Hop til indhold

Hvad når man på 15 min ?

Featured Replies

Skrevet

Artiklen opsummerer konklusioner af en undersøgelse foretaget af Rambøll. Om det er tyndt eller ej, afhænger nok at øjnene der læser. Men at det skulle gøre artiklen utroværdigt har jeg lidt svært ved at se.

Skrevet

jeg vil nok sige nok  15min da man samme med en pige der kun er der for dinne penge

undskyld piger

(men nogle af jer gøre et godt stykke arbejde)

nogle af jer sender mande ud klar på hjælpe dem der ikke kan ?????? og TAK FOR DET jeg  vil sige og ikke mindst dem der kommer forbi min vej nå jeg er glad????

Skrevet
drmabuse skrev, den 28.7.2024 at 12:29:

Hej @Hfyr  tidligere bestilte jeg altid 15 minutter ved første besøg og jeg har aldrig oplevet at det ikke var tid nok til at nå en hurtig afvaskning, bj og sex i forskellige stillinger. Mit sidste besøg var hos den søde og smukke frk. Serrano hvor jeg ikke havde tid til mere end 15 minutter og jeg havde en forrygende oplevelse. Det er absolut muligt at få en god oplevelse ud af et kort besøg på 15 minutter :)

For mig er 30 minutter nok til god opvarming, god sex, godt nærvær og endda et hurtig bad før og efter og jeg har ikke stiv pik i bukserne når jeg ringer på døren, men sådan er vi så forskellige, fint at læse forskellige tilgange både fra kunder og udøvende GP'er.

Kære @Konstruktøren mange tak for at du ved hvad der er bedst for alle og generøst deler ud af din viden og kan skære igennem al den subjektive fnidder ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Kære DrMabuse - Velbekommen og det var så lidt - Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fortolke dit svar, enten som oprigtigt eller som lettere arrogant? - Nogle af os holder i mere end 3 minutter og nyder tiden sammen med pigerne, med en samtidig respekt på, at der bestemt også (og vist nok endnu mere) er et menneske af kød og blod i den anden ende, som også gerne skulle deltage i akten og tilpasse sig mødet/dvs få en god oplevelse

Mvh Konstruktøren

Skrevet

Har aldrig fattet dem der tager 15 min. Men omvendt, hvis man kan komme på 10 min og ikke gider at spilde tiden, så kan jeg selvfølgelig godt se ideen… 
Jeg har kun prøvet det en gang, og det var fordi hun ikke havde mere tid, end de 15, og der kunne jeg bare konstatere at jeg egentlig ikke er til at knalde på tid…. 
Et optimalt knald, hvis det ikke er med en gp, vil oftest ligge omkring 45-60 min…. Jeg kan dog sagtens få det til at fungere ved at købe 30 min hos GP’erne…. Så det er oftest den løsning jeg vælger….

Skrevet

Jeg bruger 5 minutter i bad:lol: jeg kan ikke forestille mig kun at booke 15 min- jeg ville blive ret stresset. Jeg synes at 30 min er for lidt- hvad kan man nå indenfor 15 min?

Skrevet

Jeg er der sgu ikke for hygge og snak. Ved ikke hvor gammel i andre er og om i har problemer med at blive tændt.

Men 5 min blow 10 min knep det er sgu fint for mig. ;) 

Mødes ikke med GP'er for andet end Sex.

Skrevet
Konstruktøren skrev, den 6.8.2024 at 01:59:

Kære DrMabuse - Velbekommen og det var så lidt - Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fortolke dit svar, enten som oprigtigt eller som lettere arrogant? - Nogle af os holder i mere end 3 minutter og nyder tiden sammen med pigerne, med en samtidig respekt på, at der bestemt også (og vist nok endnu mere) er et menneske af kød og blod i den anden ende, som også gerne skulle deltage i akten og tilpasse sig mødet/dvs få en god oplevelse

Kære @Konstruktøren mit svar var ment ironisk ;) da dit indlæg, på mig, virkede noget bombastisk -at sådan var det bare! Det er lidt det samme jeg læser her, mit valg af 15 minutter har intet at gøre med hvor længe jeg kan holde eller mangel på respekt for pigerne, det handler om egne præferencer som varierer over tid, derfor er det af og til rart med et kort besøg. Samtidigt er det fint at vi kan diskutere og være uenige men stadig holde den gode tone -og endda tage lidt gas på hinanden.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
Konstruktøren skrev, den 6.8.2024 at 01:59:

med en samtidig respekt på, at der bestemt også (og vist nok endnu mere) er et menneske af kød og blod i den anden ende, som også gerne skulle deltage i akten og tilpasse sig mødet/dvs få en god oplevelse

Hvad betyder din parentes? At en gp er mere menneske af kød og blod end kunden er? Hun er måske mere udsat/sårbar?

Jeg er helt enig i, at en gp skal have en god oplevelse, men ud fra din måde at skrive på, tror jeg vi fokuserer på noget forskelligt. Jeg tror det vigtigste er at hun oplever, at jeg respekterer hende og hendes grænser og at jeg giver hende løbende feedback, så hun ikke skal gætte sig til mine præferencer. At jeg lever til op til forventningerne til en kunde, dvs har penge klar med det samme, kommunikerer tydeligt, er ren og går evt under bruseren hos hende osv.

Det handler ikke om at hun får en god seksuel oplevelse, men om et godt møde med et andet menneske, der ikke stresser hende. 

Redigeret af Bebop

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.