Hop til indhold

Mooks tråd “Nu skal i stoppe”

Featured Replies

Skrevet

Er det kun mig som af uforståelige årsager er blevet blokeret fra Mooks tråd fra i går “Nu skal i stoppe”, eller er hele tråden blevet slettet?

Hvis det er mig som er blevet blokeret vil jeg gerne have at vide hvorfor.

Skrevet

Så godt den tråd, det var sgu da også noget af et bitch move at hooke op med, men hun gjorde det da godt :rolleyes:

Skrevet

Tråden er slettet, lige som et par andre tråder der er fjernet. Jeg tror moderatorerne har ryddet lidt op

Redigeret af Swarley

Skrevet

Ja hun havde da ellers et godt rygte. Så nok godt for hende at den blev fjernet. 

Skrevet
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Ja hun havde da ellers et godt rygte. Så nok godt for hende at den blev fjernet. 

Blev hun ikke lige for nyligt smidt ud på en lille pause fra forummet af moderaterne for nyligt og lignede opførsel herinde? Eller bytter jeg om på hende og en anden?

Skrevet
Kiillii skrev, for 33 minutter siden:

Blev hun ikke lige for nyligt smidt ud på en lille pause fra forummet af moderaterne for nyligt og lignede opførsel herinde? Eller bytter jeg om på hende og en anden?

Det er også min forståelse ….

Skrevet
Kiillii skrev, for 44 minutter siden:

Hendes egen tråd er lukket -og der kom hun på ferie 15/6... Men hun er vendt stærkt tilbage;-)

Redigeret af Møffe
glemte noget

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.