Hop til indhold
Hansoo

Kender i denne kvinde? og hvor er hun?

Recommended Posts

Jeg modtager flere beskeder hvor folk har fundet mig på Erotio men jeg har edermame ikke oprettet nogen annonce derinde.. Så tror ikke du skal have for store forventninger til piger derinde fra.. Jeg svarer ikke de henvendelser som har fundet mig derinde for jeg gider ikke skulle forklarer alt muligt der står i min egen annonce på annoncelight..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansoo skrev, for 5 timer siden:

Hej gutter,

Jeg søger denne pige: https://erotio.dk/annoncer/anal-carry-hot-and-wet.115

Nummeret ser ikke ud til at fungerer og jeg kan heller ikke søge hende frem af omveje. Jeg ved hun er omtalt herinde, så vil gerne vide hvor hun holder til, så jeg kan få hende besøgt :)

Selvfølgelig hvis hun ikke har dårlige anmeldelser herinde :) 

Hun har været her tidligere og er bl.a. anmeldt her men jeg mener ikke hun har været her længe:

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg modtager flere beskeder hvor folk har fundet mig på Erotio men jeg har edermame ikke oprettet nogen annonce derinde.. Så tror ikke du skal have for store forventninger til piger derinde fra.. Jeg svarer ikke de henvendelser som har fundet mig derinde for jeg gider ikke skulle forklarer alt muligt der står i min egen annonce på annoncelight..

Er det dét man kalder, at alderen trykker? Min søde gamle mor har det også med at glemme ting og sager, og siger konstant, "Hvorfor ligger X der? Der har jeg altså ikke lagt den?", hvortil jeg plejer at sige, at det sikkert er katten der har rykket på den, og så bliver hun glad og siger et lille bum til katten (som er blevet så vant til de små daglige bum'er, at det er blevet hverdag for den), hvorefter min gamle mor går ud og laver mig et lille fad med smørrebrød.

Kan det være forklaringen til, at du måske ikke husker det, kære Jennifer? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...