Hop til indhold

Aalborg

Featured Replies

Skrevet
aalborgaalborg skrev, 1 time siden:

Hvad skal man vælge i Aalborg?

Ung, tynd, flot. 
Synes udvalget er helt elendigt ??

Udvalget i Aalborg området er generelt elendigt.

Skrevet

Valeria er god. Hende har jeg besøgt flere gange - men jeg kan ikke anbefale Melinda. Hende havde jeg en dårlig oplevelse med, hvor hun klagede over alt muligt, og bare var lidt irriterende.

Skrevet

Kan også anbefale Melinda. Har lige besøgt hende i dag i Århus. Mit efterhånden 15. besøg hos hende. :D Hun var super i hopla i dag og skide sød. <3

Skrevet

Jeg er også ret glad for Melinda. 
Jeg har ikke haft en dårlig oplevelse med hende og har været på besøg endda nogle gange :)  Sidste besøg var for er par dage siden i Esbjerg 

Hun giver mig en dejlig oplevelse hver gang

Æv Kingdane ikke havde en god oplevelse men dejligt der er så mange forskellige piger så vi alle kan finde en god oplevelse :)

Skrevet

Med ærgrelse må jeg medgive at udbuddet ikke er det bedste i Aalborg i øjeblikket. 

Silvia er på ferie 

Alisa er hjemme i Rumænien

Lizbeth er her sjældent i øjeblikket 

Loren har lige været her. 

Men er du til unge Thai med “det hele” så er 

Milin og Jenny vist super oplevelser. 

https://annoncelight.dk/showad/392383

https://annoncelight.dk/showad/385145

Melinda er heller ikke længere noget for mig. 
Hun var lidt “træt” i det sidste gang. Og då tilbyder hun “uden” - det tør jeg ikk indlade mig på. 
Men hun er kæk, kælen og indlevende når hun er i sit es 

Redigeret af Greyman

• 4 weeks later...
Skrevet

Må tilslutte mig de dårlige oplevelser med Melinda. 

Ved et nyligt besøg oplevede jeg hende som totalt uengageret og meget "træt". 

Hun har "shower with me" i pakken, men sagde at hun allerede havde været i bad om morgenen. Spurgte om jeg måtte tage et bad og det virkede lidt til at være i vejen. 
Hun virkede fraværende og ærligt talt lidt som om hun ikke havde prøvet det her før. 
Det gjorde ondt i hendes arme i 69'eren, mit skæg kradsede for meget, puderne var i vejen og og og. 

Mega dårlig oplevelse. 

Skrevet
jedmartin skrev, 1 time siden:

Må tilslutte mig de dårlige oplevelser med Melinda

Det samme her. Hun skrev, at hun startede kl 8 morgen, jeg havde aftale midt på formiddagen, hun virkede træt og sagde det var fordi hun lige var vågnet. Allerede da hun sjoskede fra hoveddøren til soveværelset, skulle jeg nok have gået igen. Hun lignede heller ikke billeder for godt, måske taget af dygtig fotograf på en god dag. “Shower together” var “vådserviet together”. Jeg spurgte efter bad til sidst og fik lov at låne badet, sel om hun lod til ikke at være meget for det.

Skrevet
aalborgaalborg skrev, den 26.7.2024 at 10:25:

Hvad skal man vælge i Aalborg?

Ung, tynd, flot. 
Synes udvalget er helt elendigt ??

Det er det samme i Århus i øjeblikket :( 

Desværre ingen: Ung, tynd og flot.

Skrevet

Jeg besøgte hende på hendes første dag i Aalborg og det var en god oplevelse. Hun var både opmærksom på min ønsker med hensyn til sexet lingeri og kælen i sengen. Der er måske enkelte smutter fra hendes side, så min oplevelse er bestemt ikke at man skal gå uden om hende. Hun levere stadig en fræk oplevelse, når først er tændt ^_^

Skrevet
kingdane68 wrote, on 8/24/2024 at 12:02 AM:

Agreed, Melinda you have to go around...

jedmartin skrev, den 8/22/2024 at 1:36 PM:

Have to agree with the bad experiences with Melinda. 

On a recent visit, I found her to be totally disengaged and very "tired". 

She has "shower with me" in the package, but said she had already showered in the morning. Asked if I could take a shower and it seemed a bit out of the way. 
She seemed absent and frankly a little like she hadn't tried this before. 
It hurt her arms in the 69, my beard scratched too much, the pads were in the way and and and. 

Very bad experience. 

Dear,

If I may ask where does Melinda come from?

Thank you

regards

Skrevet
hhhhhx skrev, den 29.8.2024 at 13:04:

Dear,

If I may ask where does Melinda come from?

Thank you

regards

She comes from Hungary

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.