Hop til indhold

Nyt ungpige guf fra Estland! Hvem tager en for holdet?

Featured Replies

Skrevet

Hun er allerede casted til the :julekalender 2

"-Give Golden Shower - 500sek"

Hvem kan pisse i over 8 minutter :lol:

Der har Günther fundet sin over kvinde,  han kunne pisse i et helt afsnit, hun klarer snildt to afsnit :lol:

Redigeret af lille_peter

Skrevet

jamen tager gerne en for holdet hvis hun da svare på mine beskeder !

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 30 minutter siden:

jamen tager gerne en for holdet hvis du da svare på mine beskeder !

Har ikke modtaget nogen besked siden sidst, hvis det er mig du mener? :huh:

Skrevet
Crabman skrev, for 28 minutter siden:

Har ikke modtaget nogen besked siden sidst, hvis det er mig du mener? :huh:

:mrgreen: mente hun ikke du hehe beklager så klingy er jeg slet ikke

har skrevet til hende uden svar men måske er hun ikke startet endnu . eller også er det min mobil der driller men tror det ikke

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 3 minutter siden:

:mrgreen: mente hun ikke du hehe beklager så klingy er jeg slet ikke

har skrevet til hende uden svar men måske er hun ikke startet endnu . eller også er det min mobil der driller men tror det ikke

Haha okay så er jeg mere rolig :lol: Ja det kan godt tænkes, hendes annonce er også først kommet op i aften.

Skrevet

Har tid kl 23 hos hende. Hun skriver at jeg er hendes første kunde. Lækkert.

Skrevet
Arnebent1 skrev, for 59 minutter siden:

Vi venter i spænding :biggrin:

Skrevet
  • Author
GennemsnitligJoe skrev, for 1 minut siden:

Jeg så hende og tænkte det er lige en for crabman ;) overrasket over at der ikke allerede ligger en anmeldelse fra dig :)

Det er hun bestemt også :P Men har lige været på et halvt dyrt besøg tidligere. Så der går nok lige nogle dage før jeg besøger hende, hvis det nu skulle ske. 

Skrevet
Arnebent1 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan var din oplevelse ?

Skrevet

Ja vi forventer afrapportering inden 7.00 her på forum. Ellers når vi ikke vores milestones.

/M

Skrevet
  • Author
GennemsnitligJoe skrev, Lige nu:

Er jeg den eneste der har tjekket denne tråd flere gange i dag? :-P

Niks...

Skrevet

Hejsa, I var forbi hende i går aftes. Wow sikke en guf ung pige. Hendes billeder er retvisende og hun ser virkelig

Lækkert ud. Dejlig ung bryster nok B størrelsen. Super godt øko blow efterfulgt af en omgang dejligt sex. 

Hendes højde passer nok med 160. Stedet I Ørestaden efter field's og indgangen er diskret. Jeg kan sagtens finde på at besøge hende igen. Hun nævnte bliver i KBH 14 dages tid. God jagt 

Skrevet

Var hun ok til stede og virkede til at “nyde” det? Og var hun ok med at blive slikket? Spørger da den sidste unge fra Østeuropa var yderst sparsom med tilstedeværelse og oral på hende som i ikke til stede. Får lidt flashback til den oplevelse nok grundet udseende :unsure:

Skrevet
Where2 skrev, 1 time siden:

Hejsa, I var forbi hende i går aftes. Wow sikke en guf ung pige. Hendes billeder er retvisende og hun ser virkelig

Lækkert ud. Dejlig ung bryster nok B størrelsen. Super godt øko blow efterfulgt af en omgang dejligt sex. 

Hendes højde passer nok med 160. Stedet I Ørestaden efter field's og indgangen er diskret. Jeg kan sagtens finde på at besøge hende igen. Hun nævnte bliver i KBH 14 dages tid. God jagt 

Bekræfter indlægget her. Var også på besøg hos denne dejlig tøs. 
meget åbent for GFE med masser af tungekys? Bj uden, slik sut på boller. 
- taler fint engelsk.
- gode badeforhold- afslutning med cim hvor hun bliver ved at sutte til sidste dråbe. 

gentager besøget helt sikkert igen. 

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 37 minutter siden:

til stede

Det mener jeg hun var dog je kan forestille mig , at det ville være svært med tiden når hun får travlt.

Skrevet

Ja, de unge ukrainske piger fra den gruppe leverer altid top service (nej hun er ikke fra de baltiske lande. Har besøgt 7-8 af dem flere gange, og alt her er identisk. Et par af dem bor der dog). De er her dog af helt fri vilje og studerer eller arbejder ved siden af i diverse europæiske lande. 

Redigeret af peterfils

Skrevet

30 min. For 1300kr

Så må det også være med alt incl. guf og flødebolle på toppen ;)

Skrevet

Kan det passe at hun har været her før? Jeg mener at huske, at jeg har set hende før!

Skrevet
  • Author
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Kan det passe at hun har været her før? Jeg mener at huske, at jeg har set hende før!

Mindes jeg ikke selv. Men jeg kan jo tage fejl selvfølgelig.

De piger som kommer fra den gruppe, er her typisk kun en gang. Det meget sjældent de kommer flere gange imo. Tilgengæld høster de satme op med unge smukke piger altid hehe. Kan personligt kun huske Molly, som den eneste der har været flere gange. 

Redigeret af Crabman

Skrevet

Er det hende på billederne?

Skrevet

I think it's not value for money. Her looks are ok, but not extraordinary. She is slim, but not fit.Serviceminded and kind, yes, but it's not value for money for me. Her blonde neighbor looks a bit more fit.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.