Hop til indhold
Crabman

Melly Ginger fantastisk og passioneret GFE <3

Recommended Posts

https://nympho.dk/n14829/4533/melly-ginger

Jeg faldt over Melly for et par dage siden, og fik skrevet lidt med hende og fik en rigtig god mavefornemmelse. Så i dag valgte jeg at lave en aftale med hende.:wub: 

Der er ingen tvivl om det hende på billederne, også selvom de fleste ser for professionelle ud. Men det er mere eller mindre sådan du møder hende, og jeg personligt finder hende utrolig smuk og attraktiv. Så hvis man kan lide hendes billeder, skal man bare vente til man møder hende irl. Hun er utrolig charmerende på en meget uskyldig men forførende måde, intelligent og yderst kærlig. Og den lokation hun er på lige nu, helt vanvittig smuk udsigt og fantastisk lejlighed, det i sig selv var også en oplevelse.

Men jeg ankom, og blev lukket hurtigt ind af hende. Og før jeg overhovedet havde sagt hej nærmest, sagde hun bare  "you look strong" grinede og bød mig velkommen med et dejlig vådt kys. Pengene skiftede hænder, jeg tog et bad og kom ind på værelset, og blev vitterligt overfaldet med våde og grådige tungekys.<3 Vi lå mere eller mindre og bare kyssede de første 5 min. og hun giver den bare gas på fuld skrue, virkelig lækkert. 

Hun startede så med bj og det var virkelig lækkert og blidt, hun slikkede og spyttede løs, både på skaftet, hovedet og kuglerne fik satme også kærlighed. Bestemt et af de bedste jeg har prøvet længe. Hun fik sat en hjelm på soldaten og startede så med at ride mig, efterfulgt af missionær som jeg virkelig nød synet af, for hun har en vanvittig lækker og stram krop. Brysterne har fået lidt hjælp, men det elsker jeg så også, så alt var godt. Men vi stoppede fordi jeg gerne ville smage på hende, så vi kom rundt i en 69'er indtil jeg så var klar til at sprøjte hendes bryster til. Og igen fik kuglerne utrolig meget kærlighed, det var vanvittigt lækkert, hun slugte dem nærmest bare.

Hun smilede lystigt og bare grinede da det var, og jeg hjalp hende så med aftørring bagefter. Resten af tiden lå vi bare og snakkede, kyssede og nussede, indtil det så var tid til at smutte i bad igen. Hele forløbet var meget passioneret for mit vedkommende, og det egentlig ikke fordi der skete noget særligt. Men der var bare et eller andet over hendes charme, som var utrolig forførende og passioneret, for mit vedkommende i hvert fald.:wub:

Jeg havde valgt 45 min. med hende, og det er de hurtigste 45 minutter jeg har oplevet, følte virkelig der kun var gået 20-25 maks. Det er første gang jeg har oplevet tiden var gået så hurtigt. :huh: Men fra da jeg ankom og var ude igen var der alligevel gået en times tid. Men kunne snildt have blevet der i mange timer endnu haha, dsv. ikke dog. 

Men jeg anbefaler hende stærkt til alle som elsker en god omgang GFE, for det leverede hun til top karakter i min bog. Og anbefaler også stærkt man bestiller lang tid hos hende, for tiden flyver afsted. :wub:

Hun overvejede at blive til næste uge måske, men var ikke sikker.

God aften.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Uomo di cioccolato skrev, for 1 minut siden:

Tak for et super review - nu er det ekstra ærgerligt at min aftale med hende glippede i går - (hvilket hun ikke skal klandres for) 

Velbekommen.

Kan kun anbefale at lave en ny med hende. Har svært ved at se man kommer til at fortryde det.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Crabman skrev, for 24 minutter siden:

Kan kun anbefale at lave en ny med hende. Har svært ved at se man kommer til at fortryde det.:)

Håber hun bliver til næste uge, har nemlig noget super frækt upcoming som skal nydes i fulde drag:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Uomo di cioccolato skrev, for 3 minutter siden:

Håber hun bliver til næste uge, har nemlig noget super frækt upcoming som skal nydes i fulde drag:)

Gør jeg også, da jeg bestemt godt kunne overveje at besøge hende igen.  

Det lyder spændende :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jakobkbh skrev, for 5 minutter siden:

Meget fin anmeldelse :) 

er det inkl kys i prisen? 

Og ærgerligt hun ikke kører 15 min desværre :( 

Velbekommen.

Tungekys og superfransk er inkluderet.:) 

Det ville da være ærgerligt kun at bruge 15 min med hende.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 5 minutter siden:

Ærgeligt at flere og flere udenlandske piger vil have betaling i Euro.

Hun tog glædeligt imod mine danske kroner. Hun nævnte ikke engang over besked hun helst ville have Euros eller noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

glad for at høre hun holder det høje niveau !

har anmeldt hende tilbage i november 2023 og hun var en klar anbefaling . fik aldrig mit genbesøg så det må være på tide nu !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej mht “Og igen fik kuglerne utrolig meget kærlighed, det var vanvittigt lækkert, hun slugte dem nærmest bare.”

… havde du barberet kuglerne? Jeg vil nemlig helst ikke barbere mine - men vil samtidigt gerne have dem behandlet som du beskriver her….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, for 5 minutter siden:

Hej mht “Og igen fik kuglerne utrolig meget kærlighed, det var vanvittigt lækkert, hun slugte dem nærmest bare.”

… havde du barberet kuglerne? Jeg vil nemlig helst ikke barbere mine - men vil samtidigt gerne have dem behandlet som du beskriver her….

Ja, jeg er altid helt glat barberet forneden når jeg besøger en GP. Mest fordi jeg personligt ikke synes jeg kan byde hende andet, selvfølgelig er det jo en individuel sag.;)

Men har da tit fået afvide de sætter pris på det. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indomitable skrev, for 6 minutter siden:

Der er kun en ting der holder mig fra at besøge hende. På videoen ligner det at hun har en ekstrem lang spids hage. Er det tilfældet?

Tjo det er den vel. Pigen du ser er hende du møder. Jeg lagde overhovedet ikke mærke til det må jeg erkende, men jeg synes så også hun møg lækker :D Tror også du vil glemme det ret hurtigt hvis det nu skulle være, fordi hendes krop er bare WOW og oveni det, så er hun bare hammer sød og meget venlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indomitable skrev, for 37 minutter siden:

Der er kun en ting der holder mig fra at besøge hende. På videoen ligner det at hun har en ekstrem lang spids hage. Er det tilfældet?

Jeg tænkte ikke over det overhovedet. Melly ser fantastisk ud med en gren i munden/halsen og den lidt fremskudte nossebalkon klæder hende glimrende.
Den er heller ikke i vejen for en omgang ansigtsknep/halsknep, som hun mestrer til fulde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
69Hummer skrev, den 7.8.2024 at 07:50:

ansigtsknep/halsknep, som hun mestrer til fulde.

Ah, guld at høre. Var det noget, der var aftalt på forhånd som en ekstra ydelse eller udviklede det sig undervejs?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Ah, guld at høre. Var det noget, der var aftalt på forhånd som en ekstra ydelse eller udviklede det sig undervejs?

Jeg bestilte deepthroat som ekstra ydelse og fandt så hurtigt ud af at hun var helt med på ansigt- og halsknep i alskens stillinger.

Liverpool skrev, Lige nu:

@69Hummer

Der er måske næsten tale om facefuck?

Yup. Næsten på højde med Laura i sin tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...