Hop til indhold

Når man føler sig bedre, og mere rigtig end andre kunder -og har et stort behov for, at gentag det - i anmeldelser.

Featured Replies

Skrevet

Ja det er sådan cirka -sådan det er. Hvis man/jeg skriver et eller andet i en tråd -er der straks nogen der anfægter min måde, at være kunde på -ved at fortælle om dem selv, og de altid er glad og tilfred, netop fordi de gør som de nu gør... -hvilket jo er fint nok... Men hvad kan man som læser bruge det til i en anmeldelse/tråd -hvor pågældende ikke har været -eller ikke vil fortælle om deres oplevelser på stedet -men i stedet for kommer med "generelle betragtninger" -hvor de lige som antyder i mellem linjerne at ts/andre/mig er helt forkert på den -uden at havde oplevet -hvordan stedet/pigen er/har været... Som om andre er "elev" og har brug for en lektion i alm. dannelse osv. 

Nu kan jeg kun tag ansvaret for mig selv, og mine egen handlinger -det er jeg fuldt ud klar over -og tag dette ansvare på mig;-) Hvad andre mener og gør er deres sag, og deres ansvar. Hvis jeg har lyst til at bolle uden gummi -så er det mit ansvar, og den jeg gør det med;-) Hvis jeg ikke finder mig i disrespekt eller snyd -har jeg lov til at sige fra -og jeg har også lov at skrive om det her... Hvis andre har en anden mening -er det fint -det må de gerne have... Det skal være plads til alle. Den ene kunde er ikke bedre end den anden -og hvem er i stand til at bedømme det... Det er jo mange ting der spille ind -kemi er en stor ting, gensigdigt respekt er alt afgørende for mig -empati kan man godt have til et hvis punkt -men så høre det også op -når man opdager, man bliver udnyttet for sin godhed mm... 

Jeg skriver ikke det her for at være bedre end nogen andre -men jeg er træt af at nogen blive mistænkliggjort, korrekset "dårlig kundeagtigt" -blot fordi de gør det på en anden måde, end de selv gør. Og de gør et stort nummer ud af at være "enig" med deres ligesindet i en tråd -det afspore tråden, og den kommer til at handle om dem, og det de gør -som f.eks. slet ikke handler om pågældende sted/pige. Da min "ven" adm. gjorde dem opmærksom på det -og opfordre til at bruge -rette "rum" (generel-debat) Er det hermed taget til efterretning for mit vedkommende.  >>>Må det være plads til forskelligheder<<< 

Skrevet

Jeg vil sige at når jeg som pige sidder og følger med herinde så sker det da tit jeg tænker “ville jeg have besøg af ham” eller “det kunne være spændende at møde den person” og deslige.. 

Jeg har i den kontekst ofte tænkt at du måske var en af de gæster jeg ville have svært ved at give en god oplevelse pga den attitude du anvender i din måde at skrive på.. Jeg er dog med tiden blevet klar over at noget måske er humor og noget måske bare er fordi du er meget direkte..

Jeg har også stor forståelse for at meget læst kommer an på læseren og ikke forfatteren men skabt mellem linjerne i den mening man som læser muligvis har tilskrevet forfatteren.. 

Har man dog gentagende dårlige oplevelser så kan det godt være et godt og velmenende råd fra andre at man måske burde kigge ind ad og om måden man gør tingene bærer frugt for en.. Definitionen af dumhed er jo at gøre den samme ting og forvente et andet resultat.. Nu ved jeg ikke om det er tilfældet for dig da jeg ikke mindes du har snakket om særligt mange dårlige oplevelser.. Det var bare en generel observation.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Lige som på sociale medier, ignorer du det bare. 

Der vil altid være bedrevidende, selvbestaltede professorerer alle steder. Det meste bunder i uvidenhed og/eller egne evner (altså manglen på disse)

Skrevet

Helt generelt synes jeg man skal være meget varsom med at være negativ i anmeldelser.  Det er jo et levebrød og man i hvert fald altid overveje sin egen rolle i en given situation og om den kunne være medvirkende til den knap så gode oplevelse.

Jeg synes der skal være ganske objektive og præcise grunde, når anmeldelser bliver at oplevelsen er knap så god.

Føler jeg mig bedre end andre af den grund? Det ved jeg ikke. Jeg prøver bare at være den bedste version af mig selv, når jeg besøger og omtaler GP’er. Det synes jeg de fortjener

Jeg har besøgt piger, hvor oplevelsen ikke har været så fantastisk som jeg havde håbet, men kun  2 gange, har jeg haft noget at klage over og begge gange kan jeg sige at det skyldes pimpen (ikke pigerne). Andre gange har pigerne gjort alt hvad de kunne og også mere end man kan forvente og har oplevelsen ikke være super har det med mig at gøre. Generelt møder jeg de piger jeg håber og forventer og de er super søde og servicemindede.

Mht afsporing af en anmeldelse, synes jeg faktisk godt en generel debat opstået ifbm. en anmeldelse kan være fin, men det er da også fint at flytte den. Det må være op til adm. at finde linjen. 

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Helt generelt synes jeg man skal være meget varsom med at være negativ i anmeldelser.

Mener du da, at man ikke skal være lige så varsom med at være positiv, eller hvad er din pointe? Det er en gp's levebrød og det er kundernes penge. Det vejer vel nogenlunde lige tungt.

Nogle anmeldere skriver bare negativt uden at beskrive forløbet - det er ubrugeligt for andre, medmindre man "kender" anmelderen i forvejen. Skader det gp'en? Hun mister vel højest de kunder, der ikke kan tænke selv, og det er måske ikke det store tab, for de må være tungnemme på flere måder - og det er næppe et godt udgangspunkt.

Møffe skrev, for 3 timer siden:

Må det være plads til forskelligheder

Helt enig. Men som jeg pointerer her: Hvis jeg i en anmeldelse ikke kan gennemskue samspillet mellem kunde og gp, men kun får "en vurdering" fra kunden, så kan jeg godt finde på at spørge om, hvad kunden selv gjorde, så jeg bedre kan bedømme hans oplevelse.

Skrevet
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Mener du da, at man ikke skal være lige så varsom med at være positiv, eller hvad er din pointe? Det er en gp's levebrød og det er kundernes penge. Det vejer vel nogenlunde lige tungt.

Jeg mener faktisk det jeg skriver. Positiv er man jo ofte hvis forløbet og oplevelsen har været god. Har den været mindre god skal man nøje overveje ens egen rolle i det. 

iøvrigt samme overvejelse hvis man anbefaler eller kritiserer håndværkere, frisører, advokater osv. 

Det er nogen gange lidt for let at kritisere folk der jo faktisk ikke har en chance for at tage til genmæle og give Deres version af historien. Du behøver ikke være enig, men det er det jeg mener.

Det koster ikke dig noget at kritisere en GP, men for hende kan der være konsekvenser.

Skrevet

Jeg forstår hvad du mener @Møffe, og eftersom jeg er bedre end alle andre kunder så bliver jeg nødt at holde mig i skak og lade være med at blande mig. Det er ikke altid helt let.

F.eks. når man læser anmeldelser og tænker: "Men wtf mand? Hvis du opfører dig som du anmelder så undrer det mig ikke at du får dårlige oplevelser".

Eller når man læser at nogen har haft en masse gode oplevelser med en kvinde, men sidste gang var det altså kedeligt så nu skal hun hænges ud. Ja men trist at du ikke skrev om alle de der gode oplevelserne, kun den kedelige.

Alle de der anmeldelser som understreger at prostitution er et serviceerhverv som hvilket andet som helst, og at kvinderne som lægger krop til - og ikke sjældent sjæl - kan sammenlignes med hvilken håndværker eller restaurant som helst. 

Simpelt hen alle de der anmeldelser som siver af: "Jeg som mand og betalende kunde har al ret at svine kvinderne til; jeg (anonym selvfølgelig) er et rettesnor og lever ikke kvinderne op til mine forventninger hver gang så har jeg ret at hænge dem ud (anonymt selvfølgelig), de har kun sig selve at skylde".

Ja men vi skriver jo for at hjælpe hinanden, siger man. Ja jo, men lur mig hvis ikke mange skriver for at hævnes på kvinden, istedet for at gå hjem og reflektere lidt. Men reflektion og evnen at tage det onde med det gode har aldrig været EG-brugernes fremmeste karaktertræk.

Dog, jeg holder mig i skak. Men når du nu startede den her tråd, så ....

Skrevet

@Møffe 

Det kan være frustrerende, når diskussioner afspores og fokus fjernes fra det egentlige emne. Der er plads til forskelligheder, og at folk kan dele deres oplevelser uden at blive anfægtet eller mistænkeliggjort.

Jeg bemærker dog også nogle modsætninger i din udlægning. På den ene side skriver du, at du kun kan tage ansvar for dine egne handlinger og holdninger, hvilket jeg fuldt ud respekterer. Men på den anden side påpeger du, at andre brugere afsporer tråden med deres generelle betragtninger og indirekte kritikker. Det virker til, at du selv er meget engageret i at rette op på disse afsporinger, hvilket i sig selv kan opfattes som en form for kontrol over andres indlæg.

Det er en svær balance at finde, hvor man kan ytre sig frit, men samtidig respektere, at andre måske har en anden tilgang eller mening.

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, for 24 minutter siden:

@Møffe 

Det kan være frustrerende, når diskussioner afspores og fokus fjernes fra det egentlige emne. Der er plads til forskelligheder, og at folk kan dele deres oplevelser uden at blive anfægtet eller mistænkeliggjort.

Jeg bemærker dog også nogle modsætninger i din udlægning. På den ene side skriver du, at du kun kan tage ansvar for dine egne handlinger og holdninger, hvilket jeg fuldt ud respekterer. Men på den anden side påpeger du, at andre brugere afsporer tråden med deres generelle betragtninger og indirekte kritikker. Det virker til, at du selv er meget engageret i at rette op på disse afsporinger, hvilket i sig selv kan opfattes som en form for kontrol over andres indlæg.

Det er en svær balance at finde, hvor man kan ytre sig frit, men samtidig respektere, at andre måske har en anden tilgang eller mening.

Efter min mening er det da enerverende, når nogen afspore en (mange)tråd ved, at dreje den til nogle "generelle betragtninger" og pludselig er det et heppekor bag der er i og åh så enig -i noget som slet ikke handler om pigen/stedet -og den ene gang efter den anden virker som en lille skolelære som ser ned på sine stygge/slemme elever. Fordi de selv er godt tilfreds med, hvad de får/ikke får -og ikke går i dialog med pigerne/stedet, hvis det "halter" på den ene eller anden måde. De må da gør, hvad de vil -For det gør jeg -og jeg skriver også om det, hvis det falder mig ind -derfor er jeg da ikke en ringere/bedre kunde... 

Jeg kan ikke se, hvad det har med kontrol at gøre. Nogen gange er nok bare nok -og det kunne adm. åbenbart også se.

En sidst ting, jeg er ikke i dette forum for, at få rygklapper -vinde likes el. popularitetkonkurrencen -men alle har love til, at have deres mening/være kunde på deres egen måde -uden at skulle føle sig forkert eller en dårlig kunde -fordi man f.eks. ikke lefler for gp/andre, kun skriver om det positive alpevioler og vievand. Det er så meget snyd/pamperri/manipolation, og jeg skal gi dig! i denne branche -hvis vi ikke kan skrive om det også -så er forumet jo intet værd... (og jeg holder ikke kæft med det)

Skrevet
Møffe skrev, for 9 timer siden:

Efter min mening er det da enerverende, når nogen afspore en (mange)tråd ved, at dreje den til nogle "generelle betragtninger" og pludselig er det et heppekor bag der er i og åh så enig -i noget som slet ikke handler om pigen/stedet -og den ene gang efter den anden virker som en lille skolelære som ser ned på sine stygge/slemme elever. Fordi de selv er godt tilfreds med, hvad de får/ikke får -og ikke går i dialog med pigerne/stedet, hvis det "halter" på den ene eller anden måde. De må da gør, hvad de vil -For det gør jeg -og jeg skriver også om det, hvis det falder mig ind -derfor er jeg da ikke en ringere/bedre kunde... 

Jeg kan ikke se, hvad det har med kontrol at gøre. Nogen gange er nok bare nok -og det kunne adm. åbenbart også se.

En sidst ting, jeg er ikke i dette forum for, at få rygklapper -vinde likes el. popularitetkonkurrencen -men alle har love til, at have deres mening/være kunde på deres egen måde -uden at skulle føle sig forkert eller en dårlig kunde -fordi man f.eks. ikke lefler for gp/andre, kun skriver om det positive alpevioler og vievand. Det er så meget snyd/pamperri/manipolation, og jeg skal gi dig! i denne branche -hvis vi ikke kan skrive om det også -så er forumet jo intet værd... (og jeg holder ikke kæft med det)

Man kan jo blive helt i tvivl om man overhovedet må komme med sin meninger og generelle betragtninger, hvis de er på tværs af hvad nogen herinde mener? 
Mine indlæg er udtryk for min mening og det gør mig ikke noget, hvis nogen bliver inspireret af dem, især hvis det handler om måden vi kontakter, behandler, taler til og med pigerne på. 
Hvis nogen finder det belærende - altså ikke bare inspirerende eller oplysende, kan jeg kun sige at det ikke er hensigten, men selvfølgelig håber jeg da på at det kan påvirke og tages positivt ind.

Jeg læser, med stor glæde anmeldelser og undlader oftest at kommentere selvom jeg synes nogen af dem kan være lidt sidetunge, men nu havde jeg så besøgt de piger der var tale om i den anmeldelse, som førte til at jeg, i stedet for at beskrive min egen gode oplevelse, fik en eftertanke om hvor meget gæstens egen attitude og måde at henvende sig til pigerne på betyder, fik mig til at komme med en generel betragtning. Den var så tydeligvis velkommen hos nogen læsere, men ikke hos alle.

Men tilbage står at jeg altså vil vedblive at komme med holdninger og meninger også selvom de skulle være på tværs af gamle kendinge herinde. 
Jeg er selv blevet påvirket af debatter og tråde herinde og det er i min optik det en god debat handler om.

personangreb og rakken ned synes jeg derimod er unødvendige og faktisk også lidt ærgerlige. 

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 39 minutter siden:

Jeg kan ikke svare uden, at gentage det jeg har skreven... Men mener det der allrede er skreven -svare fulde ud. Må dog afvis at det skulle være "personangreb og rakken ned" (Det ligger mig fjernt) Er du i tvivl om noget læs det igen;-)

Er dog taknemmelig for du endelig svare på din egen "oplevelse af stedet" (høre dog nok mere hjemme i tråden om stedet) forstår ikke hvorfor det var så svært. 

Skrevet
Møffe skrev, for 1 time siden:

Er dog taknemmelig for du endelig svare på din egen "oplevelse af stedet" (høre dog nok mere hjemme i tråden om stedet) forstår ikke hvorfor det var så svært. 

Aha, du har altså startet en tråd foranlediget af en specifik anmeldelse og rettet mod en specifik bruger?

Jeg som ikke optaget i denne snæver kreds af særligt udvalgte burde ikke ha blandet  mig i denne ... eh.... "debat". 

Skrevet

Al den snak...alle de familefædre, dybt forelskede i piger, som aldrig nogensinde ville være sammen med dem, hvis ikke det var betaling, alle de kampe herinde, hvor en eller anden Lars pludseligt bliver til en beskytter for en pige, der er mere hustler end han nogensinde ville være, alle de samtaler herinde, hvor en eller anden forvirret, forelsket og sucker Lars tror, at han virkeligt skriver med pigen og ikke dens manager/alfons/kæreste...det er til grin

Skrevet
dummydum skrev, for 1 time siden:

Al den snak...alle de familefædre, dybt forelskede i piger, som aldrig nogensinde ville være sammen med dem, hvis ikke det var betaling, alle de kampe herinde, hvor en eller anden Lars pludseligt bliver til en beskytter for en pige, der er mere hustler end han nogensinde ville være, alle de samtaler herinde, hvor en eller anden forvirret, forelsket og sucker Lars tror, at han virkeligt skriver med pigen og ikke dens manager/alfons/kæreste...det er til grin

Kære @dummydum du glemte helt alle de pointeløse indlæg hvor personer mener at have en særlig indsigt i både kunders og pigers adfærd og bevæggrunde og på den baggrund søger at gøre sig bedre end "de andre" fordi de mener at have gennemskuet noget der overgår andres fatteevne -hold nu op hvor er den slags indlæg trælse, eller hvad mener du? 

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
dummydum skrev, for 2 timer siden:

Ja hold nu op hvad de er trælse alle de der sucker-loser-naive-blåøjede Lars'ene som ikke fatter at en spade er en spade. Godt vi har jer som kan belære os/dem. Man læner næsten til at folk som jer faktiskt er Eroguides livreddere.
Jeg feks troede at der fandtes mange slags spader inden jeg opdagede Eroguide og sandheden.

