19517 619 Skrevet 14. August, 2024 Jeg drukner i henvisninger til sex-dating. "vores anbefalinger er disse" er nogle af de mange såkaldte anbefalinger. Det er ikke rigtig til at blive klog på. Derfor denne tråd. Hvilken dating site til sex vil du anbefale, hvorfor? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 656 Skrevet 14. August, 2024 Tinder, og fordi det er der jeg har haft langtde fleste oplevelser igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9836 Skrevet 15. August, 2024 19517 skrev, den 14.8.2024 at 13:50: Jeg drukner i henvisninger til sex-dating. "vores anbefalinger er disse" er nogle af de mange såkaldte anbefalinger. Det er ikke rigtig til at blive klog på. Derfor denne tråd. Hvilken dating site til sex vil du anbefale, hvorfor? Umiddelbart efter du oprettede den her tråd er eroguide blevet bombarderet med links til scam sider. Ved ikke om det bare er tilfældigt, eller der findes "søge-bots" der leder efter bestemte ord på diskussionsfora og så sætter ind med scamlinks. Vil for en god ordens skyld nævne at hvis du vil have sex må du betale, og lokkes du med gratis er det fup. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg