Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2014 Nu har du været uden profil på EG et stykke tid. Du følger garanteret med alligevel, og derfor får du en hilsen med ønsket om en rar weekend herfra. Vi savner dine varme, ærlige, kærlige og kloge bidrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 21. Februar, 2014 Ja en ordentlig spandfuld kama sendes til line.... må du få tifold igen af al den glæde du giver. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Februar, 2014 Så er det jo godt at jeg snart skal have lidt karma Og forhåbentligt give lidt tilbage også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Februar, 2014 Også fra mig sweetie... håber du kommer op igen hurtigt *stor knuser* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 21. Februar, 2014 Også en hilsen til den skønne Line herfra! Savner både dine kvalitative indlæg her på siden og din smækre krop i Randers! Knus fra Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 21. Februar, 2014 Hej Line, hvis du kom tilbage, skal det fejres med et stort K.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 23. Februar, 2014 Hej Line, hvis du kom tilbage, skal det fejres med et stort K.... Læste fornyeligt den lange tråd og det var dog en ubehagelig læsning!, men jeg havde set andet sted at Line stoppede, men kendte ikke årsagen så jeg sendte hende en sms, og ønskede hende held og lykke - og fik en sød sms retur, havde jeg vist hvad der lå bag og kendt til strengen havde hun naturligvis også fået opbagning herfra. Line stor hilsen igen fra mig, håber at du læser med som anonym Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Hey skønne jer. (Stort smil). Håber i har det godt og nyder foråret... Her er alt vel og har igen overskud og lyst til at dele det med jer. Kæmpe stort karma kys lige på jeres mund herfra. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 12. Marts, 2014 Velkommen tilbage, kære Line. Dit lyse og positive sind har været savnet herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 12. Marts, 2014 Hey skønne jer. (Stort smil). Håber i har det godt og nyder foråret... Her er alt vel og har igen overskud og lyst til at dele det med jer. Kæmpe stort karma kys lige på jeres mund herfra. Knus Line Godt at høre. Du har været savnet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Tak søde jer, det varmer sgu godt i hjertet smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2014 Daw Line. Velkommen tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 12. Marts, 2014 Uhhh fedt du er tilbage. Så kan drengene få lidt go karma. Guderne skal vide et par stykker af dem har brug for der. Loool 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Uhhh fedt du er tilbage. Så kan drengene få lidt go karma. Guderne skal vide et par stykker af dem har brug for der. Loool Hihi sisse pigen, du hjælper nu altid på humøret, så jeg er sikker på du også kan bidrage stort her... Smil. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 12. Marts, 2014 Hihi sisse pigen, du hjælper nu altid på humøret, så jeg er sikker på du også kan bidrage stort her... Smil. Knus Det skal fejres! Jeg giver middag, hvis du er i kbh på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Det skal fejres! Jeg giver middag, hvis du er i kbh på et tidspunkt. Hihi det lyder som en hyggelig diner date sf. Jeg har faktisk påtænkt en tur over there snart... Så jeg skal da gerne give lyd. Knus og kram Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Daw Line. Velkommen tilbage Tak søde BX. Håber du har det godt. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Dagen bliver da bedre og bedre - Dejligt at se at Line er tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Kære Line, vi har aldrig mødtes og det er min skyld , men jeg fulgte lidt med i årsagen til din pause. Jeg synes bare at det er super fedt for dig at du igen er på vej op Jeg ønsker dig hermed rigtigt god vind fremadrettet Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 12. Marts, 2014 Hej søde Line. Velkommen tilbage, vi trænger alle til noget god karma. Solen stråler allerede smukkere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Marts, 2014 (edited) Jamen dog velkommen tilbage Line ...Long time no see Redigeret 12. Marts, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Marts, 2014 Velkommen tilbage Line godt at se du er ovenpå igen. og klar med dit gode humør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 12. Marts, 2014 Gameguys afgang og Line tilbage - foråret må være på vej - synes allerede det vokser og gror 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Hvor er i skønne, det sgu dejligt med god karma og søde mennesker omkring en... Gør mig glad, 1000 tak. Kram Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2014 Hvor er i skønne, det sgu dejligt med god karma og søde mennesker omkring en... Gør mig glad, 1000 tak. Kram Line Line er tilbage ? Har du det godt... dejligt at se at vores humørspreder (eller hvad nu du spreder ) er tilbage Storkram Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg