Hop til indhold

Søger efter en Thaipige i Skive hun heder Rose

Featured Replies

Skrevet

Søger efter hende ,  efter hvad jeg har hørt skulle hun arbejde på en massageklinik i Skive men jeg  kan ikke finde hende , er der nogle som ven hvor hun arbejder nu og i denne uge ..

Skrevet
  • Author

Ok men har prøvet at kontaktet hende på det nummer  det er lukket , tænker hun er et andet sted på et nyt nr  , kun et gæt derfor hvis nogle ved noget eller kan sige hvor hun er nu 

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 11 timer siden:

Søger efter hende ,  efter hvad jeg har hørt skulle hun arbejde på en massageklinik i Skive men jeg  kan ikke finde hende , er der nogle som ven hvor hun arbejder nu og i denne uge ..

Er hun et besøg værd?

Skrevet

Jeg har set hende annoncere i Hirtshals 

Skrevet

Hun er sommetider i Thyborøn, ellers er hun kun i Skive i weekenden.

Jeg har besøgt hende flere gange.

Skrevet
  • Author

Hun  har nu en annonce på nu med Skrive , men den er et par dage gammel og kun en annonce for weekenden og når man ringer på det nummer går den ikke igennem , tænkte  hun var i Thyborøn nu ? , men hun holder måske fri  et par dage 

Skrevet
  • Author

Den Grå !! har du et link til annoncen  i Hirtshals ...... Kan ikke se den nogle steder her på siden 

Redigeret af Stenbukken4700

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 20 minutter siden:

Hun  har nu en annonce på nu med Skrive , men den er et par dage gammel og kun en annonce for weekenden og når man ringer på det nummer går den ikke igennem , tænkte  hun var i Thyborøn nu ? , men hun holder måske fri  et par dage 

Jeg tænker at hun har andet at lave til hverdag...

Skrevet
  • Author

Jeg har fået fat i hende nu , hun har lige åbnet sin telefon her til aften ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.