Hop til indhold

Kønsygdomme

Featured Replies

Skrevet

Hejsa eroguiders,

jeg var d 2 juli forbi en sød udenlandsk GP, hvor jeg jeg fik et handjob med kondom på samt lidt ekstra leg med prostata med kondom på hendes fingre.

Hun vælger at hive kondomet af lige inden jeg kommer og hun sætter sin mund kun med læber ned over lillemanden..

er der risiko for at blive smittet ved det? 

det skal pointeres at hun på intet tidspunkt suttede på pikken ej heller at den var i svælget på hende.

Jeg er som sagt ny et det her game.

vh

På forhånd tak.

Redigeret af Youoyo90

Skrevet

@Youoyo90 Det er et spørgsmål du bør stille til din læge, da denne er uddannet til at vejlede om sundhedsfaglige spørgsmål.

Min lægmandsvurdering er dog, at du ikke skal være bekymret for at være blevet smittet med en kønssygdom.

Skrevet
Youoyo90 skrev, for 5 minutter siden:

Hun vælger at hive kondomet af lige inden jeg kommer og hun sætter sin mund kun med læber ned over lillemanden..

Dvs. at hun slugte - eller ihvertfald tog din sperm i munden - ja, så har hun/han en risiko for at være blevet smittet - men da du er ny i gamet og hidtil åbenbart kun har haft få seksualpartnee - vil jeg vurduere risikoen for at være ret ringe ;-)

Skrevet
Youoyo90 skrev, for 13 minutter siden:

Som du beskriver det er risikoen for at du er blevet smittet med noget meget, meget lille.

Overførsel kræver kontakt imellem to slimhinder, så hvis kun hendes læber rørte dig er risikoen meget lille.

Samtidig er tid en faktor og det lyder til at have været kortvarigt.

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Dvs. at hun slugte - eller ihvertfald tog din sperm i munden - ja, så har hun/han en risiko for at være blevet smittet - men da du er ny i gamet og hidtil åbenbart kun har haft få seksualpartnee - vil jeg vurduere risikoen for at være ret ringe ;-)

Hun tog klatten i munden og spyttede den ud.

jeg er selv ikke smittet med noget efter sidste test, men jeg bliver self. En smule bekymret når der kommer symptomer som minder om kønssygdomme. Det skal piges at symptomerne er kommet og gået af sig selv - hvor jeg nogle dage har haft flere symtoomer og andre dage ingen..

det kan være det er midt hoved der bare generer symptomer..

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 13 minutter siden:

Som du beskriver det er risikoen for at du er blevet smittet med noget meget, meget lille.

Overførsel kræver kontakt imellem to slimhinder, så hvis kun hendes læber rørte dig er risikoen meget lille.

Samtidig er tid en faktor og det lyder til at have været kortvarigt.

Hendes var nede over men pikken ikke inde i munden og ramme svælg eller tunge. Altså læber på inder siden/tænder. Og det var kort varigt. 

Skrevet
Youoyo90 skrev, for 14 timer siden:

Det skal piges at symptomerne er kommet og gået af sig selv - hvor jeg nogle dage har haft flere symtoomer og andre dage ingen..

Hvilke symptomer snakker vi om?

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Hvilke symptomer snakker vi om?

Nogle dage svie, andre dage ingen ting. Nogle dage lidt udflåd og så en hel uge hvor jeg ikke har haft noget.. har ikke svie ved vandladning..

Skrevet
  • Author
Youoyo90 skrev, Lige nu:

Nogle dage svie, andre dage ingen ting. Nogle dage lidt udflåd og så en hel uge hvor jeg ikke har haft noget.. har ikke svie ved vandladning..

Kan også læse mig til at klamydia ikke smitter ved oralsex sammen med mycoplasma - men at gonore gør, men har ikke nogen af de symptomer på det.

Skrevet
  • Author

Og det der irritere mig mest, er at jeg ikke har nummer eller annonce på den kvinde jeg besøgte som jeg modtog dette af, for jeg så kunne høre om hun var testet…. 

Skrevet
Youoyo90 skrev, for 28 minutter siden:

Ingen konstant tissetrang - eller kriller i urinrøret?

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Ingen konstant tissetrang - eller kriller i urinrøret?

Nej ingen konstant tissetrang og det klør heller ikke… 

Skrevet
Youoyo90 skrev, for 1 time siden:

Nej ingen konstant tissetrang og det klør heller ikke… 

Du må vente og se om det udvikler sig ;-)

Skrevet
  • Author

M

Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Du må vente og se om det udvikler sig ;-)

Ja intet andet for… bare underligt symptomer kommer og går… det synes jeg kan læse mig til at de ikke gør når man først er smittet.

Skrevet

Til lægen med dig når der er gået ca 10 dage fra dit besøg^_^.. Det er den eneste måde at være sikker på.. 

Du skriver at din sidste test var negativ.. Var denne efter besøget eller før.? For hvis den er taget minimum 10 dage efter så burde den være korrekt.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Youoyo90 skrev, den 12.8.2024 at 10:15:

Hvis jeg var dig ville jeg blive tjekket for klamydia.. Det er i hvert fald ikke normalt at have de symptomer du har, desværre. 

Hvis du ikke har lyst til at gå til lægen, så kan man for et par hundrede kroner, købe en hjemmetest på apoteket eller på nettet.

Skrevet
Youoyo90 skrev, den 12.8.2024 at 10:16:

Kan også læse mig til at klamydia ikke smitter ved oralsex sammen med mycoplasma - men at gonore gør, men har ikke nogen af de symptomer på det.

Klamydia kan godt smitte ved oralsex. Har du det fx og får oral af en pige uden kondom, så får hun en omgang halsbetændelse..

Det smitter også den anden vej rundt. Det sidder i spyt, slim og væske - og smitter igennem slimhinder. Dvs mund, kønsorganer, anus og sikkert også næse og øjne.

Skrevet

hvis ikke der er symptomer ville jeg nok vente 3 uger der er nogen ting der tager op til 3 uger inden de kan ses i en test eller mere

Skrevet
  • Author
Frøken_Kinky skrev, den 13.8.2024 at 17:45:

Klamydia kan godt smitte ved oralsex. Har du det fx og får oral af en pige uden kondom, så får hun en omgang halsbetændelse..

Det smitter også den anden vej rundt. Det sidder i spyt, slim og væske - og smitter igennem slimhinder. Dvs mund, kønsorganer, anus og sikkert også næse og øjne.

Hvad jeg har læst mig til så det kun via Alm samleje man kan smittes af klamydia. Altså man kan ikke via oralsex som modtager få klamydia, men man kan som den der giver oralsex få det i halsen.

det samme gælder mycoplasma - også kun via samleje… ikke oralsex..

gonore kan smitte ved det hele…

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, den 13.8.2024 at 17:31:

Til lægen med dig når der er gået ca 10 dage fra dit besøg^_^.. Det er den eneste måde at være sikker på.. 

Du skriver at din sidste test var negativ.. Var denne efter besøget eller før.? For hvis den er taget minimum 10 dage efter så burde den være korrekt.. 

Inden jeg var sammen med kvinden havde jeg en negativ test efter sidste besøg hos en GP. ;-) passer på mig selv..

så var negativ på det hele inden besøget… denne her gang var jeg sammen med GP d 2 juli og symptomer lette (svie) kom ca. 3,5 - 4 uger efter… og det har sidenhen kommet og gået.. det har så de sidste 7 dage været on off med svie smerte der så gik igen, meget lidt udflåd, hvor jeg har skulle presse det ud (intet er kommet selv), let kløe / brændende fornemmelse der også er kommet og gået , lidt lugt der er kommet og gået..

jeg fik foretaget en test i mandags hvor jeg var negativ på klamydia/gonore/mycoplasma.

