Hansoo 23 Skrevet 6. August, 2024 Hej gutter, Jeg søger denne pige: https://erotio.dk/annoncer/anal-carry-hot-and-wet.115 Nummeret ser ikke ud til at fungerer og jeg kan heller ikke søge hende frem af omveje. Jeg ved hun er omtalt herinde, så vil gerne vide hvor hun holder til, så jeg kan få hende besøgt Selvfølgelig hvis hun ikke har dårlige anmeldelser herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 6. August, 2024 Jeg modtager flere beskeder hvor folk har fundet mig på Erotio men jeg har edermame ikke oprettet nogen annonce derinde.. Så tror ikke du skal have for store forventninger til piger derinde fra.. Jeg svarer ikke de henvendelser som har fundet mig derinde for jeg gider ikke skulle forklarer alt muligt der står i min egen annonce på annoncelight.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 131 Skrevet 6. August, 2024 Priserne giver anledning til at tro det er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 532 Skrevet 6. August, 2024 Hansoo skrev, for 5 timer siden: Hej gutter, Jeg søger denne pige: https://erotio.dk/annoncer/anal-carry-hot-and-wet.115 Nummeret ser ikke ud til at fungerer og jeg kan heller ikke søge hende frem af omveje. Jeg ved hun er omtalt herinde, så vil gerne vide hvor hun holder til, så jeg kan få hende besøgt Selvfølgelig hvis hun ikke har dårlige anmeldelser herinde Hun har været her tidligere og er bl.a. anmeldt her men jeg mener ikke hun har været her længe: /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1659 Skrevet 6. August, 2024 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Jeg modtager flere beskeder hvor folk har fundet mig på Erotio men jeg har edermame ikke oprettet nogen annonce derinde.. Så tror ikke du skal have for store forventninger til piger derinde fra.. Jeg svarer ikke de henvendelser som har fundet mig derinde for jeg gider ikke skulle forklarer alt muligt der står i min egen annonce på annoncelight.. Er det dét man kalder, at alderen trykker? Min søde gamle mor har det også med at glemme ting og sager, og siger konstant, "Hvorfor ligger X der? Der har jeg altså ikke lagt den?", hvortil jeg plejer at sige, at det sikkert er katten der har rykket på den, og så bliver hun glad og siger et lille bum til katten (som er blevet så vant til de små daglige bum'er, at det er blevet hverdag for den), hvorefter min gamle mor går ud og laver mig et lille fad med smørrebrød. Kan det være forklaringen til, at du måske ikke husker det, kære Jennifer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 25 Skrevet 10. August, 2024 Jeg mødte hende Januar i år, synes ikke hun var aktiv derefter. Hendes Whatsapp nummer viser sidste aktivitet 15. juni. Hun sagde hun var fra Hviderusland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg