Hop til indhold

Recommended Posts

Detektiven skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også besøgt Clara, for ca. to måneder siden. Kan se der er lidt delte meninger også angående hendes størrelse. Jeg var som udgangspunkt ganske tilfreds, selvom jeg nok mest er til den lidt mere skinny type, har jeg haft nogle vildt gode oplevelser med lidt kraftgere piger.

Jeg var klar over Clara ikke er helt petite bygget som flere er inde på, men det syntes jeg da også fremgår ok af hendes billeder.

Hendes annoncer havde tiltalt mig gennem længere tid, så jeg ville give det et skud, da hun skrev i annoncen hun skulle rejse væk. (ja, hun er så kommet tilbage igen:ph34r:)

Clara Frost er for mig en meget sød, ærlig og ligefrem pige, og sexen var absolut ganske fin. Jeg kan (også) godt lide at besøge danske piger og hvis kemien er der, kan man nogen gange opbygge en god relation. Kemien var der dog ikke helt her for mig så det er ikke sikkert det bliver til en gentagelse for mig (måske:wacko:).  Men jeg vil mene at man ikke går helt galt i byen hvis man besøger Clara og ellers tænder på hendes annonce/billeder.

Når du skriver kemien, var hun som en robotagtig? Eller en som vil bare ha det hurtigt overstået? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var på et tidspunkt et billed af hendes ansigt, og der kunne hun godt minde om den tidligere svømmer Jeanette ottesen selvfølgelig bare i en lidt større udgave.. kan det være rigtig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lem skrev, Lige nu:

Der var på et tidspunkt et billed af hendes ansigt, og der kunne hun godt minde om den tidligere svømmer Jeanette ottesen selvfølgelig bare i en lidt større udgave.. kan det være rigtig? 

Ja, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heya @Detektiven, @Canelo Saul Alvarez og Alle jer som har kommenteret i denne tråd! Tak for anmeldelsen og tak for mere inputs <3 

Jeg har ærligt talt aldrig fulgt så meget med i anmeldelserne her, da jeg har haft opfattelsen af, at det mest var et forum for mænd og ikke noget, der direkte vedrørte mig. Men jeg må sige, at det faktisk var en rigtig fin og brugbar anmeldelse @Detektiven og en god guide for andre. Tak for det.:wub:

Jeg kan se, at der har været lidt debat og også et spørgsmål om jeg er robotagtig Eller ej Derfor vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige noget direkte fra hjertet og forhåbentlig en god guide: 

1. Jeg ønsker virkelig selv at der er kemi hver gang!!
Det gør alting lettere, sjovere og mere trygt for os begge. Men vi er alle forskellige, og det er desværre ikke altid muligt at matche med alle på den helt perfekte måde. Ligesom jeg ikke kan være alt for alle, kan alle heller ikke være alt for mig. Når jeg har en på besøg, forsøger jeg at skabe en tryg og behagelig stemning, som hvis vi havde mødt hinanden et helt andet sted, på den måde synes jeg selv der er mere plads til ballade. 

2. Det betyder mest for mig når klienter kommer igen. 
Fordi vi lærer hinanden at kende, opbygger tillid og kan have det endnu sjovere og mere afslappet sammen. Det giver mulighed for at udforske og udvikle noget, der føles ægte og rart. Ville aldrig selv synes det var rart hvis jeg var i et selskab hvor det bare er 1,2,3 farvel. 

3. Til jer, der har kommenteret på min vægt!!! 
Mine billeder er ikke redigeret på mine annoncer eller lign. Og jeg synes bestemt at mine billeder også fremstår som om at jeg ikke er mag og ben (HELDIGVIS,  efter min egen smag :biggrin:) Men jeg er forstående overfor hvis nogen måske oplever at jeg fremstår en smule større end hvad billederne synes. Desværre er det nu engang sådan at livet ikke helt kommer uden bump på vejen. Det er rigtigt, at jeg har taget omkring 6 kg på i primært væske som følge af medicinsk behandling. Men min krop er allerede i gang med at finde tilbage til sin naturlige form. Jeg skriver det her ikke for at forklare eller forsvare noget for jeg har det faktisk godt med mig selv. Jeg deler det, fordi jeg gerne vil være ærlig og give kommende gæster et realistisk billede, et svar på alle jeres spørgsmål og give den bedste guide til jer. 

Jeg har altså kvindelige former – en krop med både kurver, faste former, bryster og en røv, der sparker røv (på den bedste måde :P ) 
Og jeg føler mig bestemt ikke som “bare en stor kedelig kvindeform” – tværtimod!

Håber det hjælper jer derude og tak fordi I følger med og tager jer tid til at skrive! Det betyder vanvittig meget. 

Med kærlighed og ærlighed, og et spark i røven. 
Clara Frost <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...