun vil ikke læse og svare på ønsker og fantasier. 
hun vil bare have penge. 

Skrevet
Funky skrev, den 15.8.2024 at 17:56:

vendte jeg om og gik.

Tak!! Kun ved at boykotte den slags svindel kan svindlen begrænses. Gid alle GP kunder var lige så standhaftige. 

Skrevet
Funky skrev, den 15.8.2024 at 17:56:

Da det gik op for mig at det var en helt anden pige med en helt anden kropform end det, der fremgår billederne, vendte jeg om og gik. 

Godt gået, bogstaveligt. Godt at hun oplever at spilde sin tid.

• 2 weeks later...
Skrevet
Happy69luke skrev, for 16 timer siden:

Det glæder vi os til at høre om…?

Den ligger klar nu

• 1 month later...
Skrevet

Hende Rikke her, hun er lige nu både i Esbjerg og Hvidovre???

• 1 month later...
Skrevet

Fuck jeg besøgte hende i aftes i Aarhus og troede jeg ville møde en dansk kvinde. Da jeg kom op i lejligheden var er den udlansk tøs der smed tøjet foran mig da jeg åbnede døren.. men hun kunne ikke et ord engelsk heldigvis gik jeg igen da alarm klokkerne ringede.

https://annoncelight.dk/showad/378742

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har også lige været der, hun er nu på Østerbro....skulle da ha tjekket herinde først kan jeg se  :(
Masser af sms på dansk, men absolut ingen dansker der åbner døren....det blev et pænt nej tak....kunne godt se på pigen det ikke var første gang det skete....men siden personerne bag fortsætter på denne måde må det jo kunne betale sig :(
https://annoncelight.dk/showad/378742

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.