og har stadig lidt gener,. Lægen siger det kun kan være andre bakterier/virusser der gør det samme men ikke kan påvises. 

har du/i prøvet det før ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft en lignende situation for en måneds tid siden. Blowjob uden og efterfølgende sex med. 14 dage efter begyndte dilleren at opføre sig underligt og fik en lille rift på siden som gik væk efter en dags tid. Det gjorde ikke ondt når jeg tissede men føltes lidt ubehageligt. Negativ klamydia og gonoré test 2 uger efter. Det er stort set gået over nu men føler stadig der er noget der ikke burde være der. Egen læge mener ikke der er noget. 

Skrevet
Youoyo90 skrev, den 11.8.2024 at 09:30:

Hvilke sygdomme bærer hun smitte for?

Krav nummer 1 for at blive smittet med en seksuelt overført sygdom er at man finder en, der bærer rundt på smitten. Uden det kriterie er risikoen nul, uanset hvad din leasede sexpartner gjorde.

Du ved måske ikke om hun bærer på smitte? Hvorfor bekymrer du dig så, egentlig? Har du en fast partner og frygter du nu at bære en smitte videre og blive afsløret i et betalt sidespring?

Youoyo90 skrev, den 12.8.2024 at 16:31:

bare underligt symptomer kommer og går… det synes jeg kan læse mig til at de ikke gør når man først er smittet.

Nemlig. Der er den rationelle del af dig, der taler. Det er så ikke nødvendigvis 100% korrekt desværre, men alt hvad du ellers skriver tyder mest på at du er blevet smittet med angst, men næppe af hende der udførte den mærkelige seksuelle tjeneste at give dig et håndjob med kondom på, men så rive det af og tage ladningen i munden i sidste sekund. Hvis nu du havde et kink og havde bestilt det, kunne jeg forstå det, men ærligt talt lyder det fuldkommen vanvittigt at det skulle være noget hun fandt på helt af sig selv.

Altså en gennemsnitskunde vil måske synes det er frækt, og komme på genbesøg for den gode elstraservice. Men en kunde, der har bedt om et håndjob med kondom? Der kan selv en småtbegavet vel regne ud, at det nok ikke er nærkontakt med slimhinder den kunde vil have?

Faktisk fatter jeg ikke, hvad det er du mener med det du skriver.

Youoyo90 skrev, den 11.8.2024 at 09:30:

hun sætter sin mund kun med læber ned over lillemanden..

(...)

det skal pointeres at hun på intet tidspunkt suttede på pikken 

(...)

Hendes var nede over men pikken ikke inde i munden

Altså læberne "ned over" pikken, men ikke "sutte" og ikke pikken inde i munden? Jeg kan overhovedet ikke se det for mig?

Og "kun læber" - mener du i modsætning til "med læber og tænder" og hun havde taget gebisset ud inden?

Skrevet
LunarBjarne skrev, for 23 timer siden:

en lille rift på siden som gik væk efter en dags tid.

Du skal kontakte professor Xavier, for det er en mutation hans team af superhelte kan bruge: Hud der heler fuldkommen på en dags tid.

Spøg til side er en rift ikke symptom på noget andet end at du har revet dig, måske på en lynlås?

Det er stort set gået over nu men føler stadig der er noget der ikke burde være der.

Altså hvad er stort set gået over, for riften forsvandt jo næsten øjeblikkeligt? Det eneste andet du skriver er

Det gjorde ikke ondt når jeg tissede men føltes lidt ubehageligt.

Altså en lidt ubestemmelig fornemmelse af noget ubehageligt?

Min pointe med at svare dig og @Youoyo90 på den her måde er, at hvis I læser, hvad I selv skriver, har i mulighed for at se, hvor tåget det I er bange for er. Når det man er bange for er så lidt konkret, så er det største problem faktisk selve det at man er bange. Og bliver man først klar over det, så er det et lille skridt på vejen til at falde ned og få det bedre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.