Legetøj1 4 Skrevet 6. August, 2024 https://annoncelight.dk/showad/408016 nogle der har været her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nosseløse 12 Skrevet 3. Juli Jeg har lige været der nu. Nu er denne tråd snart et helt år gammel. Uanset, vil du vide noget om hende? Det kommer lidt snedigt an at ingen har lavet anmeldelser af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo83 4 Skrevet 4. Juli Hvordan var din oplevelse med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetøj1 4 Skrevet 8. Juli Nosseløse skrev, den 3.7.2025 at 17:52: Jeg har lige været der nu. Nu er denne tråd snart et helt år gammel. Uanset, vil du vide noget om hende? Det kommer lidt snedigt an at ingen har lavet anmeldelser af hende. Ja, bare generelt hvordan var din oplevelse og er hun den man ser på billederne? Havde hun et kønt ansigt? Hvad mener du med “Det kommer lidt snedigt an at ingen har lavet anmeldelser af hende.”? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nosseløse 12 Skrevet 29. Juli Hendes ansigt: Lad mig bare sige 7 ud af 10. Jeg fik en ikke så god oplevelse med hende. Det var på det indiskrete sted på i Odense SV. Lige når jeg skulle møde op, kom en anden mand samtidig til en anden på adressen og så mig. Mange der kommer der, er der kun til massage, det hjælper. Og så hun kom ligesom ud hilste på ham og sagde klienten. Hun er høj og kom med høje hæler. Jeg fik det lidt svært ved at genkende hende på billederne - hun er en rigtig pige(ikke falsk profil). Jeg tiltænker mig billederne kan er være 1-2 år gamle, og flotte billeder. Det passer med de lange ben. Hun ser noget godt ud en 7 ud af 10. Jeg havde bestilt 15 min til 500 kroner - en god pris. Hun gav mig et kort blow. Og så bad hun mig sige hvilken stilling. Jeg tog hende i en stillingen "The Spider" som hun sagde var ny for hende. Og derefter doggy til jeg kom i kondomet i hende. Tiden blev godt holdt. Det er alle gode ting. Hun satte mig fucking mange spørgsmål og gav mig bemærkningen. Hun bad mig smile mere nogen 20-30 gange på kun 15 minutter. Derfor kender jeg mig nødt til at sige at det blev en lort oplevelse. "Fantasy come true" "sharing pleasures" Dette er ikke ord jeg bruger. Hun lyder som en af det der skuffede salgschefer. En respektløs tone at få. Jeg kan forestille mig at det kunne være gået bedre eller det var en dårlig dag. Hun er ung og har ikke så meget erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessicahhh 3 Skrevet 1. August Hello everyone! I had to make an account to answer you.. I'm trying not to answer you in a "disrespectful" tone. First: If a person tries to talk to you even in those 15 minutes, instead of treating you with contempt and without having a minimum of conversation, like other girls do, it seems that it's not good. It's definitely not good for you and you should be more social. Second: I am a girl with a positive energy and I love to smile, maybe that was too much for you and you need to meet only girls who do everything automatically. Third: If you didn't like the address or the fact that it wasn't discreet, you could have refused to make an appointment. I never have bad days, I'm always smiling and patient. Yes, I have never really done the position you tried and it was uncomfortable, but I still didn't say anything. I could go on about those 15 minutes, but I don't want negative energy. We as people should think about whether we did something wrong and then comment from behind the keyboard. A life full of smiles! 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booby trappa 1 Skrevet 1. August Jessicahhh skrev, for 45 minutter siden: Hello everyone! I had to make an account to answer you.. I'm trying not to answer you in a "disrespectful" tone. First: If a person tries to talk to you even in those 15 minutes, instead of treating you with contempt and without having a minimum of conversation, like other girls do, it seems that it's not good. It's definitely not good for you and you should be more social. Second: I am a girl with a positive energy and I love to smile, maybe that was too much for you and you need to meet only girls who do everything automatically. Third: If you didn't like the address or the fact that it wasn't discreet, you could have refused to make an appointment. I never have bad days, I'm always smiling and patient. Yes, I have never really done the position you tried and it was uncomfortable, but I still didn't say anything. I could go on about those 15 minutes, but I don't want negative energy. We as people should think about whether we did something wrong and then comment from behind the keyboard. A life full of smiles! Hey Jessica, i understand you and you seem sweet. Can you drop the link to your page, or someone else can? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngGentleman 16 Skrevet 2. August Booby trappa skrev, for 14 timer siden: Hey Jessica, i understand you and you seem sweet. Can you drop the link to your page, or someone else can? Der er vitterligt et link til hendes annonce i begyndelsen af tråden… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booby trappa 1 Skrevet 2. August UngGentleman skrev, for 9 timer siden: Der er vitterligt et link til hendes annonce i begyndelsen af tråden… Jaer, men det virkede ikke da jeg skrev, nu virker det igen kan jeg se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nosseløse 12 Skrevet 5. August Undskyld mig altså, jeg kan ikke lide dine bemærkninger og dine grimme tone - det er bare lige det der er med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg