Hop til indhold

Sminke eller ej

Featured Replies

Skrevet

Så godt som alle GP'ere jeg har mødt, har været meget sminkede i ansigtet. 
Når jeg har haft lyst til forsigtigt med hånden, at kæle hende op ad halsen for at fortsætte til kinderne, og når jeg har lagt min kind mod hendes, har jeg ofte oplevet, at hun har trukket sig med henvisning til sminken. Læberne derimod, har aldrig været et problem at kæle/nusse.
For mig er der to vinkler her.
1. Jeg vil gerne stimulere hende og føle hende, men det bliver afvist med sminke argumentet.
2. Sminken, og især læbestiften smitter af på mig i en sådan grad, at det kan blive risikabelt i parforholdet, når man som jeg prøver både, at blæse og have mel i munden samtidigt :)
Så jeg ønsker mig sminkefri GP fremover :)
Men kan man tillade sig, at fremsætte et sådant ønske?

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Nice and easy skrev, for 10 minutter siden:

Når jeg har haft lyst til forsigtigt med hånden, at kæle hende op ad halsen for at fortsætte til kinderne, og når jeg har lagt min kind mod hendes, har jeg ofte oplevet, at hun har trukket sig med henvisning til sminken. Læberne derimod, har aldrig været et problem at kæle/nusse.
For mig er der to vinkler her.
1. Jeg vil gerne stimulere hende og føle hende, men det bliver afvist med sminke argumentet.
2. Sminken, og især læbestiften smitter af på mig i en sådan grad, at det kan blive risikabelt i parforholdet, når man som jeg prøver både, at blæse og have mel i munden samtidigt :)

Mvh. Nice and easy.

Det kan du altid spørger os piger om. <3

Skrevet
Nice and easy skrev, for 2 timer siden:

Det kan du helt sikkert godt ønske.. 

Jeg tror dog din oplevelse vil være mindre fantastisk.. Alle er bedre til intimitet når de føler sig sexede og allermest smukke.. De fleste af os piger tager billeder fra den bedste vinkel osv osv mest pga vores egen usikkerhed og ikke af frygt for hvad mænd skulle synes og det samme med makeup.. Jeg forstår dog godt dit problem med makeup og faren for afsløring.. Har måtte stoppe mænd et par gange på vej ud af døren med en vådserviet så de lige kunne tørrer concealeren af næsen og glimmeret af kinderne:lol:.. 

Skrevet
Nice and easy skrev, for 4 timer siden:

Som @DANSKEANJA og @JenniferRomantica skriver, så kan man jo spørge pænt, om det er en mulighed. Pigen kan jo altid svare pænt nej, hvis hun ikke ønsker at være uden makeup.

Nice and easy skrev, for 4 timer siden:

Lige på dette punkt er der i min optik stor forskel på GPer og thaipiger. Hos førstnævnte er der en klart større tendens til makeup og en eller anden grad af parfume, mens thaipigerne sjældent bruger dette, når de sælger massage og andre ydelser.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Jeg tror dog din oplevelse vil være mindre fantastisk.. Alle er bedre til intimitet når de føler sig sexede og allermest smukke..

Den følelse skulle gerne komme indefra og ikke via makeup <3

Skrevet
Liv skrev, for 1 time siden:

Den følelse skulle gerne komme indefra og ikke via makeup <3

Jeg føler mig som den bedste version af mig selv udseendsmæssigt når jeg har gjort noget ud af mig selv.. Det gør bestemt også at jeg føler mig mere sexet og selvsikker<3.. Også selvom jeg har selvtillid i overflod:P.. 

Skrevet

Jeg kan bestemt godt lide at piger ser ud som om de har gjort sig klar til at møde en gæst de skal have sex med. 
Det kan jo gøres på forskellig vis og efter aftale, men er intet aftalt håber jeg jo bare at det er noget der taler til mig, noget jeg tænder på og her er både sminke, attitude og opførsel selvfølgelig vigtig. En god modtagelse er altid dejlig og den må godt tage et par minutter, mens man “ser hinanden an”. Derfor prøver jeg også altid selv at være almindelig pæn. Jeg bruger lidt duftevand men kun lidt. Den næste gæst behøver jo ikke at kunne dufte mit besøg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.