Hop til indhold

Når de endelig står frem...

Featured Replies

Skrevet

TV2 Østjylland har udgivet en lille video med den tidligere sexarbejder Nynne. Hvis man læser kommentarsporet er det tydeligt, at der er mange, der har et ganske fornuftigt forhold til at kvinder sælger sex, mens enkelte er meget negative.

Nynne giver et ret godt indblik i, hvordan indstilling er hos mange glædespiger.

https://fb.watch/tRuF4PCbA3/

Skrevet
ikkeher skrev, for 3 timer siden:

TV2 Østjylland har udgivet en lille video med den tidligere sexarbejder Nynne. Hvis man læser kommentarsporet er det tydeligt, at der er mange, der har et ganske fornuftigt forhold til at kvinder sælger sex, mens enkelte er meget negative.

Nynne giver et ret godt indblik i, hvordan indstilling er hos mange glædespiger.

https://fb.watch/tRuF4PCbA3/

Den første kommentar der springer mig i øjnene er vedrørende den indsamling hun skulle have lavet ti en familie i Randers for deres afdøde søn, og efterfølgende beholdt pengene selv. Hvis det virkelig er sandt, så må jeg sige det overskygger alt andet hun siger i den video og giver mig tanker mod en person der ikke har skyggen af ære og værdighed for at få penge.

Håber ikke indstillingen er sådan hos mange glædespiger.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Den første kommentar der springer mig i øjnene er vedrørende den indsamling hun skulle have lavet ti en familie i Randers for deres afdøde søn, og efterfølgende beholdt pengene selv. Hvis det virkelig er sandt, så må jeg sige det overskygger alt andet hun siger i den video og giver mig tanker mod en person der ikke har skyggen af ære og værdighed for at få penge.

Håber ikke indstillingen er sådan hos mange glædespiger.

Det er jo typisk at når en Sexarbejder endelig tør stille op og fortælle at hun har haft det godt med sit job mm så vil der være nogen der skal komme med negative input. Har ikke selv læst de kommentarer hun har fået og skriver udelukkende om det klip jeg har set.

Og det er fanme modigt af Nynne. Så tak for dig Nynne fordi du ærlig og oprigtigt fortæller at man altså godt kan tage glad på job.

Knuser Sunny :)

Skrevet
Sunny the best skrev, for 24 minutter siden:

Det er jo typisk at når en Sexarbejder endelig tør stille op og fortælle at hun har haft det godt med sit job mm så vil der være nogen der skal komme med negative input. Har ikke selv læst de kommentarer hun har fået og skriver udelukkende om det klip jeg har set.

Og det er fanme modigt af Nynne. Så tak for dig Nynne fordi du ærlig og oprigtigt fortæller at man altså godt kan tage glad på job.

Knuser Sunny :)

Nynne er ikke den første - og nok heller ikke den sidste - der står frem og fortæller om sin oplevelse som sexarbejder. Hatten af, for at hun tør ! Hendes budskab er jo netop, at det er hendes krop, og hende der bestemmer, hvad hun bruger den til. Og ikke alle mulige andre, der har behov for at trække deres normer og værdier ned over hovedet på hende.  Godt gået. Men der er mange, der gerne vil bestemme over kvinders seksualitet - og hvad den skal bruges til. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.