Hop til indhold

Advarsel - Glejbjerg

Featured Replies

Skrevet

Tilstår at have dummet mig. Det kan ske for en liderlig mand :)

Må jeg på det kraftigste advare mod pigerne der er i Glejbjerg lige nu. I selve byen Glejbjerg. Borgergade.

Det er den ringeste service jeg nogensinde har oplevet. Det er tydeligvis blot om at hapse penge fra mænd. 

Jeg besøgte hende her:

https://annoncelight.dk/showad/408030

Jeg blev for det første mødt af en pige, der overhovedet ikke var klar til at modtage besøg. 35 minutter forsinket i forhold til aftale. Der var booket 2 timer før. Inde på værelste var alt, helt almideligt, forbudt. I missionærstillingen måtte jeg ikke kigge på hendes ansigt, selvom hun vendte det væk. Skørt. HUn ville heller ikke tage tøjet af. Der blev bare trukket op i blusen. Der må ikke røres ved hende nogen steder. Der blev råbt "Spritzen" med det samme da vi var i gang. Efter 15 min blev der sagt "fertig" og ud af rummet gik hun. Inden vi gik ind på værelset, kunne pigerne en smule engelsk. Efter der var råbt fertig, også af en af de piger der ikke var på værelset kunne de intet engelsk eller tysk. Jeg vil ikke gennemgå alt, som var helt hen i skoven af ringe service. Hold jer væk er mit bedste råd. De tre piger i huset er rumænske røverbandepiger.

Hold jer væk er mit bedste råd.

Redigeret af Joey Joe Joe

Skrevet

Var selv forbi..

Fik dog lov til at kneppe hende i ca 20 min. 

Men kommer aldrig igen..

Værste Roma svindler jeg har mødt..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.