Hop til indhold
Guest fickenstein

Breaking News

Recommended Posts

Hvis man får lavet NYE bryster, fjerner de så de gamle først? :-)

Og angående sponsorater, så er der vist en del herrer, der de sidste par år har været flittige sponsorer... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og angående sponsorater, så er der vist en del herrer, der de sidste par år har været flittige sponsorer... :grin:

 

Ja, andelsbevægelsen lever stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jooeeeoer, har vist mævnt det før.

Det vi mænd tænder på, altså efter de første 30 sekunder er ikke hvordan barmen ser ud. Vi tænder på hvordan pigen reagerer når vi piller.

Altså hvis jeg kan mærke de små muskler vibrere når min tunge og nysgerrige fingerspidser ..... Ikke sandt drenge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jooeeeoer, har vist mævnt det før.

Det vi mænd tænder på, altså efter de første 30 sekunder er ikke hvordan barmen ser ud. Vi tænder på hvordan pigen reagerer når vi piller.

Altså hvis jeg kan mærke de små muskler vibrere når min tunge og nysgerrige fingerspidser ..... Ikke sandt drenge?

 

Joh da. Især når du når op i min alder :P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre ikke besøgt Sisse endnu, og syntes det er svært at se hvordan de ser ud pt. men da jeg godt kan lide store bryster siger jeg bare, held og lykke med projektet :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Det er ikke noget nyt i at Sisse skal have nye bryster, vi havde joket om at samle ind til hendes bryster, snakken om nyheden er 6 mdr. eller mere undervejs. De som har fulgt med på EG og chatten, er klar over det. Sisse har lagt en dato, men det er ikke den endelige operationsdato.

 

Det der snakkes om på chatten bør blive på chatten, jeg ser ingen grund til at offentliggøre detaljerne fra chatten. Det er bare min holdning !

 

hej Nille.

 

det der snakkes om på chatten er da ikke hemmeligt,hvis man vil snakke hemmeligt,kan man gøre det på pm.

Jeres brunchklub, startede den ikke også på chatten,og så senere blev en tråd under hyggesnak.

 

jeg syntes det bliver interessant at følge med i,om hun bliver glad og tilfreds for dem ,og om de ligefrem skaber mere eller mindre omsætning for hende.

Jeg har selv besøgt 2 piger,både før og efter de fik lavet bryster og begge 2 var ikke tilfreds med resultatet.

   fick....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fick,

 

Nu er det ikke så meget oplysningen om Sisses bryster jeg har noget imod, men det er princippet med at "sladre" videre i en tråd til offentlige skue jeg er i mod.

 

Chatten er ikke hemmelig, men man kan nem komme til at sige noget uheldigt i en halvbrandert til en begrænset skare, oplysninger man ikke ønsker at offentliggøre til alle. Håber du kan følge mig.

 

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg vil gerne lige slå en ting fast. Min bryst operation skal ikke laves pga mit virke som pige.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad mine gæster mener om min bryster. Er de ikke tilfredse med dem er de velkommen til at besøge andre piger. jeg tvinger ingen.

Så om det giver mere eller mindre at lave er jeg ligeglad med. Jeg gør det fordi jeg er ked af dem som de er nu.

Jeg har ingen drøm om at de skal være store. Smukke eller sexsede. Jeg vil bare gerne have en naturlig barm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv har jeg ingen planer om nye bryster. Men skulle jeg skifte mening, hvad koster sådan en operation så?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv har jeg ingen planer om nye bryster. Men skulle jeg skifte mening, hvad koster sådan en operation så?

 

alt mellem 20 og 40.000 alt efter hvor dygtig kirurgen er og hvilken klinik du får det lavet på... 

 

den bedste (i hvert fald den mest erfarne) med over 3000 brystoperationer er nok ham i Århus... Jan Sæther... 

 

Nok DKs førende kirurg hvad angår at lave naturlige bryster så det slet ikke kan ses det er lavet men bare er ren sexappeal,.... og på arbejde igen 2 dage senere :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Jasmin, Jan Sæther er MEGET dygtig.

 

Jeg har selv lagt barm til hans kniv. Dem som har besøgt mig både før og efter operationen, kan vist sige god for, at man ikke kan lave en barm meget mere naturlig end han har gjort. Ingen ar, super følsomme brystvorter og bryster der både ser ud og føles naturlige.

 

Jan og hans fantastiske personale, får mine absolutte toppoint !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Jasmin, Jan Sæther er MEGET dygtig.

Jeg har selv lagt barm til hans kniv. Dem som har besøgt mig både før og efter operationen, kan vist sige god for, at man ikke kan lave en barm meget mere naturlig end han har gjort. Ingen ar, super følsomme brystvorter og bryster der både ser ud og føles naturlige.

Jan og hans fantastiske personale, får mine absolutte toppoint !!!

Ja da må jeg medgive, han er meget dygtig. Den barm havde jeg end ikke tænkt på som tilrettet. Jeg var lige ved ikke at tro på det da jeg fik det at vide.

Den mand må elske bryster ;) og kvinder.

Især er det fantastisk han kan genskabe følsomheden i brystvorterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Jasmin, Jan Sæther er MEGET dygtig.

 

Jeg har selv lagt barm til hans kniv. Dem som har besøgt mig både før og efter operationen, kan vist sige god for, at man ikke kan lave en barm meget mere naturlig end han har gjort. Ingen ar, super følsomme brystvorter og bryster der både ser ud og føles naturlige.

 

Jan og hans fantastiske personale, får mine absolutte toppoint !!!

 

Rart at høre fra dig Sanne. Jeg giver Jan Sæther en "like"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu mest til det naturlige.... Og det gør ikke noget, de er lange - Bare de er (nogenlunde) lige lange! :mrgreen:

 

Men så længe du, Sisse, gør det for din EGEN skyld og ikke for dine gæsters skyld, så er det helt ok med mig... :)

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...