Hvolle75 18 Skrevet 6. August, 2024 Besøgte Sanne da annoncen lyder rigtig lovende, MEN hun kan ikke et hak dansk og massør har hun aldrig været, og det er ikke hende på billederne. jeg ankom og skulle have 45 min til 1200 hvad er en fin pris. jeg blev lukket ind af en ganske pæn kvinde, der gav et kram og et kys på kinden, da hun smed tøjet havde hun tatoveringer ved bryst og langs benet, og på billederne er der ingen tatoveringer, så der startede det gule lys at blinke, så begyndte massagen og det var være end hvad man kan få på en thai klinik, det var bare olie og hænder der gled op og med af ryggen, så skulle jeg vende mig, og der var massagen meget hurtigt overstået, der havde hun mest travlt med at give et noget tavligt blæs, godt nok øko, så tænkte jeg det lige så godt kunne blive overstået, så som der står i annoncen kan man komme hende i munden, men nej det måtte man sandlelig ikke da, så da jeg kom skyndte hun sig at trække sig og kigge vredt på mig, da man ikke måtte det, da var fortalte det stod i annoncen viste det sig hun ikke havde været ind over denne annonce. så den er jo helt gal, jeg hoppede i tøjet og stod ude igen efter blot 30 min. kommer jeg igen? NEJ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 350 Skrevet 6. August, 2024 Alle de massage annoncer med "Sanne" er fake, og det er altid en ikke- Dansk der modtager dig, selvom alt sms osv osv foregår på dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 6. August, 2024 Har godtnok være fristet flere gange af "Sanne" annoncer -Men det har heldigvis også været flere advarsler omkring denne "Sanne" annonce! over hele landet åbenbart... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 6. August, 2024 Jeg har også været fristet af annoncerne, da "Sanne" beskriver en ydelse der lyder meget attraktiv for mig. Super ærgeligt at det er fake det hele... Selvom det tidligere har givet mig en advarsel at nævne det, håber jeg virkeligt der engang dukker en ægte "Sanne" op der giver en ydelse der svarer til den beskrevne, så er vi mange der vil blive glade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 834 Skrevet 7. August, 2024 Hvolle75 skrev, den 6.8.2024 at 12:09: på billederne er der ingen tatoveringer, så der startede det gule lys at blinke, Du finder ikke overvældende mange piger, som ikke har fået retoucheret deres tatoveringer væk på billederne, idet tatoveringer gør pigen let genkendelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4765 Skrevet 8. August, 2024 Spider skrev, for 7 timer siden: Du finder ikke overvældende mange piger, som ikke har fået retoucheret deres tatoveringer væk på billederne, idet tatoveringer gør pigen let genkendelig. Du har ret, hvis du tænker på danske GPer, som hende, denne anmeldelse handler om, hævder at være. Men som hun ikke er. For de udenlandske GPer er det mest almindelige, at de hverken slører ansigt eller tatoveringer, men der er selvfølgelig undtagelser. Mon ikke @Hvolle75s bemærkning går på kombinationen af, at pigen ikke kan dansk (trods annoncetekst om det modsatte) og samtidigt er der også tvivl om billederne er ægte eller ej? Den kombination fører sjældent noget godt med sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 8. August, 2024 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden: ikke kan dansk (trods annoncetekst om det modsatte) Det står der vist ikke længere? Der er bare flere dannebrogs-billeder, men ingen henvisning til nationalitet eller sproglige færdigheder? Redigeret 8. August, 2024 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4765 Skrevet 8. August, 2024 Bebop skrev, for 21 minutter siden: Det står der vist ikke længere? Der er bare flere dannebrogs-billeder, men ingen henvisning til nationalitet eller sproglige færdigheder? Det er muligt, at du har ret. Lige nu er annoncen ikke tilgængelig. Men hvis man kalder sig Sanne og har dannebrogsbilleder på sin annonce, vil de fleste nok have en forventning om, at pigen er dansk, eller måske til nøds skandinavisk og forstår dansk. Hvilket trådstarter skrev på ingen måde var tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 350 Skrevet 9. August, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 16 timer siden: Det er muligt, at du har ret. Lige nu er annoncen ikke tilgængelig. Men hvis man kalder sig Sanne og har dannebrogsbilleder på sin annonce, vil de fleste nok have en forventning om, at pigen er dansk, eller måske til nøds skandinavisk og forstår dansk. Hvilket trådstarter skrev på ingen måde var tilfældet. Plus alt kommunikation på sms er dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg