Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Hilsen til Line

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Nu har du været uden profil på EG et stykke tid.

Du følger garanteret med alligevel, og derfor får du en hilsen med ønsket om en rar weekend herfra.

Vi savner dine varme, ærlige, kærlige og kloge bidrag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Ja en ordentlig spandfuld kama sendes til line.... må du få tifold igen af al den glæde du giver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Line, hvis du kom tilbage, skal det fejres med et stort K....   :D

Læste fornyeligt den lange tråd og det var dog en ubehagelig læsning!, men jeg havde set andet sted at Line stoppede, men kendte ikke årsagen så jeg sendte hende en sms, og ønskede hende held og lykke - og fik en sød sms retur, havde jeg vist hvad der lå bag og kendt til strengen havde hun naturligvis også fået opbagning herfra.

Line stor hilsen igen fra mig, håber at du læser med som anonym :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey skønne jer. (Stort smil). Håber i har det godt og nyder foråret... Her er alt vel og har igen overskud og lyst til at dele det med jer. Kæmpe stort karma kys lige på jeres mund herfra. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey skønne jer. (Stort smil). Håber i har det godt og nyder foråret... Her er alt vel og har igen overskud og lyst til at dele det med jer. Kæmpe stort karma kys lige på jeres mund herfra. Knus Line

Godt at høre.

Du har været savnet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Uhhh fedt du er tilbage. Så kan drengene få lidt go karma. Guderne skal vide et par stykker af dem har brug for der. Loool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uhhh fedt du er tilbage. Så kan drengene få lidt go karma. Guderne skal vide et par stykker af dem har brug for der. Loool

Hihi sisse pigen, du hjælper nu altid på humøret, så jeg er sikker på du også kan bidrage stort her... Smil. Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hihi sisse pigen, du hjælper nu altid på humøret, så jeg er sikker på du også kan bidrage stort her... Smil. Knus

Det skal fejres!

Jeg giver middag, hvis du er i kbh på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det skal fejres!

Jeg giver middag, hvis du er i kbh på et tidspunkt.

Hihi det lyder som en hyggelig diner date sf. Jeg har faktisk påtænkt en tur over there snart... Så jeg skal da gerne give lyd. Knus og kram Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Line, vi har aldrig mødtes og det er min skyld :oops: ,

men jeg fulgte lidt med i årsagen til din pause.

Jeg synes bare at det er super fedt for dig at du igen er på vej op :-P

Jeg ønsker dig hermed rigtigt god vind fremadrettet :wub:

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej søde Line.

Velkommen tilbage, vi trænger alle til noget god karma.

Solen stråler allerede smukkere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor er i skønne, det sgu dejligt med god karma og søde mennesker omkring en... Gør mig glad, 1000 tak. Kram Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...