Skrevet

Lidt pudsigt egentlig ....

Da jeg læste tråden for et stykke tid siden, vækkede det mindelser om de heftige diskussioner om GFE vi havde for år tilbage.

Og det var præcis indlæg som det dummydum skrev ovenfor, der gjorde den diskussion næsten umulig.
Der var en del af pigerne med i de tråde, men de orkede ikke at blive tæppebombarderet med de holdninger hver eneste gang emnet kom op - er mit bud.
Så emnet blev droppet.
Jeg undrer mig også over dummydums indlæg, fordi det virker helt ude af trit med emnet i tråden ... 

Skrevet

Jeg undrer mig også over indlægget, men kan kun konkludere han hentyder specifikt og ikke generelt. 

Skrevet

Der skal da være plads til forskellighederne…. Jeg sidder selv med opkast i munden, når folk søber til overfor pigerne herinde, betaler når pigen ikke matcher deres billeder (også uden at få noget for pengene), mener at de skal have gaver med til piger de aldrig har mødt før osv osv…. 
Jeg fatter det simpelthen ikke! 

Jeg er ikke til at dyrke sex med en gp uden gummi, men jeg sætter faktisk pris på, når det oplyses, for så kan jeg vælge dem fra….. 

Men, at vi har forskellige præferencer er jo det der gør, at forummet lever….

Skrevet

Fint emne TS har sat i søen. Men ja det kaster jo forskelligheder af sig i forhold til hvordan det læste opfattes. Jeg er skam ramt af samme paradokser som I andre at - Det er træls med førstegangs anmeldelser/ reklamer hvor man straks lugter lunten af fup - Men også træt af at man næsten får høvl hvis man er ny og skriver positivt om et besøg.... Jeg er også træt af når der går sure opstød og opdragende danskhed i det hvis man har lagt noget kritik op af en GP som en anden kun har haft gode oplevelser med. 

Jeg synes i også der er en pointe i "Slowman"s indlæg ovenfor at man jo skal kigge indad inden man bare fyrer en spand lort af om en GP. Dels fordi vi jo (naturligvis) nogle gange har store forventninger opbygget. Men omvendt - Hvis man har følelsen af at være blevet snydt - eller hele oplevelsen var en gang vask og strygning med en mobil i hånden så er det jo helt klart at det vil gå ud over GP når man beskriver det i en anmeldelse - og er det ikke også fair nok ? 

Personligt har jeg prøvet altid at fortælle både det positive og det negative i respekt for læsere og GP som jeg ville gøre hvis jeg stod foran dem.

Og - enig med "Kubrick" - Hvis GP tilbyder sex uden er det på sin plads at man ved det inden man ligger og sutter pussy som kunde lige bag efter.

Skrevet

Jeg kan kun antage at DummyDums indlæg referer til mit opslag. Jeg har blå øjne og hedder Lars og tidsmæssigt kan det være svært at konkludere andet. 

Hustlet blev jeg, til dels. Men jeg ville gøre det hele igen, på et hjerte slag, hvis jeg kunne spole tiden tilbage. Uden et sekunds tøven.

Jeg har aldrig i mit liv været forvirret eller en sucker. Ingen GP/eller andre for den sags skyld, har påvirket mig det mindste, næsten alle har været rare og søde. Kun hende ramte mig hårdt ud af den blå luft. Det der er sket rykker ikke en fem øre i mit budget og var fuldt indstillet på det. Jeg er for omsorgsfuld, længere er den ikke. 

Hun er absolut et dejligt menneske, det mener jeg oprigtigt, og jeg ville ikke have været anderledes hvis det var mig, der var hende. Jeg ville ikke have været foruden, selv alt det drama det har medført. Dummydum henviser til kæreste/alfons, så burde kæreste/alfons starte et telefonchat og tjene kassen, for der har været gode samtaler og jeg har cash at brænde af.

Jeg har meget på sinde, men det høre ikke til her eller andre steder end mellem hende og jeg. Måske jeg burde skrive en novelle og tjene noget af det tabte hjem. 

Dummydum, lad os mødes! Giver gerne øl eller hvad du lige foretrækker, og hvis det så er en GP, så giver jeg gerne, under visse betingelser. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.