Hop til indhold

ADVARSEL ADVARSEL Laura 23år gammel

Featured Replies

Skrevet

Hej Dreng

Lige en kæmpe advarsel herfra. 
jeg skrev i går med “Laura 23år” hvor der ikke gik langtid så ringede hun tilbage, jeg snakkede lidt med hende og fik en adresse, og fik at vide at der ville være en ven der når jeg kommer som vil tage imod pengene, da hun havde haft en træls oplevelse dagen før. 
1 time for 1400kr. Jeg kører så til adressen, her bliver jeg mødt at en Somalia fyr på gaden som snakker med Laura og han spørger om det er mig, jeg nikker og så viser han hen til en opgang og finder nøglen frem og låser os ind. Da vi står inde i opgangen afregner vi og han siger jeg skal passe på hende og hun er på 4. sal til venstre, da jeg kommer derop er der ikke nogen der åbner døren, så lejligheden er tom og Somalia drengen er væk og det er mine 1400kr også. 
Det er fandme utroligt man ikke kan stole på nogen flok mere i den her verden, svindel svindel og atter svindel. :evil: Og synes jeg havde gjort lidt for at se om det var svindel ved lige at tjekke billederne på Google, de er ikke stjålet på en eller anden side. 
Nå ikke mere sur opstød fra mig, men hold jer væk derfra drenge.

lige et link til annoncen 

https://annoncelight.dk/showad/407366

Skrevet

Du har desværre oplevet det klassiske setup... at forudbetale til fyren, inden du skal møde pigen.

Det hjælper dig dog ikke nu, men der er tonsvis af indlæg der advarer netop om det du er blevet udsat for... skåret ind til benet, aldrig betal forud, hverken på mobilepay, revolut, billeder af gift cards eller som her lige aflevere pengene til en tilfældig fyr på en p-plads/opgang.

Du er hverken dum eller uforsigtig, du blev narret af en dygtig svindler.... er man beruset af liderlighed, er man mere risikovillig....

betal kun til pigen når du møder hende, så er chancerne for svindel væsentlig minimeret

Redigeret af kaliffen

Skrevet

Tak for advarslen. 

Forstår godt din frustration og din ærgelse over, at ha mistet det relativt store beløb. 

Dog synes jeg, at annoncen har så mange ting der burde få alarm klokkerne til at ringe og som det har været fremhævet en del gange herinde.. Du skal aldrig overføre, eller på anden måde afregne til andre end pigen og først  når i står fysisk overfor hinanden. 

Skrevet

Det er dine dyre lærepenge.....vi har alle været der.....BETAL ALDRIG FORUD...

Skrevet

Hej 

kan se du ikke har været her så længe - havde du søgt lidt, havde du sikkert også læst mange tråde, der beskriver og advarer mod forudbetaling…

jeg er desværre også hopper i en fælde for et par år siden, jeg bookede en ny aftale - da jeg  ankom fik jeg alle mine penge retur + køre penge 

jeg vil ikke opfordre dig, til vold eller noget ulovligt - nogle gange er lærepenge også gode, og 1400 kr kommer du sikkert også over - op på hesten igen, og kom videre.

Skrevet

Forudbetaling duer ikke, eller den der med at betale til hendes ven, som su har oplevet.

Annoncen er der også noget ved som ikke virker ægte!

"Tilbydelse alt i kommer bare med jeres lyster" og "Priser 1 time 1400 2 timer 1900 3 timer 2600"

Det med "tilbydelse alt" må være skrevet af en fyr, og pris for mere end 1 time er for godt til være sandt.

Har altid holdt på, at jeg aldrig ville forudbetale nogen. Men sidste år var der en pige jeg virkelig gerne ville se, og det krævede forudbetaling. Jeg følte at jeg måtte tage chancen, og jeg blev selvfølgelig også scammet :roll:

Skrevet

Jeg syntes bare at billede 1 & 3 ligner 2 forskellige personer. Billede 3 minder lidt om en asiat, det gør billede 1 ikke.

Men hvis det kan hjælpe så er ham her også med i det. For bare alene det hvis hun skal forlade lejligheden, så skal der penge forudbetales på mobilepay til dette nummer: 29606082

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Skrevet
just27fun skrev, 1 time siden:

For bare alene det hvis hun skal forlade lejligheden, så skal der penge forudbetales på mobilepay til dette nummer: 29606082

Men her var der ikke snak om at komme ud af lejligheden:ph34r:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Men her var der ikke snak om at komme ud af lejligheden:ph34r:.. 

Nej men jeg spurgte om et møde i bilen, og der skulle der forudbetales før "hun "kom ud af lejligheden!

Skrevet

Tak for advarslen, endnu en trist oplevelse med forudbetaling. 

Forudbetaling = NEJ TAK!

Profil  "Rania67

Profil oprettet: 26/07 2024

Telefonnummer 71871277

Skrevet

Man undres nogen gange :wub: det kunne ligeså godt ha været gamle fru Jensens dør du havde ringet på til og så til en somalie type :wacko:

I guder :shock:  og som alle siger, ikke betale forud 

Skrevet
Firsttime77 skrev, for 4 timer siden:

finder nøglen frem og låser os ind.

Du har en god sag når du melder det til politiet, somalieren bor i opgang eller har lånt nøglen af en der bor i opgangen. 

Skrevet
  • Author

Hej alle

ja jeg har ikke været i dette game såå længe og nu ved jeg at man ikke forudbetaler, men når det er sagt så tænkte jeg da han fandt nøglen til opgangen frem og låste op at den var god nok. 
Vedr. politianmeldelse så tænkte jeg godt på det, men tænker sku ikke de gider at gøre noget ved det. 
Men man burde gå nogen stykker sammen og bestille en tid fra et andet telefonnummer og så møde op samlet.:D

Skrevet

Eller du skulle som minimum have gået efter personen op til døren og så ringet på inden pengene skiftende hænder :)

Men det er altid nemt at være bagklog :wacko:

Skrevet
Firsttime77 skrev, den 31.7.2024 at 14:29:

Men man burde gå nogen stykker sammen og bestille en tid fra et andet telefonnummer og så møde op samlet.

Man skal ikke opfordre til selvtægt, @Firsttime77

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.